Gå til innhold

Waldfee - søskenforsøk IVF, 39 år


Waldfee

Anbefalte innlegg

Neutral90 skrev (19 timer siden):

Hurra for sommerferie, permisjon og lillebror! 💙

Masse lykke til med fødsel og barseltid, håper dere får kose dere så godt det kan gjøres 🥰 så herlig at denne reisen nærmer seg endestasjon for nå. 🌱🌻

Tusen takk! 🙏💗 Det har ikke gått helt opp for meg. Tror jeg får en liten reaksjon i forbindelse med fødselen. Alle disse årene og all ventingen. Tror ikke jeg vil innse helt at vi faktisk får en lillebror før han er her. Nå krysser vi bare fingrene for at alt går bra i innspurt og fødsel. Og så fortsetter jeg å følge med på deg og håper du får en god sommerferie nå, og bedre lykke etter ferien💗💗💗. Det er helt utrolig hvor skjevt fordelt hellet er når det gjelder om man sliter med å få barn eller ikke… tenker på deg og du har min aller varmeste sympati 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Waldfee skrev (14 timer siden):

Tusen takk! 🙏💗 Det har ikke gått helt opp for meg. Tror jeg får en liten reaksjon i forbindelse med fødselen. Alle disse årene og all ventingen. Tror ikke jeg vil innse helt at vi faktisk får en lillebror før han er her. Nå krysser vi bare fingrene for at alt går bra i innspurt og fødsel. Og så fortsetter jeg å følge med på deg og håper du får en god sommerferie nå, og bedre lykke etter ferien💗💗💗. Det er helt utrolig hvor skjevt fordelt hellet er når det gjelder om man sliter med å få barn eller ikke… tenker på deg og du har min aller varmeste sympati 🥰

Du har et hjerte av gull ❤️ det finnes ingen rettferdighet i alt dette :) du blir i mine tanker de neste ukene også 💐👨‍👩‍👦‍👦

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kanskje du allerede har født, men hvis ikke så lykke til kjære Waldfee :hug: Snart er du tobarnsmamma!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lillebror ble født med keisersnitt 11. august💙! Han er helt perfekt og så langt er alt bra. Storebror er veldig stolt. Med skolestart og nyfødt har vi hendene fulle! Nå er han endelig her 😍 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer SÅÅÅÅ masse med lillebror 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 🇳🇴🥳👏 FOR en reise! Nå er han her, helt fantastisk ❤ Dette er stort, tenk, nå er dere tobarnsforeldre og gutten deres har fått et søsken 😍 Håper dere har det bra ❤ Og husk at det er lov å synes barsel er tungt selv om babyen deres er etterlengtet (jeg synes i hvertfall barseltiden var veldig krevende, men fikk nesten dårlig samvittighet siden vi hadde ventet så lenge på jenten vår). 

Kom plutselig på at jeg ikke hadde vært innom her på kjempelenge. Ble så rørt nå når jeg så at alt har gått bra 😭 Fy søren, dette er dere vel fortjent 👊

Ønsker dere alt av hell og lykke fremover ❤ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma til én skrev (23 timer siden):

Gratulerer SÅÅÅÅ masse med lillebror 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 🇳🇴🥳👏 FOR en reise! Nå er han her, helt fantastisk ❤ Dette er stort, tenk, nå er dere tobarnsforeldre og gutten deres har fått et søsken 😍 Håper dere har det bra ❤ Og husk at det er lov å synes barsel er tungt selv om babyen deres er etterlengtet (jeg synes i hvertfall barseltiden var veldig krevende, men fikk nesten dårlig samvittighet siden vi hadde ventet så lenge på jenten vår). 

Kom plutselig på at jeg ikke hadde vært innom her på kjempelenge. Ble så rørt nå når jeg så at alt har gått bra 😭 Fy søren, dette er dere vel fortjent 👊

Ønsker dere alt av hell og lykke fremover ❤ 

Tusen takk!! Koselig at du er innom! Barseltiden var blytung med eldstemann som skrek masse/kolikk til  han var fem mnd og her har lillebror de siste dagene begynt med magevondt med oppblåst mage og skriking. Så barseltid er ikke favoritten min! Heldigvis blir det fint når de blir større 💙 om noen måneder blir det kos! Uansett deilig å være ferdig med graviditet og fødsel👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waldfee skrev (10 timer siden):

Tusen takk!! Koselig at du er innom! Barseltiden var blytung med eldstemann som skrek masse/kolikk til  han var fem mnd og her har lillebror de siste dagene begynt med magevondt med oppblåst mage og skriking. Så barseltid er ikke favoritten min! Heldigvis blir det fint når de blir større 💙 om noen måneder blir det kos! Uansett deilig å være ferdig med graviditet og fødsel👍

Det er tungt, gutten vår og hadde kolikk og det var utmattende for både han og oss. 

Lykke til med strevet, og nyt fine øyeblikk ❤ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (På 21.8.2021 den 11.38):

Tusen ganger hipp hurra og gratulerer så mye ❤🥰

Tusen takk 💗 Kommer til å fortsette å følge deg og heie på deg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da er lille gutten vår allerede 1 måned gammel. Tiden går både raskt og sakte på en gang. Han kjennes helt som min tross mangelen på felles gener, det er ingen forskjell i det hele tatt på morsfølelsen sammenlignet med storebror og jeg tenker ikke på eggdonasjon i det hele tatt - det ‘føles helt uviktig. Men for ham blir det jo et spørsmål han kan bli opptatt av en gang.

Barseltiden er slitsom synes jeg, det går i amming og byssing, trilling og soving og masse bæsjebleier hver dag. Han virker å ha et skille mellom natt og dag ved at han sover på natta, men han vil bare sove oppå meg på natta og jeg ammer mange … ganger. Prøver jeg å legge han i senga hans våkner han… har noen tips her, mottas de med takk, for selv om jeg bygger opp med puter rundt for at han ikke skal falle ned og klarer å sove på et vis så blir det jo lett og dårlig søvn. Jeg svetter også masse pga ammingen og med han oppå meg blir ikke det bedre akkurat.  
 

Han fikk vondt i magen av D-vitamindråper som skulle gis fra 1 uker. Skrek hele kvelden etter han fikk dem. Så jeg droppet det, men må jo i gang etterhvert. Da storebror var baby var det tran som gjaldt, men det er visst endret nå. 
 

jeg er i god form og har ikke problemer med såret etter keisersnittet. Går tur med baby i vogn eller bæresele og det er fint å få beveger seg. 13 Kg er borte som var vann og baby. Magen er nesten flat igjen. Må Trene bort de 7 kg som er igjen etterhvert. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gratulerer såå mye❤️ Godt å høre morsfølelsen er der uansett uavhengig av gener. Han er jo så heldig som har deg/dere som har ventet på han så lenge🥰

Skjønner godt hva du mener ang det med soving og amming på natt, slik var det her også, svetten rant av meg. Løsningen ble etterhvert babynest i senga for oss, 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gratulerer så mye med lillebror Waldfee! Kom innom bare for å høre hvordan det har gått med dere og det er så koselig å høre at han endelig er her og at eggdonasjonen er langt borte fra tankene dine. Barseltiden er et helvete, min var super klistremerke og løste egentlig sovingen med litt krevende samsoving. Ble ikke så mye søvn på meg uansett men baby sov bedre i alle fall 🥴 klarte å lirke henne over i egen seng rundt 3-4 mnd. Blytungt altså, men hjelper med litt frisk luft! Håper det er litt rom for å nyte at han er bitte bitte liten, er jo litt sorg hver gang de vokser ut av en størrelse selv om de er veldig krevende når de er så små 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina00 skrev (På 4.10.2021 den 19.06):

Gratulerer såå mye❤️ Godt å høre morsfølelsen er der uansett uavhengig av gener. Han er jo så heldig som har deg/dere som har ventet på han så lenge🥰

Skjønner godt hva du mener ang det med soving og amming på natt, slik var det her også, svetten rant av meg. Løsningen ble etterhvert babynest i senga for oss, 

Tusen takk 💗 Ja, jeg tenker ikke på det genetiske i det hele tatt. Vi får håpe han blir fornøyd med den mammaen han har fått, også får han jo vite om opphavet sitt og kan kontakte henne når han er voksen også. 
 

Nå har jeg fått til at jeg ammer liggende og så sover han ved siden av meg. Det funker bedre. Takk for tips 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...