frk.Sanna Skrevet 2. februar 2019 #841 Del Skrevet 2. februar 2019 20 minutter siden, Lykkeliten91 skrev: Så spennende!😍 det er ikke lenge til. Ja var på TUL på torsdag, aldri vært så lettet før! 💓💓 en helt spinnvill krabat som hoppa rundt. Vet du kjønn? 😊❤️ Så flott da♥️ Ja vi venter en liten jente😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten91 Skrevet 2. februar 2019 #842 Del Skrevet 2. februar 2019 4 minutter siden, frk.Sanna skrev: Så flott da♥️ Ja vi venter en liten jente😍 Ååå Gratulerer, så koselig! 😍❤️ Vi har faktisk ikke tenkt til å finne ut kjønn før fødsel! 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 3. februar 2019 #843 Del Skrevet 3. februar 2019 16 timer siden, frk.Sanna skrev: Så flott da♥️ Ja vi venter en liten jente😍 Hvor langt var du på vei da dere fikk vite kjønn? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 3. februar 2019 #844 Del Skrevet 3. februar 2019 3 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Hvor langt var du på vei da dere fikk vite kjønn? 😊 Flrste gabg var jeg 13+3 og sist UL var jeg 15+4☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memira Skrevet 3. februar 2019 #845 Del Skrevet 3. februar 2019 3 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Hvor langt var du på vei da dere fikk vite kjønn? 😊 Vi fikk vite kjønnet 13+0 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 3. februar 2019 #846 Del Skrevet 3. februar 2019 39 minutter siden, frk.Sanna skrev: Flrste gabg var jeg 13+3 og sist UL var jeg 15+4☺️ 27 minutter siden, Memira skrev: Vi fikk vite kjønnet 13+0 💕 Vi skal nemlig på UL til uka, da er jeg 13+3 🥰 Hadde egntlig ikke lyst å vite denne gangen men storebror har hengt seg opp i at det kommer ei jente, mens jeg er sikker på gutt selv. Tror han har godt av å bli riktig forberedt stakkars 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memira Skrevet 3. februar 2019 #847 Del Skrevet 3. februar 2019 Har dere begynt å kjenne liv enda? Jeg har allerede kjent en ukes tid nå 🥰🥰🥰 er i uke 17 nå med første barnet 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benito91 Skrevet 4. februar 2019 #848 Del Skrevet 4. februar 2019 17 hours ago, Memira said: Har dere begynt å kjenne liv enda? Jeg har allerede kjent en ukes tid nå 🥰🥰🥰 er i uke 17 nå med første barnet 😍 Så gøy! 😍😍 Merker ingenting her enda, men gleder meg masse! Men siden jeg har foranliggende(?) morkake, kan det visst da litt ekstra lang tid 😪 Er det noen andre her som har det? Eller har hatt det med tidligere barn? Gyn. mente dog det var stor sannsynlighet for at det trakk seg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 4. februar 2019 #849 Del Skrevet 4. februar 2019 20 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Vi skal nemlig på UL til uka, da er jeg 13+3 🥰 Hadde egntlig ikke lyst å vite denne gangen men storebror har hengt seg opp i at det kommer ei jente, mens jeg er sikker på gutt selv. Tror han har godt av å bli riktig forberedt stakkars 😘 Spennende altså😄 Jeg hadde nok aldri klart å vente til fødsel med å ikke vite. Jeg er alt for nysjerrig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henniie Skrevet 5. februar 2019 #850 Del Skrevet 5. februar 2019 Ja, jeg har kjent liv en stund også og det gleder meg! 🐵 Men dere, har dere vært bort i søknad om svangerskapspenger? Vet dere behandlingstid ? sånn ca i all fall ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 5. februar 2019 #851 Del Skrevet 5. februar 2019 På 4.2.2019 den 15.53, frk.Sanna skrev: Spennende altså😄 Jeg hadde nok aldri klart å vente til fødsel med å ikke vite. Jeg er alt for nysjerrig😅 Nei, vi skal definitivt vite 😅 Var på UL i dag- alt helt perfekt 🥰 Fikk meg ikke til å spørre om kjønn da det ikke ble spurt om vi ville vite. Det var ikke det viktigste denne gangen heller, selv om jeg er litt nysgjerrig nå som jeg ser på UL bildene. Men alt er perfekt og størrelsen samsvarer 100% med mensterminen. Gjett om jeg er forelsket 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 5. februar 2019 #852 Del Skrevet 5. februar 2019 8 timer siden, henniie skrev: Ja, jeg har kjent liv en stund også og det gleder meg! 🐵 Men dere, har dere vært bort i søknad om svangerskapspenger? Vet dere behandlingstid ? sånn ca i all fall ? Varierer veldig fra sted til sted slike ting. Skal du søke det? Er du fremdeles sykemeldt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arianna Skrevet 6. februar 2019 #853 Del Skrevet 6. februar 2019 Var på ultralyd igjen idag, og fikk vite at vi venter enda en liten gutt! Alt så bra ut der inne, og den lille sprella og koste seg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 6. februar 2019 #854 Del Skrevet 6. februar 2019 I dag var vi endelig på OUL ❤️ Utrolig deilig å se en frisk, liten jente! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 6. februar 2019 #855 Del Skrevet 6. februar 2019 Kjenner det kribler litt når jeg leser alle dere som har vært på ultralyd! Både tidlige og den ordinære. Vi var på en i uke 8, og mannen mener det er bortkastet penger å gå på en ny nå når det forhåpentligvis ikke er alt for mange uker til vi skal på ordinær. Hvor lang tid tok det fra legetime til dere fikk innkalling til ultralyd? Jeg løper til postkassen hver dag postbilen kjører avgårde😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minelly Skrevet 6. februar 2019 #856 Del Skrevet 6. februar 2019 50 minutter siden, månki skrev: Kjenner det kribler litt når jeg leser alle dere som har vært på ultralyd! Både tidlige og den ordinære. Vi var på en i uke 8, og mannen mener det er bortkastet penger å gå på en ny nå når det forhåpentligvis ikke er alt for mange uker til vi skal på ordinær. Hvor lang tid tok det fra legetime til dere fikk innkalling til ultralyd? Jeg løper til postkassen hver dag postbilen kjører avgårde😂 Jeg fikk innkalling etter 1-2 dager 👍 skal dit 18 mars 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minelly Skrevet 6. februar 2019 #857 Del Skrevet 6. februar 2019 På 5.2.2019 den 12.56, henniie skrev: Ja, jeg har kjent liv en stund også og det gleder meg! 🐵 Men dere, har dere vært bort i søknad om svangerskapspenger? Vet dere behandlingstid ? sånn ca i all fall ? Jeg har vært hos lege i dag og skal også søke om det. Jeg tror det tar en uke max to. Men det skal jo gå fort. Det sa iallefall legen min. Nav kan ikke overstyre legen og arbeidsplassen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minelly Skrevet 6. februar 2019 #858 Del Skrevet 6. februar 2019 Må forresten også si at i motsetning til mange av dere så har jeg lagt godt på meg allerede! Er 12+3 nå og har lagt på meg minst fem kg. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memira Skrevet 7. februar 2019 #859 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) 9 timer siden, minelly skrev: Jeg har vært hos lege i dag og skal også søke om det. Jeg tror det tar en uke max to. Men det skal jo gå fort. Det sa iallefall legen min. Nav kan ikke overstyre legen og arbeidsplassen heller. Nav kan ikke overstyre nei, men behandlingstiden er 6-8 uker. De brukte nøyaktig 6 uker på dagen her før jeg fikk vedtaket. Men jeg får utbetalt av arbeidsgiver så jeg måtte vente enda nye 3 uker før lønn.. det er et helt sinnsykt tåpelig system. Sist jeg fikk utbetalt lønn var 12.desember. Neste lønn 12.februar. Heldigvis har samboer god lønn sånn at vi har klart oss! Endret 7. februar 2019 av Memira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memira Skrevet 7. februar 2019 #860 Del Skrevet 7. februar 2019 @henniie @Minnelli https://www.nav.no/print-innhold?book=394577 her er en fylkesoversikt med saksbehandlingstider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå