Gå til innhold

Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun var med i en av de første sesongene av Idol. Man husker best de som var med da. Flere fikk en liten karriere etterpå. Sandra Lyng, Margaret berger, Gaute Ormåsen, Alejandro Fuentes, Maria Haukaas osv. Tone er pen og flink til å stikke seg ut. Pluss hun ble nok enda mer populær da ble sammen med Hennie. Hun er flink til å holde seg i rampelyset. 

Hun har en helt grei stemme. Verken mer eller mindre. Hun har gitt sanger, men hvert meh. Det er ikke sangtalentet hennes som har gjort henne populær. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.6.2014 den 14.57, Gjest Jørild skrev:

Og allikavel starter du en tråd om henne og gir henne mer oppmerksomhet? Spør deg selv om hvorfor så har du kanskje svaret.

😂😂😂tenkte akkurat det samme😄🙈🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tone får alkohol-kjeft i media. 

Må jo si meg enig, det er litt vel mye bilder av disse to ølmerkene. Rett etter en sponset kveld i operaen,  av importøren av de samme ølmerkene...

https://www.dagbladet.no/kjendis/skremt-av-ny-trend---tone-damli-en-av-verstingene/71039249

 

Endret av Flisespikker
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Flisespikker said:

Tone får alkohol-kjeft i media. 

11 bilder på 7 år... vil si det er på kanten å henge Damli ut som 'en av verstingene' på grunn av det. Jeg vil iallfall godt se dokumentasjon på den påstand. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Gul_gul skrev:

11 bilder på 7 år... vil si det er på kanten å henge Damli ut som 'en av verstingene' på grunn av det. Jeg vil iallfall godt se dokumentasjon på den påstand. 

Bloggere har en tendens til å tenke at bilder på snap og instastory forsvinner og glemmes. Så offisielt er tallet 11 bilder på 7 år. Svaret er langt flere, hvis man regner med det som er lagt på instastory (på jodel er det flere som har sett alkohol hos Tone på instastory). 

Det kan sammenlignes med CBE og AB som utad "aldri" eksponerer barna sine på insta, fordi de sjelden opptrer på bildene på selve instagram. Likevel viser det seg at de dukker opp opp mot tre bilder daglig på instastory. 

https://influencere.wordpress.com/2019/06/11/bruk-av-barn-pa-instastory-01-06-10-06-19/

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget her er vel at det er to ølmerker som går igjen, alltid knipses ned etiketten framme etc. Dette sett i lys av den middagen denne øl-importøren holdt for flere influencere blir suspekt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Storebror
5 minutter siden, Flisespikker skrev:

Poenget her er vel at det er to ølmerker som går igjen, alltid knipses ned etiketten framme etc. Dette sett i lys av den middagen denne øl-importøren holdt for flere influencere blir suspekt.

I tillegg virker det spesielt at en dame som lever av å reklamere i sosiale medier skulle gi gratis reklame til øl-merker. 

Det blir vel omtrent like naivt som å tro at fotballag ikke får betalt for reklamen de har på skjortene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Vipser said:

Bloggere har en tendens til å tenke at bilder på snap og instastory forsvinner og glemmes. Så offisielt er tallet 11 bilder på 7 år. Svaret er langt flere, hvis man regner med det som er lagt på instastory (på jodel er det flere som har sett alkohol hos Tone på instastory). 

Jeg vil likevel gjerne se dokumentasjon på at Damli er 'en av verstingene' som overskriften påstår. (Ikke rettet mot deg, men artikkelforfatteren forstås). Jeg finner det veldig spesielt at noen bare kan "mene" hun er 'en av verstingene' - hvoretter hun blir anklaget i overskriften og artikkelen - uten at det fremlegges noen form for bevis, f.eks. en opptelling eller lignende. Hvem er de andre 'verstingene'? Bortsett fra en kort bemerkning om CBE langt nede i artikkelen nevnes bare Damli (18 ganger, tilmed). Det hele fremstår som én lang, ensidig kritikk mot Damli. 

 

ETA: Det er 7 bilder fra Damlis Instragram i artikkelen - nyeste er fra 2017. Overskriften var Skremt av ny «trend»: ­­- Tone Damli en av verstingene

20 Oct 2017
18 Feb 2017
20 Oct 2016
08 Jun 2013
27 Apr 2013
01 Nov 2012
23 Aug 2012


 

 

Endret av Gul_gul
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Flisespikker skrev:

Poenget her er vel at det er to ølmerker som går igjen, alltid knipses ned etiketten framme etc. Dette sett i lys av den middagen denne øl-importøren holdt for flere influencere blir suspekt.

Det er jo dette som blir det mest påfallende. Hvis jeg ser gjennom bildene jeg har liggende på mobilen er det mat og drikke på veldig mange av dem. Men etikettene på alt fra vannflasker og melkekartonger til salsaglass og potetgullposer står alle veier. Man ser litt av baksida, hele baksida, bare fra sida, litt av framsida eller hele framsida. Eller man ser ingen etikett i det hele tatt eller bare deler av den, for den sitter tilfeldigvis sånn til at den skjules bak hånda eller den skjules bak et glass, bak en stolrygg, bak en blomstervase, et eple eller en bolle med potetgull, eller det er rett og slett så feil lys at den uansett ikke er leselig. Kun på et bittelite fåtall av bildene mine er etikketten vendt fram, utildekket og leselig.

 

Mens på alle Tones ølbilder vender den 100% riktig vei og ølflaskene holdes ALLTID slik at fingrene ikke engang er innom etikettene.

Jada. Veldig sannsynlig at det skjedde av seg selv. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, DianaV skrev:

https://www.dagbladet.no/kjendis/na-svarer-tone-pa-alkoholkritikken/71178798

Sjarmerende dame dette... 

"- Kommer du til å dele flere ølbilder?

- Ja, ja, ja. Om jeg gjør." 

🙄

"En rask gjennomgang av Tone Damlis Instagram-profil, viser at 31-åringen har delt minst ti innlegg de siste åra som fronter øletikett på alkoholholdig drikke. I tillegg poster hun alkoholbilder med jevne mellomrom på Instagrams historiefunksjon." 

https://www.dagbladet.no/kjendis/na-svarer-tone-pa-alkoholkritikken/71178798

Kan man kalle dette dokumentasjon på at hun jevning har bilder på instastory, @Gul_gul? Dagbladet kan vel ikke skrive det uten å ha belegg for det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Vipser skrev:

"En rask gjennomgang av Tone Damlis Instagram-profil, viser at 31-åringen har delt minst ti innlegg de siste åra som fronter øletikett på alkoholholdig drikke. I tillegg poster hun alkoholbilder med jevne mellomrom på Instagrams historiefunksjon." 

https://www.dagbladet.no/kjendis/na-svarer-tone-pa-alkoholkritikken/71178798

Kan man kalle dette dokumentasjon på at hun jevning har bilder på instastory, @Gul_gul? Dagbladet kan vel ikke skrive det uten å ha belegg for det. 

«Rask» gjennomgang, ja. Noen som hadde svært lite å gjøre og brukte tiden sin på dette for å lage et slikt tøvete oppslag. Og fant altså noen få bilder fra en periode på fem år fra 2012 til 2017. Jeg må le :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Vipser said:

(...) Kan man kalle dette dokumentasjon på at hun jevning har bilder på instastory, @Gul_gul? Dagbladet kan vel ikke skrive det uten å ha belegg for det. 

Sorry, 'dette' hva? Mener du noe i Tone svarer...-artikkelen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gul_gul skrev:

Sorry, 'dette' hva? Mener du noe i Tone svarer...-artikkelen? 

Du snakket om dokumentasjon på at hun viser mer enn bare 7 bilder av alkohol. Dvs også alkohol på instastory, som jeg nevnte i forrige innlegg. Jeg siterte hva Dagbladet skriver om det samme, og lurer på om du synes dette var mer dokumentasjon [sammenlignet med at folk sladrer på Jodel]. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest spaniasol

Har ikke lest alt i tråden her, men min mening om Tone Damli har alltid vært at hun har måttet tilføre andre elementer til sangen grunnet manglende talent for sang. Ja, det kan jeg uttale meg om, siden jeg har musikkutdanning. Det er mange seriøse popdamer og andre sangdamer som aldri spiller på sex, f.eks. De har talent. Det er forskjellen. At hun hevder sin fulle rett til å vise fram alkohol når det passer henne, viser jo at det sannsynligvis er mer som mangler for damen. Og ikke merker det. Godt at det diskuteres i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vipser said:

Du snakket om dokumentasjon på at hun viser mer enn bare 7 bilder av alkohol. Dvs også alkohol på instastory, som jeg nevnte i forrige innlegg. Jeg siterte hva Dagbladet skriver om det samme, og lurer på om du synes dette var mer dokumentasjon [sammenlignet med at folk sladrer på Jodel]. 

Ok. Det er to skjermdump (uten dato) fra Instastories i den første artikkelen. Det beviser ikke så mye mer enn hun har gjort det to ganger... men er det 2 ganger i uken regelmessig, eller 2 ganger på 7 år? Det er liksom ikke heelt det samme. Det er mulig Dagbladet har mer dokumentasjon/bevis, men hvorfor ikke nevne det i så fall?

Bare min mening, men jeg blir veldig skeptisk når man påstår Damli er 'en av verstingene' bak en 'ny «trend»' og legger ved 4 bilder fra 2012-2013 (dato med bittelite skriftstørrelse) som "bevis." 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, xfs367 said:

Hun bikket 30 for et par år siden. The wall takes no prisoners!

Nååå, hun er da ikke engang i nærheten av veggen. Dama har ikke forfalt i det hele tatt, spør du meg. Det er mer jeg misliker enn liker ved henne, men hun ser steike bra ut, det gir jeg henne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...