Gå til innhold

Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hørte henne i podcasten til Ida Fladen, tror jeg det var? Der snakket hun om forhold, morsrollen og hvordan det var å være artist med samboer og barn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Pust said:

Hun er jo veldig søt og pen og har et mildt vesen. Kanskje derfor hun får oppmerksomhet? Det er alltid de søteste og de frekkeste som får masse oppmerksomhet. Media er litt lettlurte og ganske enkle ... 

Tråden er fra 2014. Damli var A-list på den tiden. :) 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gul_gul skrev:

Tråden er fra 2014. Damli var A-list på den tiden. :) 

 

Og nå er hun ... H?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Gul_gul skrev:

Tråden er fra 2014. Damli var A-list på den tiden. :) 

 

Hun er jo søt likevel 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg ikke følger så godt med men får Tone så mye oppmerksomhet? Hun er med på senkveld men er det noe annet hun styrer med? Hun er vel heller ikke den som eksponerer datteren mest?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, parmanoia said:

Og nå er hun ... H?

Nej. Bare A-minus, kanskje. :ler:

Men hun var aktuell med mange nye prosjekter på den tiden - Idol, egen TV-serie, Melodifestivalen, osv. Nå har det har roet seg litt ned. Det var også hennes eget valg ikke lenger selv å være "frontfigur" for alle prosjekter hele tiden.  

Endret av Gul_gul
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Gul_gul skrev:

Nej. Bare A-minus, kanskje. :ler:

Men hun var aktuel med mange nye prosjekter på den tiden - Idol, egen TV-serie, Melodifestivalen, osv. Nå har det har roet seg litt ned. Det var også hennes eget valg ikke lenger selv å være "frontfigur" for alle prosjekter hele tiden.  

Det pussige er at jeg husker ikke en eneste sang hun har gitt ut. For det er vel artist hun egentlig er? Hun var jo med idol. Så er det slik at hun er så middelmådig artist at vi forbinder henne mest med at hun er pen, eksen til Aksel Hennie og egen tv-serie?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, parmanoia said:

Det pussige er at jeg husker ikke en eneste sang hun har gitt ut. For det er vel artist hun egentlig er? Hun var jo med idol. Så er det slik at hun er så middelmådig artist at vi forbinder henne mest med at hun er pen, eksen til Aksel Hennie og egen tv-serie?

Nei, jeg aner heller ikke hva hun har gitt ut av musikk. Men jeg vet ikke om man kan si hun 'egentlig' er artist - hun ble kjent på grunn av Idol, og har liksom skapt seg en karriere av det. Jeg vil si hun har "X factor" og er flink til TV-som-har-med-musikk-å-gjøre. Litt som en B-list fotballspiller kan bli en god kommentator eller programvert. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2019 den 11.41, Gul_gul skrev:

Nei, jeg aner heller ikke hva hun har gitt ut av musikk. Men jeg vet ikke om man kan si hun 'egentlig' er artist - hun ble kjent på grunn av Idol, og har liksom skapt seg en karriere av det. Jeg vil si hun har "X factor" og er flink til TV-som-har-med-musikk-å-gjøre. Litt som en B-list fotballspiller kan bli en god kommentator eller programvert. 

 

Hun har laget den "Butterflies" hvert fall🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Birdo said:

Hun har laget den "Butterflies" hvert fall🙈

Tidenes musikalske mesterverk. :tongue:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Birdo skrev:

Hun har laget den "Butterflies" hvert fall🙈

Trodde bare plateselskapet kjøpte sangene hun har sunget. Ikke noe feil i det altså, flesteparten av de store stjernene gjør også det, selv om det selvsagt ligger mer kred i å skrive selv. Men det stemmer at hun har vært litt med på å lage Butterflies, hun står oppført som en av fire låtskrivere på den. Ble nummer to i MGP det året Rybak vant så overlegent.

Endret av Justlooking
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Justsaying

Peneste damen i Norge. Lurer fremdeles på hva som skjedde med hun og Hennie 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Justsaying skrev:

Peneste damen i Norge. Lurer fremdeles på hva som skjedde med hun og Hennie 🤔 

Ble ikke det sladret heftig om da det ble slutt da? Hørtes ut som et salig rot iallefall 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Justsaying
8 minutter siden, neon_sun skrev:

Ble ikke det sladret heftig om da det ble slutt da? Hørtes ut som et salig rot iallefall 🙈

Ja det ble sladret litt, hørte det hadde skjedd en liten blipp. Jeg mener glipp. Men fikk aldri med meg fasiten 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
Akkurat nå, Justsaying skrev:

Ja det ble sladret litt, hørte det hadde skjedd en liten blipp. Jeg mener glipp. Men fikk aldri med meg fasiten 😇

Skulle blitt laget film om det opplegget der. Ala Hodejegerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
1 minutt siden, Ninnn skrev:

Skulle blitt laget film om det opplegget der. Ala Hodejegerne.

Jeg ville sett den. Men ja, der ringte det en bjelle også 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Justsaying skrev:

Ja det ble sladret litt, hørte det hadde skjedd en liten blipp. Jeg mener glipp. Men fikk aldri med meg fasiten 😇

😂 Haha, nei, hadde vært fint med en oppfriskning der altså 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...