Gå til innhold

Cathie's forunderlige finurligheter


Cathie

Anbefalte innlegg

Fillern og!! Vi fikk lagt inn bud på 1,1, men tror du ikke de andre bød 25000 over med en gang!! Kommer aldri til å få noe sted å bo jeg! Er skikkelig deppe humør nå!

Detta er 4. dagen med sånne merkelige blødninger som ikke er ordentlig mensen en gang. Kan den ikke bare komme ordentlig og bli ferdig med seg da!!

Vondt i ryggen har jeg også! Føler at jeg bare syter nå! Er nesten redd for at jeg begynner å bli depresiv :overrasket:

Finner flere stillinger jeg kunne tenke meg å søke på, men jeg orker ikke skrive søknaden!! Føler at jeg på en måte blir satt under en lupe og vurdert om jeg er bra nok! Og det er jeg jo aldri, så hvorfor skal jeg være det nå??

Huff.. tror jeg skal holde senga i dag jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjett hvem som klarte og komme seg på sats og trene litt i dag til og med!! Ikke værst til å ha hatt en så dårlig start på dagen som jeg hadde i dag!

Måtte bare skrive det ned, for jeg er litt stolt! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som klarte og komme seg på sats og trene litt i dag til og med!! Ikke værst til å ha hatt en så dårlig start på dagen som jeg hadde i dag!

Måtte bare skrive det ned, for jeg er litt stolt!  :sjenert:

Så flink :klappe: Litt trening hjelper som oftest på humøret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. det hjalp :)

I dag kom mensen for fullt (kan forklare humøret mitt i går også) og jeg holder på å gå i frø av kvalme og verking i ryggen! Men litt deilig at den kom for det.. Det miska stresset med å finne et sted å bo veldig! Slipper å måtte kjøpe noe man absolutt ikke har lyst på!

Tror jeg skal ta det litt rolig i dag.. gå en tur ned på senteret kanskje..

Ligger foreløpig i senga og venter på at jeg skal bli alene hjemme her :sjarmor:

Fy som det blåser i dag... ser jo ut som trærne skal velte her!

I dag er skikkelig kosedag, litt grått ute og sitter inne forran peisen med kakao og mannen... det tror jeg at jeg skal gjøre etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg en liten tur hos ei venninne, også henta jeg mannen på jobb før vi dro og shoppa litt :sjarmor:

Har nå kjøpt meg et par nye sko på dinsko, og et olaskjørt på only som bare kosta 100kr :-D

Også har jeg kjøpt hårfarge :overrasket: Skal prøve å farge håret mitt etterpå! Er kjempespent på om det blir bra! Skal lysne det litt for en gangs skyld.. Har alltid bare farget håret mitt mørkere (bortsett fra striper av og til da) Også skal jeg vokse leggene mine.. :hår:

Hva har skjedd med smilysene her a? Kanskje det bare er hos meg, men syns de ser litt herpa ut... Noen av de ser ut som de har blitt bulkete ;) <--Den feks.

Og den her ser jo sammenpressa ut :overrasket:

Kanskje det bare er jeg som ser det...

Jaja.. da er det tid for faring og voksing... Kanskje jeg skal vokse mens fargen virker... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på manglerud senteret og brynsenteret sammen med ei venninne, og jeg kjøpte meg en bukse til 150kr :hoppe: (som jeg selvfølelig glemte i bilen hennes :roll:

Plutselig, mens vi gikk i Ultra matbutikken så ringer mannen min, vi hadde for fem minutter siden snakket om at vi skulle dra å kjøpe en sånn ergometersykkel senere på dagen.. Så sier han: Er du sikker på at vi skal kjøpe den sykkelen?? Hvorfor ikke svarte jeg, så sa han.. Advokaten ringte, og de andre som la inn bud på huset ønsker å trekke seg :sjokk::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Sånn at de har fram til ut onsdag på å bestemme seg om de vil betale de 25.000 de bød over oss, eller om de vil kjøpe det og så selge det igjen!

Men hvis de gjør det må jeg virkelig si at de er dumme, siden da må de jo ha megler og hele pakka som koster mer enn 25.000!!

Pluss at det er en vannlekasje fra badet der og det kan jo kanskje skape litt problemer når de skal selge siden det er masse skjulte "skader"...

HÅPER vi får det!! Men vi kjøpte den sykkelen for de da :ler:

Så nå er det trening forran tv'en :sjarmor:

Mensen har ikke tenkt å gå fra meg denne gangen... Nå begynner jeg å bli litt lei, tom lei av å klage og sutre over at jeg er lei av det!!

Nå tror jeg at jeg skal lalle senga! Jo og en ting til, mannen min har sakt at når vi får hus, og kommet litt i orden der og det økonomiske ser greit ut så kan vi :humpe: for å få :babysmokk: !!! :hoppe:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det her er helt sykt! Kan ikke skjønne at det skal å ann å ha så uflaks!!

Nå skal de plutselig ha huset igjen nå!

Trodde virkelig vi skulle få det denne gangen! :grine:

Får sitte og se på gode og onda dager og deppe jeg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) M;å du skrive litt i dagboka di da, så vi får se hva du driver med om dagen.. hørt noe mer fra advokaten om huset? Og hvordan gikk jobbintervijuet..

Nuss nuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okda søtnos ;)

Her er oppdatering!

Det som skjedde etter at de andre plutselig fant ut at de skulle ha huset alikevel var at vi bød 5000 over de, bare for å se om det var det som skulle til forat vi fikk det, siden de egentlig ville trekke seg og sånn. Men neida, da gikk de enda 5000 over oss igjen!! :sjokkbla:

Min kjæreste mann ble da mildt sakt grinete på at de vingla så mye som de gjorde, og smallt til med å heve budet med 40 000 :hakeslepp:

Men det hjelp jo heller ikke, da gikk de enda 5000 opp igjen!! (er det mulig??)

Ok, vi høyner også med 5000 og de andre TRAKK SEG!!!!! ENDELIG!!!! :erter:

Det er fortsatt mye som må ordnes siden det er et tvangssalg og sånne ting!

Så vi er ikke sikret enda, men vi har i alle fall høyeste bud!

Ellers ble mannen laseroperert i øynene i går, og det ser ut til å gå bra! Han var på kontroll i dag og fikk konstantert et syn på 0!!! Dvs ikke noe +/- :hoppe::hoppe::hoppe: Han må sove med noen sånne briller som ser ut som slalombriller på da :ler: Problemet er at han må ligge på ryggen for at brillene skal dette av eller noe, og han snorker som et UVÆR!! :sur: Så jeg sover ikke mye om nettene nå.

Intervjuet gikk veldig bra, fikk litt sjokk når det viste seg at jeg måtte ta noen sånne tester da! Først en engelsk test som skulle teste engensken min, som tok en time ca.. Fikk jo super jernteppe siden dette var ikke noe jeg forventet!! Men det gikk bra da, fikk "advanced" som resultat, så jeg var veldig fornøyd med det :sjarmor: Også etter det var den en slags personlighets test eller noe... Og den var det ikke noe sånn definert resultat på... Så nå venter jeg bare på at noen skal ringe meg og vil ansette meg! :ler:

Får prøve å sove litt jeg, blir ikke lett med den duringa her ved siden av meg :roll: Men han er jo verdens skjønneste da :hjerter_rundt:

Natta!! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med høyeste bud!! Håper alt ordner seg nå da! :) Det jobbintervjuet hørtes spesielt ut! Vul du si noe om hva slags jobb du har søkt på? Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag fikk vi brev fra tingretten om at budet vårt var stadfestet :danse::hoppe::hoppe::hoppe::danse::briller::danse::) :-D :briller2:

Så da er det bare å begynne å planlegge!

Tenkte jeg skulle sette opp en liste over hva som må gjøres og hvor mye alt kommer til å koste og sånn (må budsjettere litt ;) )

Her er i alle fall hva som må gjøres utifra det jeg husker fra hva jeg så på visninga:

*Rive ut hele badet inklusive ene veggen og gulvet

- Skal bygge ut sånn at vi får større bad, og det er en fuktskade i gulvet som syns i taket i etasjen under :hår:

- Bygge opp igjen, og legge membran plater, varmekabler og fliser

- Sette opp baderomsinnredning, dusj do osv.

Budsjett: ??? (dette blir nok dyrt)

*Rive ut kjøkkenet, (kanskje selge det??)

- Skal rive ut det kjøkkenet som er der, og legge om noen av rørene som går fra taket og ned i benkeplata :forvirra: ikke spør meg hvorfor det er sånn

- Sette opp nytt kjøkken og legge fliser

Budsjett: ca 45 000

*Gangen

- Legge fliser og varmekabler

- (male/panele veggene)

- Nye knagger/"møbler"

Budsjett: ca 6000

*1.Etg dvs. kjøkken og stua

- Parkett på gulvet

- Tapetsere stua og male

- Panele taket

Budsjett: ???

*2.Etg dvs. vårt soverom, gangen, kontor, gjesterom(etterhvert barnerom)

- Malt panel i taket

- Vegger, tapetsere/panele og male

- Laminat på gulvet

Budsjett: ???

Kjelleren kommer vi ikke til å fokusere på i 1. omgang, den får vi ta når vi er ferdige med alt det her, og det kommer til å ta sin tid tror jeg!

Vet visst ikke så mye om hva ting jeg koster jeg ser jeg, ble mye ??? her :ler:

I morgen skal jeg jobbe igjen, deilig å tjene litt penger, kommer til å trenge det ser jeg ;)

Nå skal jeg skifte på senga, er så utrolig deilig å legge seg i nytt sengetøy!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hehe.. har ikke svikta helt, bare litt... Vet ikke... føler bare at jeg ikke har tid til noe lenger, selv om jeg egentlig har det da :P

I helga er det boligmesse i drammen... Tror kanskje vi kommer til å dra dit å se.

Litt langt, men jeg trenger inspirasjon og tilbud til huset!!

Har funnet ut sånn ca hvordan vi skal ha det på badet nå da...

Tror det blir et boblebad som vi bygger inn også setter opp en vegg med glassbyggerstein på ene siden sånn at det blir badekar med dusj da på en måte.

Har sett på disse badekarene

1

2

3

De koster det samme, og er egentlig litt dyre syns jeg..

Men de er såååå fine!! Så vi får se! Blir noe lignende hvertfall!

Og det er viktig for meg at det er plass til 2!

Føler at det er såååå lenge til 16 desember, men det er kanskje ikke det??

Satser på at det går fort!

Skal prøve å bli flinkere til å skrive her! :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boligmesse i drammen høres kult ut.. men du pratet om at det skulle være en messe i nov i nærheten gjorde du ikke det?

Syns badekarene var kjempefine, nummer en var finest syns jeg..

må finne på noe snart da.. nå er jo jeg mye dagmamma da men..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er en masse i lillestrøm 17-20 nov.

Hvis dere vil være med på lørdag så bare si fra :)

Tror kanskje vi går for noe sånn som 3'eren... siden den er ikke så bred, men litt lenger! Så blir det litt mer plass på badet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei på deg! Jeg så innlegget ditt om GU i svangerskapet, så da må jeg jo spørre om du er gravid!!? ( :hoppe: ) Hvordan går det med det nye huset da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er visst det :sjenert::ler:

Blir vel til at jeg skriver mest i graviditets dagboka nå ;)

Huset ja... hmmm... foreløpig så har vi ikke bad, og ikke kjøkken her, kun kaldt vann og en midlertidig "reodorfelgen løsning" til do i kjelleren...

Men nå håper jeg at det går litt fortere nå som ikke alle håndtverkere har ferie lenger :forvirret:

Men har nå fått revet ut veggene på badet da.. og fått satt opp stendere.

Har begynnt å legge panel i taket på soverommet og fått begynnt å satt på veggspon på veggene på soverommet (vi gidder ikke styre med å få av gammel tapet)

Så det skjer litt i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...