Gå til innhold

Cathie's forunderlige finurligheter


Cathie

Anbefalte innlegg

Sitter og venter på svar fra legen, de sa det tok to dager, og når jeg var der på tirsdag så er vel det i dag?? Eller kanskje i morra? Regner med at testen var negativ, men det kan jo hende.. Begynner å lure på om jeg faktisk vil at den skal være positiv, at jeg blir skuffa når de ringer og sier at den ikke er det?? Huff.. tror ting surrer seg oppe i hodet mitt for tia! Nå pleier ikke de folkene på legesenteret å være så flinke med å ringe opp igjen da så.. Håper de gjør det nå! Er så kvalm, men vet ikke om det er fordi jeg har sovet lite og er stressa eller om det er morgenkvalme :tunge1: også har jeg litt lys lys rosa utflod. Hva kommer det av?

Gruer meg til jeg skal på den mammografien... Er det virkelig så vondt med sånn mammografi og biopsi?? Heldigvis forsvinner de tankene litt i huskjøp og andre ting! Men det kommer jo snikendes inn av og til! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drittbanker! :evil: :kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::sinna:

De vil ikke gi oss lån uansett hvor mye sikkerhet vi hadde, for de mente at vi ikke kunne betjene det! Da skjønner ikke jeg hvordan vi klarer å betjene det vi har nå, for det blir ikke så mye mer i måneden, og det klarer vi fint!! Jaja, snakk om nedtur! Tror jeg går og legger meg og sover jeg nå, håper jeg ikke våkner før om en uke eller no :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Vi skal å be om mer lån etter nyttår tenker jeg, og vi skal prøveå betale på den maks summen vi ønsker å låne nå frem til det. Vi ringer bare banken og ber om å få betale 3000 mer i måneden. Når vi kommer for å låne da ser de jo at vi klarer det. (litt annerledes siden begge to her er i full jobb - men kanskje det hadde hjulpet hos dere også?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at vi har bundet renta på det lånet vi allerede har :-?

Men de mente at det hadde uansett ikke noe å si, siden vi sa at vi hadde bare ca1000kr mindre i måneden fra før.. Men det hadde ingen ting å si... De hadde bestemt at det klarte vi ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv en annen bank da vel, eller går ikke det siden dere har bundet renta? Trodde man kunne betale ned hvor mye man ville uansett om renta var bundet eller ikke?

Kan egentlig veldig lite om lån og bank, vet bare at vi fikk smisket til oss 200 000 ekstra i lån sist vi skulle låne, så det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i to banker og begge sa det samme.. Men men, vi var uansett på visning, og det var ikke noe for oss... Litt deilig at vi ikke likte det egentlig.. Vi fikk vite det at vi kunne få lån hvis noen (svigers) kunne være medlånstaker (eller no) i en liten periode. Og det var ikke noe problem! Så da ser vi videre og tar det med ro :) Deilig, er i litt bedre humør nå...

Legen ringte ikke med resultatet på Hcg-prøven i dag da! Da er den sikkert negativ siden jeg ikke hørte noe.. Eller kanskje jeg burde ringe opp i morgen for sikkerhets skyld... Hadde egentlig tenkt å ringe i dag, men det sjedde så mye også selv om jeg ikke vil ha bebis nå så føler at jeg på en måte blir litt skuffa når resultatet er negativt! Jeg må være en rar person! :eeeh:

Nå må jeg få meg noe og spise, er skikkelig lysten på en macern kylling salat! Nå som vi ikke skal flytte med en gang kan jeg kanskje unne meg det :sikle:

Skummelt med macern 200m unna :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er enkelt sakt en graviditets test...

Det var for tidlig å sjekke med vanlig urinprøve på meg, og siden jeg ikke får mensen så vet jeg jo aldri om det skjer noe (glemte en pille, og brukte ikke noe ekstra i de syv dagene man egentlig skal det). Sånn at hvis jeg er gravid må jeg slutte på piller så fort som mulig.. Litt komplisert opplegg, men det er omtrent de eneste pillene jeg tåler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rinte legen i dag, de fikk ikke svar på prøven før mandag/tirsdag.. Æsj, det er sikkert ikke noe så jeg tar meg litt vin i helga... Endelig er klokka 16... Da kommer mannen snart hjem!

Driver og vurderer om jeg skal prøve å bytte fra p-piller tili en sånn lady-comp/pearly ting... Kroppen min er virkelig ikke glad i piller... Blir jo så slapp og nesten deppa av de! Bare litt skummelt, siden det kanskje ikke er så trygt i starten.. Vet ikke jeg! Må tenke litt til på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaa..

lykke til da :)

Jeg tåler heller ikke p piller noe sørlig så sluttet helt for noen år siden. Kjenner at det er godt for kroppen min. Var skikkelig amper og smågal da jeg gikk på piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... fant enda ett nytt hus, også er det visning bare på søndag, og da er ikke vi hjemme :cry:

Prata med legen nå.. Hcg-en var negativ... Litt skuffa på en måte, men det er jo bra da! Siden vi ikke er klar for det!

Til helga skal vi på noe sånn slektstreff med familien til mannen... Laaaangt borte! Kan bli spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jej!!! Vi fikk en visning på i morgen siden vi ikke kunne komme på søndag!! Så spennende!! Håper vi liker det! Er en del som må pusses opp, men det går bra!

Nå har jeg snart hatt mensen i to uker.. Og jeg begynner å bli ganske lei!! Sånn at hvis ikke det her gir seg om et par dager så bestiller jeg en sånn pearly greie!! For det her gidder jeg ikke mer!

Har akkurat slengt inn en potet i ovnene.. Bakt potet med kryddersmør, mais, ost+slinke og rømme :sikle::sikle:

Vet at jeg egentlig ikke skal spise potet men... Må ha det, bare må ha det!

Vi skal altså til sunndalsøra i morgen! Ikke vet jeg hvor det er, og ikke kjenner jeg de vi skal til! Men det jeg vet, er at det er laaangt og kjøre! Håper virkelig bilen holder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det i Sunndalsøra dere skal på visning?
Neinei :-) Vi skal på noe familiegreier der rett etter visninga!! Hehe! Visninga er på kløfta den! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei :-) Vi skal på noe familiegreier der rett etter visninga!! Hehe! Visninga er på kløfta den! :ler:

Åja, det stemmer det! begynte å lure om dere skulle flytte så langt... :oops: Har du link til huset dere skal på visning på? Alltid gøy å se på hus til salgs! *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sånn veldig lyst til å legge ut link her, i tilfelle vi skulle flytta dit så hadde jeg jo på en måte lagt ut adressen min, og det vil jeg egentlig ikke :oops: unnskyld!

Men vi var i alle fall på visning på fredag, var ikke noe sånn veldig fint sted, måtte jo pusses opp og sånn.. Men vi likte det, så vi la inn bud. Problemet var at det var fredag ettermiddag og ingen banker åpne så vi måtte legge inn med forbehold om finansiering! Og da ville jo selvfølgelig ikke de akseptere det så det ble avvist! Nå var det visning der i dag, så megleren skulle ringe oss i morgen. Det står på sidene til megleren at det er gitt bud på 1.3, og det var jo det vi la inn, men det ble jo avvist, så jeg vet ikke om det er vårt bud, eller om det er noen andre som har lagt inn! Huff!! Det her er frustrerende!! :sur::sur::sur:

Ellers så var vi i sunndalsøra i hele helga! Det er laaangt og kjøre! Men det var veldig fint der da.. Masse fjell med snø på og sånn!

GRUER MEG TIL I MORGEN!!! Ikke nok med at det er det husstyret, men jeg skal på mammografi også :sjokk::( Da er det kanskje på tide å samle litt krefter, dvs :sove: Kommer vel flere oppdateringer i morgen tenker jeg... Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okey... Nå gruer jeg meg! Om en halv time skal jeg dra hjemmefra! Syns det er litt skummelt å skulle presse puppen flat mellom to plater jeg :-?

Får vel kle på meg jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsk tsk... Det der var jo ikke ille da! Var ikke deilig liksom, men vil ikke kalle det vondt!! Fy fy til alle som har skremt meg! Men fikk jo ikke vite noen ting der heller, sånn at jeg er jo like langt!! Nei, nå er det all fokus på hus her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sånn veldig lyst til å legge ut link her, i tilfelle vi skulle flytta dit så hadde jeg jo på en måte lagt ut adressen min, og det vil jeg egentlig ikke :oops: unnskyld!

Skjønner! Lykke til med budrunden!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Det var litt av en budrunde!! Til slutt kunne vi ikke gå lenger.. Siste budet til han andre var på 1 350 000, og så mye er ikke vi villige til å gi en gang, var jo kjempemasse som måtte pusses opp der! Nå kan jeg legge ut link da, siden vi ikke fikk det! Så da er det bare å se videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...