Gå til innhold

Er piercingen min for skjev?

Cathie

Er den for skjev?  

1. 1. Er den for skjev?

• Nei, det går bra!
      20
    • Ja, stikk nytt!
      7

Anbefalte innlegg

Tok piercing i navelen på lørdag, og den har blitt skjev.. spørsmålet er om den er så skjev at jeg burde stikke opp nytt hull! Her er Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Jeg hadde i hvert fall ikke piercet meg på nytt. Har akkurat tatt ut piercingen i navlen, og hullet er nokså synlig.. (Nå hadde jeg riktignok piercing i mangfoldige år..)

Tror ikke noen vil legge merke til at piercingen din er bittelitt skjev. Med mindre du påpeker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er litt skjev, men det er snakk om så lite at det antakelig bare er du som legger merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Ja, den er litt skjev, men det er snakk om så lite at det antakelig bare er du som legger merke til det.

Mm... Enig i den.

Ser at den er litt skjev ja. Men, jeg er så perfeksjonist så jeg ser alt sånt uansett :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den er litt skjev, men om du skal få nytt hul må jo du bestemme selv for det er jo du som da eventuelt vil gå å irritere deg over det. så utifra det er vel valget enkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

du ser jo kun at den er skjev om du studerer veldig, så nei, synes fint du kan ha den som den er nå jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg såpass perfeksjonist at jeg stakk den opp jeg da.. Var innom han som hadde gjort det og han sa at jeg ikke burde være fornøyd, så han satte en bedøvelse :o på meg siden jeg allerede hadde hull der, og da gjorde det visst en del vondere! Så jeg merka ingenting... Dessuten tror jeg den var litt skjevere enn det så ut som på bildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...