Gå til innhold

Cathie's forunderlige finurligheter


Cathie

Anbefalte innlegg

Åååå.. så koselig at dere stemmer på meg!!

Det gjør en ellers ganske slapp og kjip dag litt bedre :oops:

Nå er det Top Model, og det mååå jeg bare se, så ikke forrige uke, og denna gangen klikker visst hun tyra helt!!

Også lager kjære mannen min taco til meg! Mmmm.. kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi vært på kontraktsmøte og leiligheten er offisiellt solgt!! (og vi har offisiellt ikke noe sted å bo :ler: )

I dag er jeg hjemme hos mamma en tur, er i litt bedre form, men snufser fortsatt, litt tett i hodet og sånn. Var forresten ikke så gøy å sitte i møte med megler og snufse annethvert sekund heller! I dag er det sol og sommer.. litt deilig å slippe å sitte inne i den lille trange leiligheten når det er så fint vær ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.. så koselig at dere stemmer på meg!!

Det gjør en ellers ganske slapp og kjip dag litt bedre :oops:

Nå er det Top Model, og det mååå jeg bare se, så ikke forrige uke, og denna gangen klikker visst hun tyra helt!!

Også lager kjære mannen min taco til meg! Mmmm.. kos!

Hello :)

Du, hva var det Tyra klikka så for a? Fikk ikke sett det.. grilla.. synd dere ikke kunne komme da, men det er jo bra, for babyen har jo ikke så sterkt imunforsvar!

Prøvde å prate med mannen om tyrkia turen men uansett hva jeg sa eller gjorde rikket han seg ikke! Det han nevner er penger+at det med babyen.. redd det blir for varmt,for mye styr, buss fra flyplassen osv.. :veldigsur: Jeg har så sinnsykt lyst på en sydentur men.. går nok ikke å overtale han.. han har jo bare vært i syden en gang, så jeg tror at han ser på det som en helt annen verden liksom.. :cry:

Men han har tatt seg fri de to siste ukene i august da, så hvis dere ikke drar, må vi være sammen! Tenkte vi skulle være en del på hytta, da har vi jo fått opp terrasen og da kan vi kose oss på stranda, grille osv.. oxo er det en veldig koselig by like i nærheten som vi kan dra å ta en drink ved havna osv.. og en gård som selger ferskt brød og egg hver dag, og der har de en liten dyrehage, med villsvin,kalkun,lam osv osv :)

Kos deg hos mammen din og hils masse!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.. så koselig at dere stemmer på meg!!

Det gjør en ellers ganske slapp og kjip dag litt bedre :oops:

Nå er det Top Model, og det mååå jeg bare se, så ikke forrige uke, og denna gangen klikker visst hun tyra helt!!

Også lager kjære mannen min taco til meg! Mmmm.. kos!

Hello :)

Du, hva var det Tyra klikka så for a? Fikk ikke sett det.. grilla.. synd dere ikke kunne komme da, men det er jo bra, for babyen har jo ikke så sterkt imunforsvar!

Prøvde å prate med mannen om tyrkia turen men uansett hva jeg sa eller gjorde rikket han seg ikke! Det han nevner er penger+at det med babyen.. redd det blir for varmt,for mye styr, buss fra flyplassen osv.. :veldigsur: Jeg har så sinnsykt lyst på en sydentur men.. går nok ikke å overtale han.. han har jo bare vært i syden en gang, så jeg tror at han ser på det som en helt annen verden liksom.. :cry:

Men han har tatt seg fri de to siste ukene i august da, så hvis dere ikke drar, må vi være sammen! Tenkte vi skulle være en del på hytta, da har vi jo fått opp terrasen og da kan vi kose oss på stranda, grille osv.. oxo er det en veldig koselig by like i nærheten som vi kan dra å ta en drink ved havna osv.. og en gård som selger ferskt brød og egg hver dag, og der har de en liten dyrehage, med villsvin,kalkun,lam osv osv :)

Kos deg hos mammen din og hils masse!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hellu!!!;)

Sjøbner du er syk... stakar.... håper du blir snart frisk igjen da.. :kose:

Virker den pearlyen eller?????? Har sett reklame men... <D høres jo nesten for godt til å være sant...???? :klø: Kunne iværtfall hatt bruk for en sånn eg og... Slutta med pillo for ca. en måned sido pga. forferdelige hormoner som eg bare ikkje orka meir!! :roll: + litt uregelmessig mens å sånn... trengte å komme litt i orden igjen... Men...... Det er jo ikkje så kjempekult med sånn gummi hele tida då... :-( Hadde vært digg om en slapp de greiene der då :sjarmor::ler: Kunne trengt en sånn sak eg og hvis den funker.... Er det det samme som denne derre ladycomp eller?? Har sett reklame for den, er litt dyr då... Var den pearlyen dyr foresten?

Ellers mmå du no ha en fin dag og kose deg i sommer varmen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker den pearlyen eller?????? Har sett reklame men... <D høres jo nesten for godt til å være sant...???? Kunne iværtfall hatt bruk for en sånn eg og... Slutta med pillo for ca. en måned sido pga. forferdelige hormoner som eg bare ikkje orka meir!! + litt uregelmessig mens å sånn... trengte å komme litt i orden igjen... Men...... Det er jo ikkje så kjempekult med sånn gummi hele tida då... Hadde vært digg om en slapp de greiene der då Kunne trengt en sånn sak eg og hvis den funker.... Er det det samme som denne derre ladycomp eller?? Har sett reklame for den' date=' er litt dyr då... Var den pearlyen dyr foresten?[/quote']

Svarte deg i dagbka di jeg :)

Ellers så klarte jeg faktisk å jobbe i hele dag! Nesten litt stolt! Også skal jeg på jobbintervju i morra :hoppe:

Det blir kjempespennende!!

Mannen driver og rydder ut av leiligheten mens jeg sløver litt (må jo ha noen fordeler med å være syk :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann! ville bare inn og ønske deg god bedring jeg:)

Tusen takk!

Nå skal jeg dra på jobbintervju.. Wish me luck girls!!

*Løper til bussen* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Det her var annerledes kvinneguiden!!! Får håpe jeg blir vant med det etterhvert :) Men det var mye mindre smilyes da <_< Men noen litt kule å da ;)

Visningen var ikke noe spess.. Likte egentlig ingen av husene! Så det var kjipt!

Jobbintervjuet gikk veldig bra egentlig, men har ikke hørt noe mer fra de da.. så det tyder jo ikke så godt! :(

Tusen takk for en kjempekoselig ferie i sverige trille, det må vi gjøre igjen :lol:

Ligger og sløver før jeg skal på jobb jeg nå! Begynner ikke før 2. Nå skal jeg gå rundt og utforske det nye forumet litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg driver å ser på ferier nå, har egentlig mest lyst til københavn jeg, men har ikke fått sett på det enda da, men jeg fant et tilbud på en hytte på pers hotell,til oss fire,i en uke,1700kr.. det er jo ikke så ille er det det? Men det blir kanskje litt lenge å være der i en uke? Ville bare nevne det siden jeg fant det. Kan oxo være fra torsdag til søndag til 1000 kr.. har vært der en gang før,og syntes det var ganske gøy..badeland(og spa ;) ) på dagen og underhodlning(konserter osv) på kvelden.. vet ikke jeg.. du kan jo se på det..www.pers.no

Prøver å finne camping i gøteborg men har ikke funnet noe enda!

Nuss nuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg driver å ser på ferier nå, har egentlig mest lyst til københavn jeg, men har ikke fått sett på det enda da, men jeg fant et tilbud på en hytte på pers hotell,til oss fire,i en uke,1700kr.. det er jo ikke så ille er det det? Men det blir kanskje litt lenge å være der i en uke? Ville bare nevne det siden jeg fant det. Kan oxo være fra torsdag til søndag til 1000 kr.. har vært der en gang før,og syntes det var ganske gøy..badeland(og spa ;) ) på dagen og underhodlning(konserter osv) på kvelden.. vet ikke jeg.. du kan jo se på det..www.pers.no

Prøver å finne camping i gøteborg men har ikke funnet noe enda!

Nuss nuss

Går oxo ann å ta den sydenweekend pakken, være der den helgen og resten på hytta for eksempel? Syns det høres deilig ut! Se under ferie pakker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller hva med denne camping plassen: www.aaros.no men da må vi nesten ta en tidligere helg/uke en egentlig bestemt pga bassenget blir stengt 18.08 eller noe, desutten er det litt deilig å vite at man er sikret fint vær på stranda da, selv om man aldri er det helt.. men jeg tenkte kanskje uke 31 eller 32? Så kan vi dra i dyreparken og kaptein sabeltann ;) Tenkte på hytte D(den er billigst) 2550 for tre døgn..

Se på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis dere har veldig lyst til storby ferie,barcelona eller noe,må dere for all del gjøre det assa,ikke la oss stoppe noe! Vi syns bare det blir litt stress med Mathias,og kunne tenkt oss et rolig sted med kortspill og bading liksom ;) +at vi ikke har råd til så mye shopping! Men bare si i fra, hvis dere heller vil det..

Nuss nuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Lenge siden du har vært her nå,blir det mye jobbing?

Hvordan var det å gi fra seg nøkkelen til huset i dag da, trist eller? Det blir vell litt trist selv om man vil det.. håper det kommer noe nytt til salgs snart da, så dere slipper å bo hjemme hos svigers så lenge ;)

Nuss nuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det lenge siden jeg har vært her! Men plutselig gikk ting så fort og vi måtte styre med å få ferdig oppussinga til vi skulle flytte ut.. Så nå bor vi hos svigers!

Foreløpig så går det greit! Litt deilig å få flere middager i uken bare servert, og det å bare kunne forsyne seg av et fullt kjøleskap... De nekter jo å ta imot noe penger for at vi bor her :roll:

Vi gikk jo rundt å la lapper i postkassene til folk i det området der vi kunne tenke oss å bo, og vi har fått respons :danse: Det var noen som ringte på torsdag, og vi var å så på det på fredag! Det så helt greit ut, må jo selvfølgelig pusses opp, men det regnet vi jo med... Problemet er at de som bor der må finne et sted å flytte til først, og det kan jo gå fort, eller det kan ta både vinter og votter!!

Blir spennende å se hvertfall!

Nå har jeg jobba hver dag i tre uker minst (utenom søndager) og er litt sliten, men det er egentlig værre at jeg ikke har noe jobb fra slutten av august! Fikk ikke den jobben jeg søkte på :tristbla:

Hehey.. pearlyen min har begynnt å gi meg grønne dager :sjarmor: har 7 grønne dager på rad nå! Niiice :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Alt for lenge siden jeg har vært her nå!! :hakeslepp:

Men det har vært så mye! Har desverre fortsatt ikke fått noe sted å bo :tristbla: så det er litt slitsomt!

Var på en kjempekoselig miniferie i danmark forrige uke, det var deilig!! Alltid godt med et avbrekk fra hverdagen! Ikke jobber jeg om dagen heller siden jeg bare var vikar og det er litt kjedelig da, ser etter jobber hver dag nå!

En annen ting er at kroppen min er heelt i ulage, med tanke på sykluser og sånn styr! Hvis noen skjønner det her kan de jo ta en titt på FF - skjemaet mitt for denne syklusen... Skjønner ingenting jeg men!

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden tror jeg.. og kanskje :lese: litt :)

Klem til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dager siden var vi i en budrunde på et hus som skulle tvangsselges... Og så ga vi oss fordi budet gikk så høyt! (huset var SKIKKELIG råttent)

Men i dag ringte mannen min advokaten for å høre hvor høyt det hadde gått, og da sa hun at det stoppet på det budet som gikk over oss! Så spurte han om det gikk ann å legge inn et bud på 25.000 mer, og da skulle hun høre med retten om det var nok til å trekke det gamle budet! Er spent jeg nå!!

Har så lyst på et sted å bo! Blir jo masse å pusse opp men, det hadde vi uansett regna med!!

I dag tror jeg jeg har fått mensen, litt trist på en måte, men er jo lettet da, siden ting ikke akkurat er ideelle for å få en bebis nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...