Monkey12 Skrevet 28. oktober 2018 #281 Del Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Jeg er ferdig diskutert for vi blir ikke enige. Da er det jo bare å slutte å svare da, enklere er det ikke. Så kan andre fortsette diskusjonen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 28. oktober 2018 #282 Del Skrevet 28. oktober 2018 nå må jeg lakke negler igjen... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monkey12 Skrevet 28. oktober 2018 #283 Del Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat nå, marthes skrev: nå må jeg lakke negler igjen... Pokker at jeg gjorde det tidligere i dag, what to do uncle lou!!!😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. oktober 2018 #284 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) 3 minutter siden, Monkey12 skrev: Da er det jo bare å slutte å svare da, enklere er det ikke. Så kan andre fortsette diskusjonen. Kan vi være enige om at vi er uenige da og at vi har forskjellige syn? Endret 28. oktober 2018 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 28. oktober 2018 #285 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, marthes skrev: nå må jeg lakke negler igjen... Jeg er blitt rene jåla etter all denne neglelakkingen de siste dagene jeg.. 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 28. oktober 2018 #286 Del Skrevet 28. oktober 2018 Kanskje jeg skal planlegge middag for i morgen mens jeg venter på at de som er ferdig å diskuterer forlater tråden.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkel Skrevet 28. oktober 2018 #287 Del Skrevet 28. oktober 2018 9 minutter siden, Monkey12 skrev: Du kan ikke fortelle meg hva jeg skal akseptere eller la vær å gjøre. DU har selv valgt(nok en gang å intre på et diskusjonsforum), her skulle jeg skrive mye mer, men skjønner det er nyttesløst.. Min sønn på 8 er mye bedre å diskutere med enn dette her, HAN kommer vertfall med konkrete motargumenter, dette er jo bare#orker ikke! 🗣️💅 Tenkte akkurat det samme😂😂😂 når du oppdager at sønnen din på 8 har bedre refleksjonsevner enn enkelte brukere på kg. Å ja, bare rapporter meg, måtte bare få det ut. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 28. oktober 2018 #288 Del Skrevet 28. oktober 2018 3 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg er ferdig diskutert for vi blir ikke enige. Forutsetningen for å føre en diskusjon er at man vet hva man snakker om. Du er hjertelig velkommen tilbake når du har lest deg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monkey12 Skrevet 28. oktober 2018 #289 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Zeitgeist skrev: Forutsetningen for å føre en diskusjon er at man vet hva man snakker om. Du er hjertelig velkommen tilbake når du har lest deg opp. 🤛🏻😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. oktober 2018 #290 Del Skrevet 28. oktober 2018 Vi kommer ikke til og bli enige med hveranre angående Anne Brith og jeg har skrevet flere ganger at jeg liker henne fra det jeg så på programmet bloggerne og det skrev jeg på tråden som handler om Anne Brith også. Det skulle jeg aldri ha gjort for jeg er klar over at noe om Anne Brith diskuteres på tråden der men som en ikke-blogger og tv seer av bloggerne er oppfatningen min at jeg synes den damen er kul. Inntrykket mitt vil jeg fortsatt ha. Jeg har ikke lest blogen hennes og det er fordi jeg ikke har funnet den noe sted. Dere som har en annen oppfatning av Anne Brith får bare ha det og jeg respekterer dere 100% men ver så snill og respekter mitt inntrykk av Anne Brith. Jeg håper vi kan avslutte denne debatten om Anne Brith her og jeg kommer ikke inn på på tråden som handler om henne fordi jeg vil ikke provosere dere som diskuterer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 28. oktober 2018 #291 Del Skrevet 28. oktober 2018 2 minutter siden, Carina Maria skrev: Vi kommer ikke til og bli enige med hveranre angående Anne Brith og jeg har skrevet flere ganger at jeg liker henne fra det jeg så på programmet bloggerne og det skrev jeg på tråden som handler om Anne Brith også. Det skulle jeg aldri ha gjort for jeg er klar over at noe om Anne Brith diskuteres på tråden der men som en ikke-blogger og tv seer av bloggerne er oppfatningen min at jeg synes den damen er kul. Inntrykket mitt vil jeg fortsatt ha. Jeg har ikke lest blogen hennes og det er fordi jeg ikke har funnet den noe sted. Dere som har en annen oppfatning av Anne Brith får bare ha det og jeg respekterer dere 100% men ver så snill og respekter mitt inntrykk av Anne Brith. Jeg håper vi kan avslutte denne debatten om Anne Brith her og jeg kommer ikke inn på på tråden som handler om henne fordi jeg vil ikke provosere dere som diskuterer der. Men... Nei.. glem det... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 28. oktober 2018 #292 Del Skrevet 28. oktober 2018 23 minutter siden, Skorpion89 skrev: Dersom man synes det er så forferdelig å diskutere med andre og få høre andre sine meninger, er det på tide å forlate forumet. Hvorfor oppsøke diskusjon, når man nekter å diskutere? 👍 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monkey12 Skrevet 28. oktober 2018 #293 Del Skrevet 28. oktober 2018 11 minutter siden, Carina Maria skrev: Vi kommer ikke til og bli enige med hveranre angående Anne Brith og jeg har skrevet flere ganger at jeg liker henne fra det jeg så på programmet bloggerne og det skrev jeg på tråden som handler om Anne Brith også. Det skulle jeg aldri ha gjort for jeg er klar over at noe om Anne Brith diskuteres på tråden der men som en ikke-blogger og tv seer av bloggerne er oppfatningen min at jeg synes den damen er kul. Inntrykket mitt vil jeg fortsatt ha. Jeg har ikke lest blogen hennes og det er fordi jeg ikke har funnet den noe sted. Dere som har en annen oppfatning av Anne Brith får bare ha det og jeg respekterer dere 100% men ver så snill og respekter mitt inntrykk av Anne Brith. Jeg håper vi kan avslutte denne debatten om Anne Brith her og jeg kommer ikke inn på på tråden som handler om henne fordi jeg vil ikke provosere dere som diskuterer der. Men gjør som du sier du skal da, slutt å svar!!!!! La oss andre diskutere, du har sagt flere ganger du er ferdig. Gjør det, gjør det, gjennomfør det! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 28. oktober 2018 #294 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Selvsagt burde det være greit å stille spørsmål til bedriftene bloggerne bedriver. Det er helt legitimt å være imot eksponering av barn, kosmetiske operasjoner og selvdiagnostisering. Det er sunt å være skeptisk. Likevel, poenget med tråden er at det er viktig å diskutere saklig og melde seg ut av debatter, kommentarfelt og forumer hvis man ikke kan annet enn å slenge ut usaklig hets. Når jeg opprettet denne tråden siktet jeg ikke til noen spesifikke brukere jeg mener hetser, det var mer en problemstilling jeg merker generelt på Internett; voksne mennesker som rakker ned på andre og sprer eder og galle kun for å tråkke andre på tærne. Og ja, det finnes slike mennesker. Det finnes drittsekker. Overalt. Endret 4. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 28. oktober 2018 #295 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev: Oi. Dette hadde blitt en heftig diskusjon siden jeg sist var her (tok solarium, så gikk telefonen tom for strøm). Selvsagt burde det være greit å stille spørsmål til bedriftene bloggerne bedriver. Det er helt legitimt å være imot eksponering av barn, kosmetiske operasjoner og selvdiagnostisering. Det er sunt å være skeptisk. Likevel, poenget med tråden er at det er viktig å diskutere saklig og melde seg ut av debatter, kommentarfelt og forumer hvis man ikke kan annet enn å slenge ut usaklig hets. Når jeg opprettet denne tråden siktet jeg ikke til noen spesifikke brukere jeg mener hetser, det var mer en problemstilling jeg merker generelt på Internett; voksne mennesker som rakker ned på andre og sprer eder og galle kun for å tråkke andre på tærne. Og ja, det finnes slike mennesker. Det finnes drittsekker. Overalt. Så bra at du kommer inn og understreker dette, det tror jeg de aller fleste er enige i👍 Så bra at du skiller mellom kritikk og hets, da har de fleste av oss (tror jeg) forstått deg riktig👍👏👌 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 28. oktober 2018 #296 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) 2 hours ago, Justlooking said: Men bloggere er en faktisk bedrift som leverer tjenester til sine kunder. De kan sammenlignes med et reklamebyrå hvor bloggleserne er kundene. Og hvor mange reklamebyrå blir det opprettet egne tråder om på KG? Og hvor mange av disse trådene inneholder hundrevis av innlegg eller sider? Og av disse, hvor mange av de blir innehaver eller eier av reklamebyrået tema for diskusjon? Sammenligningen med reklamebyrå var for øvrig ikke akkurat den beste. Endret 28. oktober 2018 av Miklo Velka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. oktober 2018 #297 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev: Oi. Dette hadde blitt en heftig diskusjon siden jeg sist var her (tok solarium, så gikk telefonen tom for strøm). Selvsagt burde det være greit å stille spørsmål til bedriftene bloggerne bedriver. Det er helt legitimt å være imot eksponering av barn, kosmetiske operasjoner og selvdiagnostisering. Det er sunt å være skeptisk. Likevel, poenget med tråden er at det er viktig å diskutere saklig og melde seg ut av debatter, kommentarfelt og forumer hvis man ikke kan annet enn å slenge ut usaklig hets. Når jeg opprettet denne tråden siktet jeg ikke til noen spesifikke brukere jeg mener hetser, det var mer en problemstilling jeg merker generelt på Internett; voksne mennesker som rakker ned på andre og sprer eder og galle kun for å tråkke andre på tærne. Og ja, det finnes slike mennesker. Det finnes drittsekker. Overalt. Ting utvikler seg fort her i gården.. Jeg kan ikke se at noen i denne tråden synes at hetsing er ok da de deler ditt syn på det området. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. oktober 2018 #298 Del Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat nå, Miklo Velka skrev: Og hvor mange reklamebyrå blir det opprettet egne tråder om på KG? Og hvor mange av disse trådene inneholder hundrevis av innlegg eller sider? Og av disse, hvor mange av de blir innehaver eller eier av reklamebyrået tema for diskusjon? Hvor mange reklamebyråer hendvender seg til deg som venninnen din og pakker reklamen inn i sukkersøte innlegg? Hvor mange reklamebyrå bryter norsk lovverk, kommer med helseskadelige råd og kommer unna med det? kommersiell bloggvirksomhet er ikke noe annet enn en agressiv reklamekanal. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. oktober 2018 #299 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 time siden, Leselusa skrev: Jeg er blitt rene jåla etter all denne neglelakkingen de siste dagene jeg.. 😂 Jeg kjøpte tre nye på nettet i sted! Ble så inspirert. 29 minutter siden, Honey Dew skrev: Ikke fra meg heller. Jeg liker ikke bloggere som henger ut andre Anne-Brith gjør også det. Henger ut andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 28. oktober 2018 #300 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) 9 minutter siden, Snaskesnusken said: Hvor mange reklamebyråer hendvender seg til deg som venninnen din og pakker reklamen inn i sukkersøte innlegg? Hvor mange reklamebyrå bryter norsk lovverk, kommer med helseskadelige råd og kommer unna med det? Poenget er at de er ikke reklamebyrå, ei fungerer de eller fremstår de som det. De er bloggere, og det er langt fra det samme. Det blir som å sammenligne for eksempel Tine, som selger appelsinjuice, med 5 år gamle Preben, som står i innkjørselen sin og selger lemonade fra sin hjemmesnekkrede salgsbod. Kildekritikk gjelder for øvrig også ved reklame. Det er forskjell på reklame laget av et reklamebyrå og reklame laget av en rosablogger. Selv om man får en e-post fra en Stanley Vuvuzela fra Nigeria, om at man kan tjene 50 millioner dollar, bare ved å investere 5000 kroner i vedkommende, som trolig er en doktor, prins, statsminister, konge eller whatever, så må man faktisk tenke og vurdere før man sender pengene til et stort svart hull. For ordens skyld så har jeg ikke sett undersøkelser på dette med reklamebyråer som bryter lover, kommer med helseskadelige råd og kommer unna med det. Har heller ikke sett undersøkelser om dette vedrørende rosabloggere. Om du har data på dette så er det bare å dele det med verden, i stedet for å holde det privat. Endret 28. oktober 2018 av Miklo Velka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg