Gå til innhold

Cathie's forunderlige finurligheter


Cathie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan skrive under på at takkekortene ble svinedyre ja :o men nå har vi endelig fått våre hjem så da er det bare å begynne å skrive. Blir vel ca 70 stykker tenker jeg.

Egentlig stakk jeg bare innom for å ønske deg god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for god bedring klemmer.. tror faktisk det hjalp, for jeg er bedre nå :hoppe: også skal jeg på jobbintervju i morra... Åååå er sååå spent!! Har jo ikke jobba på det jeg kan huske, kommer til å bli omveltning! Er litt lang reisevei, men vi trenger pengene så jeg håper vel egentlig på å få den! Selv om det er heltidsjobb så får jeg håpe at det går!

Får ikke sove i kveld, siden jeg ligger å bekymrer meg over p-piller... :-? Har hørt et utall skrekkhistorier om yasmin nå, sånn at jeg vet ikke om jeg tør å bruke den mer! Også har jeg en pakke med Cerazette liggende, men jeg vet ikke helt om jeg tør å bruke de heller :oops: siden mange sier at man mister mensen og sånn! Er så redd for å bli gravid jeg da(det kan jo skje) også merker jeg det ikke siden jeg ikke er vant til å få mensen uansett... Det er jo ikke bra å fortsette å ta piller når man er gravid, jeg mener tenk hvis en evt baby fikk skader av det :hår:!! Tenker så masse jeg!

Føl dere frie til å komme med erfaringer her, hvis noen har noen!

Egentlig burde jeg sove siden jeg skal på intervju i morra, men jeg klarer bare ikke!! Får surfe litt til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei snuppa :)

Sitter å surfer litt jeg da vettu :wink: Er så greit å bare lese dagboken din, sånn at jeg vet hva du/dere driver med om dagen :wink:

Jobbinterviju? Så kult.. Hvor da? Og hvordan gikk det?

:hjerte: you lots:)

Nuss fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Intervjuet gikk sånn passe, de hadde fått inn over 100 søknader også valgte de ut 10-12 de skulle intervjue (jeg var en av de) Men jeg tviler på at jeg blir en av de tre som blir valgt videre.. Får se! Vet ikke helt hvilket firma det er for, men det er i alle fall en "altmulig kontorjobb" med litt regnskap.

I dag har jeg gått så masse!! Først så gikk jeg fra majorstua helt ned til oslo city, så tok jeg bussen hjem og gikk fram og tilbake til Triaden (det er litt langt det å)

Er helt kake i beina! Men jeg fikk bestillt takkekort da :)

Blir kjempefine!! Men jeg må si jeg gruer meg til å skrive så mange takkekort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei! Gratulerer med ny dagbok! Så den ikke før nå, jeg :oops: Hvordan føles det å være gift da? Er det noen forskjell? Så utrolig flotte bilder dere har tatt! :-)

Ang det med p-pillene så leste jeg at yasmin er skadelig for et evt foster, men ikke andre p-pillemerker. Visstnok fordi yasmin inneholder mange flere hormoner eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg internett igjen!! Lenge siden jeg har skrevet her nå... Var ute med joben til mannen min i helga, det var utrolig gøy!! Var på walmanns salonger, litt annerledes enn en helt vanlig middag! Ellers så har det ikke skjedd nå mye... Sitter og ser på gode og onde dager :oops: Også driver jeg med en ting til venninna mi som skal ha baby :wink: Søkte på tre nye jobber i forigårs, men har ikke hørt noe enda :-( Har så lyst på jobb nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang det med p-pillene så leste jeg at yasmin er skadelig for et evt foster, men ikke andre p-pillemerker. Visstnok fordi yasmin inneholder mange flere hormoner eller noe sånt.

Okey.. tror jeg begynner på Cerazette nå når jeg er ferdig med yasmin brettet! Håper det hjelper på formen min også! Hadde vært deilig med litt overskudd for en gangs skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute med joben til mannen min i helga' date=' det var utrolig gøy!! Var på walmanns salonger, litt annerledes enn en helt vanlig middag!![/quote']

Dit skal vi ta med mamma neste lørdag, for å feire 50-årsdagen hennes :-) Håper det blir bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dit skal vi ta med mamma neste lørdag' date=' for å feire 50-årsdagen hennes :-) Håper det blir bra!![/quote']

Kan garantere at det blir bra!! Var mange som feiret bursdag når jeg var der også. De gjør litt stas på de, og det var gøy!! De er fantastisk flinke der, og kjempegod stemning.. Kos dere masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto at vi skulle gi beskjed hvis vi feiret bursdag, men jeg var litt i tvil om vi skulle gjøre det fordi mamma sikkert ikke liker å bli midtpunktet blant alle der... Kan du si noe om hvordan de ble gjort stas på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto at vi skulle gi beskjed hvis vi feiret bursdag' date=' men jeg var litt i tvil om vi skulle gjøre det fordi mamma sikkert ikke liker å bli midtpunktet blant alle der... Kan du si noe om hvordan de ble gjort stas på?[/quote']

De bare sa navnet fra scenen, satte spotlighten på den personen og de gav bort en drink også kom det en som kasta litt konfetti over bordet.. Men det var så mange de ropte opp, så du rakk ikke å lege så veldig merke til en enkeltperson, det hele var over på noen sekunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kom takkekortene.. Da var det bare å begynne å skrive da... Fikk skrevet ca 10 stykker i dag! Da har jeg enda mer å gjøre om dagen, litt deilig egentlig, at det skjer noe. Skjer vel egentlig ikke så mye om dagen, så det er litt lite å skrive her!

Håper jeg får noe respons på noen av søknadene mine snart! Mister snart oversikten over hvor mange søknader jeg har sendt ut! Hørte aldri noe mer fra de jeg var på intervju hos.. Syns egentlig det er litt dårlig å ikke gi noe beskjed heller da!

Mannen driver å spør om jeg vil ta rastafletter... Hmmm... har alltid hatt lyst til det, det og permanent eyeliner... Men er litt redd for begge deler, flettene fordi det tar så lang tid og at det visstnok gjør vodt både å ta de og i noen dager etterpå! Og eyelineren fordi.. det er jo tattovering da.. har ikke hørt om en tattovering som ikke gjør vondt lissom! Og er litt redd for at det blir stygt eller at det ikke går ordentlig vekk og sånn!

Tror jeg må høre litt rundt, og tenke litt!

Nå får jeg se ferdig BigBrother og sove litt...

Nattinatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

OIOIOI! Havnet innom deg, og leste gjennom dagboka, så litt på bildene... og! har aldri i mitt liv før sett slik nydelig kåpe som du hadde på deg på bildene! Tror seriøst tastaturet mitt drukner her :P Og du var en virkelig nydelig brud! Får meg til å ville gifte meg selv jo, og det er ikke lett :kul:

Uansett, grattis med dagbok, selv om jeg er litt på etterskudd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIOIOI! Havnet innom deg, og leste gjennom dagboka, så litt på bildene... og! har aldri i mitt liv før sett slik nydelig kåpe som du hadde på deg på bildene! Tror seriøst tastaturet mitt drukner her :P  Og du var en virkelig nydelig brud! Får meg til å ville gifte meg selv jo, og det er ikke lett :kul:  

Uansett, grattis med dagbok, selv om jeg er litt på etterskudd :ler:

Tusen takk.. det var kjempekoslig å høre!! De som var litt gøy med den kåpa er at når jeg var og så på en første gang så fikk jeg en pris på 500kr for å leie den.. Syns det var merkelig lite, men jeg tok den.. Så når jeg kom for å betale, så viste det seg at den egentlig kosta 2500 å leie! Men siden jeg hadde fått pris på 500 så sa de at da måtte jeg jo få den for det :wink: Kjempeflaks!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God helg!! :vinke::klem:

Tusen takk :)

AUAUAUAU!!! Dumme meg klarte å smelle kneet inn i hjørnet av glassbordet!! Og nå er jeg stuck på sofaen men benet rett ut! Prøvde å gå i sta, og jeg trodde det gikk fint helt til jeg prøvde å bøye kneet.. AU! :grine:

Så nå sitter jeg her helt alene og syns synd på meg selv! Er litt sur også egentlig!! Måtte bare få litt utblåsning her nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPIIIII!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse:

Jeg skal jobbe i morgen!! Fikk en vikarjobb for en som var sykemeldt fram til 9.mai! Er ikke lenge, men det er litt da, og litt penger!! Er så glad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke mye tid til overs når man har fulltidsjobb... Hjelper ikke at man fikk ødelagt rygg som 19 åring heller :evil: Har akkurat spist middag, og er helt stappmett! Tror nesten jeg skal sove litt, er så utslitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...