Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

På tide at denne strutte mentaliteten som influenserne er så gode på opphører. Skal de fronte et produkt så får de jammen meg ha guts nok til å stå for det de reklamerer for selv om man møtes med kritikk. Skal ikke bare være slik at folk slikker en opp etter ryggen (lyst å si ræven da). Er innmari provoserende at mine unger får dette tullet de reklamerer for trykket midt i ansiktet. Jeg får det jo inn på mine snap kanaler og jeg følger ingen influensene what so ever...likevel popper de opp. Hva skjedde med å være naturlig og omfavne natures gang?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lin11

Det verste er ikke salg av lurepulver, men at sexolog bedriften hennes blandes med privatlivet og mindreårige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte i dag pdcast episoden med Roya Sori, den er rå og den er fantastisk! 

Iselin gjør så mye viktig, det er bare synd at det er de mindre viktige tingene folk legger merke til. Igjen, om jeg må overleve de tingene hun gjør jeg ikke er enig i for å få de råe, fantastiske inleggene og podcast episodene gjør jeg det med glede. Hun gjør så mye viktig og riktig. Det viktige gjør det også enklere å ignorere ting jeg ikke liker (som kollagen reklamen) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
2 minutter siden, Dupers skrev:

Jeg hørte i dag pdcast episoden med Roya Sori, den er rå og den er fantastisk! 

Iselin gjør så mye viktig, det er bare synd at det er de mindre viktige tingene folk legger merke til. Igjen, om jeg må overleve de tingene hun gjør jeg ikke er enig i for å få de råe, fantastiske inleggene og podcast episodene gjør jeg det med glede. Hun gjør så mye viktig og riktig. Det viktige gjør det også enklere å ignorere ting jeg ikke liker (som kollagen reklamen) 

Så hvorfor kan hun ikke gjøre det riktige og holde seg til podcastene?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lin11 skrev:

Så hvorfor kan hun ikke gjøre det riktige og holde seg til podcastene?  

I forhold til kollagenet så er det vel et management i bakhånd her? Jeg leste dokumentasjonen på Oslo Skinlab sin hjemmeside og kan godt forstå at bloggere som ikke vet hvordan lese forskning, osv har tenkt at dette er et produkt med godt dokumentert effekt.

Jeg tror mange har handlet i god tro her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
25 minutter siden, Ikkenoledig skrev:

I forhold til kollagenet så er det vel et management i bakhånd her? Jeg leste dokumentasjonen på Oslo Skinlab sin hjemmeside og kan godt forstå at bloggere som ikke vet hvordan lese forskning, osv har tenkt at dette er et produkt med godt dokumentert effekt.

Jeg tror mange har handlet i god tro her.

Det er nok godt betalt, det trufmer gjerne alt annet. Og det er ikke første gang Oslo Skinlab er i hardt vær, dette er gammelt nytt. Når jeg skriver det rette, så mener jeg at hun burde holde mindreårige unna bedriftskontoen sin.

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Ikkenoledig skrev:

I forhold til kollagenet så er det vel et management i bakhånd her? Jeg leste dokumentasjonen på Oslo Skinlab sin hjemmeside og kan godt forstå at bloggere som ikke vet hvordan lese forskning, osv har tenkt at dette er et produkt med godt dokumentert effekt.

Jeg tror mange har handlet i god tro her.

Samt at collagen er en milliardindustri, det er mye penger i omløp, mye å tjene på kvinners usikkerhet. Før var det antioksidanter, nå er det collagen. Klart de som tjener penger på dette ønsker å fortsette med det. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke typisk. En kvinne skal "kjempe kvinners kamp", så ender det opp i collagenpulver og strap-on. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så dobbeltmoralske de såkalte influencerne. 

På den ene siden er alt Sophie Elise og co gjør feil, fordi de er farlige forbilder, gjør ungdommen usikker, er så falske og unaturlige og jabadabadu. På den andre siden er det ok å reklamere for kollagen pulver, shoppe seg grønne på NAKD og Nelly, hårreisende overforbruk og dobbeltmoral i hytt og pine. De er så selvmotsigende hele gjengen.

Endret av lysestake
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, stemorsblomsten skrev:

Er det ikke typisk. En kvinne skal "kjempe kvinners kamp", så ender det opp i collagenpulver og strap-on. 

Spot on!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
På 29.6.2020 den 10.45, Jordbærogfløte skrev:

Iselin har Mia Gundersen som gjest i den siste episoden av podden sin. Nok en gang klarer hun å banke inn sin egen utroskapshistorie... Opptil flere ganger. Synes hun generelt er dårlig med å la gjestene få slippe til i samtalen. 

Jeg synes det var så bra da Mia,kanskje ikke bevisst, sa at man må lære å legge ting bak seg og bestemme seg for å se fremover for å komme over vonde ting som har skjedd (noe sånt).

Kanskje Iselin skal tenke på dette når det kommer til utroskapen? Ikke nødvendigvis for seg selv, men offentlig i første omgang. Det begynner å bli kanskje patetisk å snakke om utroskapen i absolutt alle sammenhenger og ikke minst i praten med Mia som forteller om en voldtekt. Det var meget upassende!

Ellers liker jeg ikke dama spesielt godt. Hun virker desperat etter å bli kjendis. Synes heller ikke hun er en god sexolog eller flink til å intervjue folk. Hun sier "ja ja ja" mens de snakker og legger ord i munnen deres og gjetter hva de skal si videre. Irriterende.

Har bare hørt episoden med Emma Ellingsen og Mia Gundersen da. Orket ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, loveli skrev:

Jeg synes det var så bra da Mia,kanskje ikke bevisst, sa at man må lære å legge ting bak seg og bestemme seg for å se fremover for å komme over vonde ting som har skjedd (noe sånt).

Kanskje Iselin skal tenke på dette når det kommer til utroskapen? Ikke nødvendigvis for seg selv, men offentlig i første omgang. Det begynner å bli kanskje patetisk å snakke om utroskapen i absolutt alle sammenhenger og ikke minst i praten med Mia som forteller om en voldtekt. Det var meget upassende!

Ellers liker jeg ikke dama spesielt godt. Hun virker desperat etter å bli kjendis. Synes heller ikke hun er en god sexolog eller flink til å intervjue folk. Hun sier "ja ja ja" mens de snakker og legger ord i munnen deres og gjetter hva de skal si videre. Irriterende.

Har bare hørt episoden med Emma Ellingsen og Mia Gundersen da. Orket ikke mer.

I dagens episode kommer det frem at hver eneste kjæreste hun har hatt,har vært utro mot henne.

En var også voldelig.

Veldig fin og sårbar episode som gir ting mer "mening" med hvorfor,hvordan og hva.

Man er som er,av en grunn,tenker jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
53 minutter siden, J.. skrev:

I dagens episode kommer det frem at hver eneste kjæreste hun har hatt,har vært utro mot henne.

En var også voldelig.

Veldig fin og sårbar episode som gir ting mer "mening" med hvorfor,hvordan og hva.

Man er som er,av en grunn,tenker jeg.

Greit nok, men skal man ikke være profesjonell når man lager podcaster med gjester? Jeg mener det er en uting å dra opp utroskapen man har opplevd når intervjuobjektet ditt forteller om en voldtekt. Hun kan heller gnåle om utroskapen når det passer seg.

Men det er helt greit at du mener noe annet, jeg har ikke mer rett i det jeg sier enn det du har rett i det du sier. Men det er fortsatt min mening at hun er uprofesjonell og ganske dårlig som sexolog (av det jeg har hørt. Kom på at jeg også har hørt episoden med Sophie Elise, som også var noe av det kleineste jeg har hørt. De der to sammen...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin podcast i dag!:) 
 

Veldig usikker på om forholdet deres har en sjanse når hun ikke er kommet lengre i prosessen etter 2 år, men det er vel kanskje grunnen til at de fleste par ikke overlever utroskap. Det blir et for stort svik til at man kan stole på partneren igjen og uten tillit har man jo ingenting igjen. Jeg hadde aldri klart å komme meg over noe sånt, så jeg skjønner godt at hun fremdeles er rasende på han. 
Når det kommer til det sinnet hun beskriver som hun vil jobbe med, så er jeg litt usikker på om det virkelig er bare isolert til menn og utroskapen. Hun har jo beskrevet dette temperamentet og sinnet som noe mannen hennes synes var utfordrende før han var utro. Kanskje blir det litt for enkelt å plassere det på noe eksternt. Og også en unnskyldning for å slippe å jobbe med det. For det må være ekstremt tappende å være så sint hele tiden, som hun psykologen sier. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt alle podcast episodene, og hun har utviklet seg som programleder og intervjuer fra episode 1 og til i dag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte siste podcasten hennes i dag, som egentlig var psykolog time hos psykolog Pia von Hirsch. 

Stakkars Iselin, hun har blitt utsatt for utroskap i alle sine seriøse forhold siden hun var 16 år. To av kjærestene var psykopater og mishandlet henne. 

Jeg forstår godt at hun sliter og synes synd i henne og synes hun er tøff. 💪

Endret av Anne 69
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, Anne 69 skrev:

Jeg hørte siste podcasten hennes i dag, som egentlig var psykolog time hos psykolog Pia von Hirsch. 

Stakkars Iselin, hun har blitt utsatt for utroskap i alle sine seriøse forhold siden hun var 16 år. To av kjærestene var psykopater og mishandlet henne. 

Jeg forstår godt at hun sliter og synes synd i henne og synes hun er tøff. 💪

Mulig hun derfor er så utleverende? Et håp om å bli sett og elsket, føle seg verdifull. Så går hun crazy bananas med å bli vulgær og så åpen seksuelt og blotte intime relasjoner. Hun kan ikke ha det godt...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anne 69 skrev:

Jeg hørte siste podcasten hennes i dag, som egentlig var psykolog time hos psykolog Pia von Hirsch. 

Stakkars Iselin, hun har blitt utsatt for utroskap i alle sine seriøse forhold siden hun var 16 år. To av kjærestene var psykopater og mishandlet henne. 

Jeg forstår godt at hun sliter og synes synd i henne og synes hun er tøff. 💪

Tror nok det finnes flere sider av disse sakene/forholdene på lik linje med alle arbeidsgiverene som har behandlet henne så dårlig/stygt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flettfrid skrev:

Tror nok det finnes flere sider av disse sakene/forholdene på lik linje med alle arbeidsgiverene som har behandlet henne så dårlig/stygt.

Tviler du virkelig på at hun har opplevd fysisk/psykisk vold i tidligere forhold?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Tviler du virkelig på at hun har opplevd fysisk/psykisk vold i tidligere forhold?

Hva tenker du når ca alle hun har hatt relasjoner til har feilet noe? Når alle sjefer har vært dritt osv. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...