Gå til innhold

Cathie's forunderlige finurligheter

Cathie

Anbefalte innlegg

For en dag!! Først så var det dødskjipt på jobben!! Bare kjeft og mas! Så var jeg på et piercingstudio for at de skulle se på piercingen jeg tok i helga... Og jeg fikk brkreftet at ja, den var skjev og hvis jeg skulle få rettet det opp måtte jeg ta den ut, vente en måned og stikke opp nytt hull.. Og det var ikke deilig!! Se gjerne på bildet og si hva du syns! Har ombestemt meg ca ti ganger i dag!

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=130226

Sitter egentlig og ser på min beste venns bryllup! Har sett den mange ganger før, men den er jo litt søt da!

By the way.. Jeg fikk plutselig noe melkelignende greier som kom ut av puppene mine igjen! Skjønner ikke hvorfor det skjer!!

Spiste tacobaguette til middag i dag da, det var kjempegodt! Ellers så skjer det vel ikke så mye...

Skal prøve å legge meg tidlig i kveld, noe som skjer meget skjeldent!

Skal på jobb i morgen også :-(

Glad jobben bare er vikar, det her var jo faktisk kjedeligere enn å jobbe i barnehagen! Ikke misforstå, det kan sikkert være kjempekoselig og gøy å jobbe i barnehage, men der jeg jobba fikk man kjeft hvis man prøvde å engasjere ungene!

Får se ferdig filmen jeg nå...

God kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Piercing???? Nå er det lenge siden vi har snakket sammen skjønner jeg.. Kult da.. you crazy girl :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakk opp nytt hull jeg.. Var innom piercingstudioet, og da sa han at dette var noe jeg absolutt ikke skulle være fornøyd med!! Så da tok han den utt og stakk nytt hull. Han tok tilogmed bedøvelse på meg fordi jeg allerede hadde et hull som ikke var grodd, så jeg kjente ingenting! Han er så sinnsykt flink han! Forklarte masse og hvis det var noe så måtte jeg bare ringe eller komme tilbake!

Er fortsatt sur fordi Ali røk ut av Idol på fredag!! Tone skulle gått! Ikke fordi hun ikke er flink til å synge, men måten hun er på!! Nå må jeg hjem til mamma en tur for å mate hamstern der hjemme! Jaja, var jo i utgangspuktet jeg som skaffa meg den, sånn at da er det jo kanskje ikke så galt at jeg må passe på den når de ikke er hjemme der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeeej, fikk to piercinger av mannen min i dag!! Han er bare så snill!!! :hoppe:

Ellers har det vært en lang dag, Vært sammen med *Heidi* hele dagen nesten.. Kjempekos!! Så morsomt å gå på akupungtur og sånn... Får satse på at det hjelper!! :ler:

I morgen er 1. dagen i enda en ny jobb.. Er butikk denna gangen da! Håper det går litt bedre.

Får strikke litt videre på genseren til lille babyen til *Heidi* som ikke er født enda jeg da... Kanskje det er noe gøy på tv også??

Men først skal jeg ha litt nacho chips med cheddar dip.. NAM!!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Deilig å begynne sent på jobb, sløver i senga og ser på tv! Var og besøkte *Heidi* på sykehuset i går og forigårs.. Babyen var såååå nydelig!

Fant ut at vi får igjen en del penger på forsikringen alikevel :hoppe: Trodde ikke vi fikk det pga egenandel og sånn.. Men det ser bra ut :)

Er egntlig veldig usikker nå, for det første så fikk jeg ikke mensen denna gangen, men det er visst vanlig på de pillene jeg går på... Men i tilegg så glemte jeg å ta en pille på 1. raden... Og det er jo litt skummelt da!! Det jeg også syns er litt skummelt er at det syns jo ikke på en test om du er gravid etter en god stund... og det er jo sikkert ikke så bra å ta piller hvis man er gravid!!

Lurer litt på hva jeg skal gjøre...

Mye hodebry det her :-?

Også tror jeg jeg kjenner masse symptomer og sånn.. Utrolig hva man klarer å kjenne når man tror ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også tror jeg jeg kjenner masse symptomer og sånn.. Utrolig hva man klarer å kjenne når man tror ting!

Ja, jeg kjenner til det der :ler: Du er vel kanskje litt babysyk du også? Særlig etter å ha sett den lille babyen til Heidi? Jeg har fulgt med i dagboka hennes og det har ikke gjort meg MINDRE babysyk, for å si det sånn... :babysmokk:

Hva har skjedd som dere må få igjen på forsikringen for da? trodde jeg hadde fått med meg det du har skrevet i dagboka di, men kan ikke huske det :oops:

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt innbrudd i bilen.. De tok ikke så mye, men det er så irriterende!! Er jo litt babysyk da, men med en 30kvadrats leilighet er det ikke så veldig aktuelt.. Har ikke lyst til å begynne å flytte enda heller, har det jo greit her!

I dag tidlig fant jeg en kul i den ene puppen min... Vet jo at det som regel ikke er noe, men det er litt ekkelt syns jeg, må jo uansett til legen og sjekke det! Skal ringe i morgen tidlig, håper jeg får time samme dag. Hater og drive med masse sånne undersøkelser og sånn! Noen som vet hva man gjør og hvordan sånne ting foregår?? Prøver å ikke tenke så mye på det!

Tenkte jeg skulle si fra til legen samtidig det om at jeg glemte en pille og sånn.. Så får jeg hvertfall vite hvis det skulle være noe!

Sov til kl 14 i dag jeg.. Det er ganske godt gjort!! Hadde egentlig på klokka på mobilen, men den gikk tom for batteri i natt så den ga jo ikke noe lyd fra seg... Men hvordan jeg klarte å sove til 2, det lurer jeg på!! Hater sånnt egentlig, for da blir jeg så sent trøtt! Lurer på hva jeg skal finne på i dag.. Er litt rastløs egentlig! Kjipt at det er søndag og alt er stengt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke time hos legen i dag :-( Men skal i morgen da..

Sitter alene hjemme og er ganske stressa. Klarer ikke å følge med på Gode og onde dager en gang!! Kjenner den kulen hele tiden, føler at den bare blir mer og mer lett og kjenne og nesten større selv om den ikke gjør det! :cry:

Har funnet en rekkehusleilighet som jeg har så lyst til å gå på visning på!! Men da blir jeg vel enda mer dårlig! Trives jo egentlig godt her, og vi har jo ikke råd til å kjøpe noe dyrere enn det vi har nå. Men litt ekstra plass hadde ikke vært meg imot, siden uansett hva jeg gjør her så ser det rotete ut!! Jaja, nesten så jeg har lyst å være gravid vett.. Siden da hadde vi måtte flytte :sjarmor: Neida.. Litt feil grunnlag kanskje!!

I kveld er det top model da... Det er gøy å følge med på! Har egentlig så mye jeg skulle gjort her, men akkurat nå har jeg ikke mye energi til å gjøre sånt! Håper det kommer litt eterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallo! Snikleser hos deg i blandt og tenkte bare jeg skulle komme med noen beroligende ord, så du kanskje ikke trenger å bekymre deg så fryktelig for legetimen. Det er nemlig helt normalt at kjertlene i brystene forandrer seg i løpet av syklusen, så sanslynligvis er det det som er tilfelle med deg også- men skjønner deg godt- er ikke artig å gå rundt og bekymre seg.Lykke til,håper alt går bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sikkert noe sånnt... Mannen kom akkurat og vi ble enige om at vi skal kose oss skikkelig i kveld, enten gå ut å spise eller ta med mat og en DVD hjem... Blir deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hjemme og venter på å dra på legen... Kjedelig! Det som er kjipt er at jeg ikke får noe slags svar i dag.. Får antageligvis bare en henvisning eller fem... Hvis jeg får noe i det hele tatt! Hun har en tendes til å bare avfeie ting... Vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en henvisning til mammografi.. Rart, er fortsatt sikker ikke noe, derfor er det også litt kjipt å gjøre sånnt... Men fikk ikke time før om to uker... Også tok de en blodprøve for å sjekke om jeg var gravid... Men den får jeg ikke svar på før om et par dager.. Er sikkert ikkenoe der heller!

Over til noe helt annet!! Vi skal i alle fall på visning til helga :hoppe: Jeg blir jo alt for ivrig jeg da.. Vi får antagelig ikke lån en gang... Men det er sååå fint at jeg har sååå lyst!! Og jeg vil på en måte ikke gi det opp. Men nå skal vi i det minste på visning da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal faktisk på visning allerede på torsdag.. Mannen ligger og regner på budskjett og planlegger møte med banken og greier :o Det her er spennende!! Vedder for at alt går bra også taper vi en budrunde eller no! :-?

Må jo være pessimist!! Måtte bare skrive det ned... Greit å ha et sted å fortelle ting :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

I morgen skal vi i møte med banken... Det blir rart!! Foreløpig er det enda en dag med dr.phil og gode og onde dager :oops:

Svigermor kommer innom en tur kl 12.30 da.. Rydda til kl 1 i går, kan jo ikke være rotete her når hun kommer!

Ble plutselig litt i tvil med huset i går da... Begynnte å tenke på at vi får jo mere gjeld og det er jo ikke positivt og sånn... Men sånnt kommer vel alltid, vet ikke jeg! Får høre hva banken har og si og se hvordan huset ser ut prdentlig, ikke bare på internett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Det blir spennende med møte i banken i dag da! Lykke til :-) Vi kjøpte hus for to år siden og fikk ganske høy gjeld da. Det har ikke vært så veldig mye ekstra å rutte med i disse to årene, siden jeg hele tiden har vært student. Men vi har likevel klart oss, og det er jo godt å tenke på at vi blir ferdig med å betale ned lånet ganske mange år før de som ikke kjøper hus før de er 30! Dessuten er det jo en gunstig tid å ta opp lån på og å kjøpe hus på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. det er jo det da.. Vi har jo allerede leilighet, som vi eier.. Og egentlig er den veldig fin, helt ny.. kjempesentralt, og vi trives godt! Men bakdelen er 1-roms 30kvadrat!! :-? Er ikke særlig stort.. Vet jeg høres litt krevende ut, men jeg kan jo ikke jobbe fullt pga jobben, og det er så lite her at man sitter i senga omtrent hele tiden.. Og da blir jeg veldig slapp og sliten uten energi.. Hadde håpet at litt større plass ville hjelpe på det! Vi får se... Skal i alle fall på visning i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh frustrert!! Er superstressa nå.. egentlig litt uten grunn! Også har mannen min noian for at jeg tar på navlen hans.. Og da må jeg jo bare!!! Men han blir jo nesten sint, mens jeg syns det er enda mer morsomt.. :ler: Jeg er rar tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært i banken.. Ser jo ut som vi får lån, hun skulle ringe så fort hun hadde det klart... så får vi se på visninga etterpå om vi faktisk liker det.. Det her har gått fort! Tror ikke jeg henger helt med selv en gang!

Sitter og ser på Nanny, trodde ikke det gikk lenger jeg.. fulgte med på det for en del år siden! Når jeg kom hjem fra skolen og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...