Gå til innhold

Cathie's forunderlige finurligheter


Cathie

Anbefalte innlegg

Jaja.. fant ikke på noe bedre å kalle den dagboken her :wink:

Tenkte at jeg burde opprette en ny dagbok nå som det ikke er bryllup som står i hodet på meg lenger! Selv om det henger litt igjen da :)

Døgnrytmen er det så som så med etter at jeg kom hjem fra ferien... Blir trøtt klokka 6 om kvelden og våkner igjen klokka 7 ca! Ligner egentlig ikke meg i det hele tatt... Før så var jeg alltid oppe til rundt 1-2 og sov gjerne til 12 og sånn... Sånn er det å ikke ha jobb!

Men er litt vanskelig å få noe jeg vil ha! Ikke kan jeg jobbe fullt! Det klarer ikke kroppen min.. Og jeg har ikke lyst å jobbe kveldstid, siden mannen min jobber dagtid! Blir veldig kjipt! Så da er det bare å lete da!

Men her er i alle fall den nye dagboken min for alle kjente og ukjente :ler:

Stoor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hjem til hverdagen som nygift, og gratulerer med ny dagbok! :wink:

Meeen, er jo nysgjerrig på bilder fra den store dagen da!!! :tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:vinke:

Gratulerer med bryllupet som har vært :)

Håper reisen var flott, og at du finner en jobb som du kan trives i og som kan tilpasses dine behov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener jenter!

Var på IKEA i sta og kjøpte en sånn kurv til å skyve under senga, men når jeg endelig hadde fått montert den så var den for stor :( Også klarte jeg å nikke til hjørnet av den, sånn at jeg fikk ett kutt på øyelokket.. Så nå ligger jeg i senga og syns synd på meg selv!

Prøver å muntre meg opp litt med å ordne med bryllupsbildene da.. Hjelper litt! Også kom mannen min med sjokolade og marsipan, så det hjalp litt det også!

Nå skal vi spise pizza og se på shrek 2... Ble skikkelig sløve dag i dag!! Litt deilig av og til det å! Hvis noen har lyst å se, så kommer det forresten noen bilder fra bryllupet her

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et flott par! Og du var en nydelig brud! Jeg har nesten lyst å gifte meg om vinteren bare for å kunne ha på meg en sånn flott, langermet jakke! :wink:

Forresten så tror jeg det ordner seg for deg også - med jobb, du som er en sånn positiv jente! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et flott par! Og du var en nydelig brud! Jeg har nesten lyst å gifte meg om vinteren bare for å kunne ha på meg en sånn flott, langermet jakke!

Forresten så tror jeg det ordner seg for deg også - med jobb, du som er en sånn positiv jente!

Så koselig å høre :) Nå ble jeg glad!! Lyste opp litt av kvelden min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hjemme på sofaen etter en lang dag, var tidlig oppe i dag og dro til byen sammen med mamma'n min! Hun var ikke i topp humør, dvs veldig kverulerende!! (For ordens skyld bør det kanskje tas med at jeg er veldig lik mamman min :ler: ) Uansett, når jeg kom hjem var jeg veldig sliten!!

Fikk bytta den teite kurven på IKEA i dag hvertfall! Fikk igjen penger og alt, så det var deilig!

Om et par timer skal jeg hente pappa på flyplassen, han kommer hjem fra tyskland.. Pappan hans døde nå for et par uker siden, så pappa har vært der nede siden! Stakars!!

Det er så utrolig deilig å ha det ryddig rundt meg, endelig er ikke leiligheten ett eneste kaos!! Sånn går det når man skal flytte inn alle tingene sine + gaver + rester fra bryllupet på en gang.. Også på 30 kvadrat da!! Jaja! Tror jeg virkelig kommer til å verdsette plass den dagen jeg kjøper meg noe større! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei! Ville bare stikke innom her og si at dere ser ut som et nyyydelig par. Kjempe fine bilder og vakker kjole! Gleder meg til å være nygift jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Guri, så fiiine bilder - stilige, elegante og fikk jo virkelig frem "magien" som gnistrer mellom dere to! Det er slike bilder jeg vil ha :wink:

Det var forresten lekkert med den langermete kåpen du hadde - litt oroginalt, fremfor cape og sjal...:tommelsmil: Fin du var på håret også!!!

Åh, som jeg selv gleder meg nå! :hjerter: *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

For en sløv dag!! Fikk hvertfall bestillt time til legen, så jeg skal dit i morgen. Er litt lei nå, ble dårlig når jeg var i Thailand, og er enda ikke blitt bra :-? Får jo mindre og mindre energi for hver dag som går... Må prøve å ikke bli deppa av den grunn, da blir det hvertfall ille!

Får ta med søstra mi en tur på senteret nå, stakar, kjipt å besøke en så slapp storesøster :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i dag, hun dumme dama som skulle ta blodprøve på meg stakk nåla for langt inn i armen, så det kom ikke noe blod... Sånn at hun måtte dra den lenger ut for at det skulle komme noe :hår: Det var ikke noe gøy!

Var faktisk litt bedre i dag, selvfølgelig etter at jeg har vært hos legen uten at han gjorde så veldig mye...

Møtte en gammel veninne i dag også, som jeg ikke har sett på lenge!! Det var kjempekos!! Fikk litt shoppingkick i dag, sånn at når jeg kom hjem så hadde jeg med meg, et par sko, en topp, en juicepresse og masse god mat :wink:

En liten belønning etter et ubehagelig besøk hos legen!

Nå er det leggetid for meg, er så trøtt at jeg nesten sovner... :sove: God natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet dagen i dag med å absolutt ikke tenke over at det var 1. april.. Dette kom jeg ikke på før sent på ettermiddagen/kvelden i dag, sånn at mange har fått en stor glede av å narre meg i dag! Blandt annet (til min store fortvilelse) så fikk jeg høre at Jorunn hadde trekt seg fra Idol og mye annet rart...

Men en ting jeg gjorde var å montere en sykkel som mamma kjøpte til søsteren min i dag, og jeg fikk det faktisk til (faktisk) og da var jeg litt stolt :wink:

Huff jeg må få orndna takkekortene nå.. Har lite penger og er litt lei sånne ting (hadde aldri trodd takkekort kom til å bli så dyrt :o )

Men nå er det vel leggetid, gjesper i alle fall voldsomt! Er så sliten i beina at det kiler og klør på en måte... Ekkelt!!

Så akkurat Ketil Andre Aamodt breake på tv :o

Jaja... Også et syn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...