søndagsengel? Skrevet 20. juni 2005 #81 Del Skrevet 20. juni 2005 Det var synd! Så ut som et fint hus. Vi la inn bud på flere hus som vi ikke fikk, og det var nok fordi skjebnen ville at vi skulle ha det vi endte opp med til slutt Vet du noe om hvordan det går med *Heidi* og babyen? Lenge siden hun har vært i dagboka si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #82 Del Skrevet 22. juni 2005 Det går bra med begge to! Var der i går, og han er blitt så stor! I dag skal jeg jobbe nattåpent 10 timer!! Det er lenge det! Nå har vi hvertfall litt fortgang i oppussinga her hjemme, siden vi har bestemt oss for å flytte! Sånn at da selger vi først, også bor vi en liten stund hjemme hos svigers hvis vi ikke finner noe med en gang! Så nå skal mannen pusse opp mens jeg jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #83 Del Skrevet 22. juni 2005 Spennende med husjakt! Vi flyttet inn i vårt hus i mai i fjor og hadde griseflaks. Siden min kjære ikke kan kjøre bil var vi avhengig av en grei beliggenhet i forhold til by'n og hans jobb. Ville ikke at han skulle bli avhengig av buss. Huset vårt var det andre huset vi var på visning på og heldigvis for oss var det ingen andre som bydde på huset og vi fikk det til 130.000 under takst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #84 Del Skrevet 22. juni 2005 OI :o Det var mye under takst!! Så deilig a! Nå driver jeg og ser etter sånn Pearly på nettet! Kan ikke fortsette på p-piller jeg! Ødelegger forholdet mitt til andre mennesker! Jeg blir bare irritert og kvalm! Vurderer å kjøpe brukt, men er jo litt skeptisk til å kjøpe noe sånnt som andre har brukt før meg.. Vet ikke helt hvorfor jeg! men at jeg ikke kan fortsette på pillene, det er helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. juni 2005 #85 Del Skrevet 22. juni 2005 Har du prøvd ebay? Der har de ofte nye ting mye billigere en i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #86 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg sjekka e-bay, fant det ikke.. lurer på om det ikke selges der jeg?? Vurderte å kjøpe en sånn ladycomp, siden jeg kunne få den brukt billig, men den er så mye større, så jeg tror ikke jeg kjøper den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #87 Del Skrevet 24. juni 2005 Nå er pearlyen bestillt!! Så nå får vi bare håpe at den funker og at vi ikke ender opp med ett lite nurk! Selv om de er veldig koselige da :oops: Ellers så har vi nesten bare tapetsering og maling igjen så er vi ferdige og klar til visning her hjemme!! Oi! Nå fikk jeg servert ett glass rødvin i hånda av mannen min samtidig som han fortalte meg hvor fantastisk han syns jeg er, mens jeg sitter og trykker på pc'en og han løper rundt og rydder :o Han er snill han!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #88 Del Skrevet 25. juni 2005 Nå ligger jeg på senga med ansiktsmaske (som svir godt :o ) og nyter varmen.. Alle dørene er oppe og sommeren stråler inn i den lille leiligheten! Det er jo litt koselig her da! Men ikke koselig nok til at det dekker over behovet med større plass Nå skal vi snart tapetsere.. Gleder meg til å bli ferdig! Skal i møte med krogsveen på mandag, også kommer det en fra Aktiv en eller annen dag til uka, også skal vi ringe Garanti og DnBnor tror jeg! I går tok jeg ingen piller... Det var skikkelig uvant og egentlig veldig skummellt! Etter å ha gått på piller i 5 år så blir det litt rart å plutselig ikke huske på å ta dem! Ellers så har jeg rydda kjøkkenet, og sortert alt skittentøyet og satt på en maskin og oppvaskmaskin! Syns formen stiger allerede jeg, men det er sikkert bare innbillning Håper jeg merker forskjell! Hadde vært å deilig med et litt mer stabilt humør og mer stabil energi (helst litt mer også) Har bestillt en time til en sånn naturmedisiner i sandvika som visstnok skal være veldig flink, så jeg får se om han kan gjøre noe for meg også! Gleder meg!! --2. dag uten piller-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 26. juni 2005 Forfatter #89 Del Skrevet 26. juni 2005 I dag var jeg på elektrofil messa i spektrum... Kjøpte meg en sånn drittmobil som jeg skal ha en liten stund, uten kamera eller noen ting!! Men men, 199kr med sånn kontantkort som jeg ikke gidder å sette i en gang, ikke så ille da.. Er helt utslitt.. Neste uke blir hektisk, skal jobbe hver dag... Får prøve å få malt litt i dag, sånn at vi kan få ordna lister på mandag eller tirsdag.. Gleder meg til å bli ferdig med det opplegget her.. Men vi har jo fortsatt ingen steder og flytte til da :-? Det er litt kjipt! Beste hadde vært om vi fant noe i løpet av de to neste ukene! Sånn at vi kanskje slapp å bo noe hjemme hos svigers... Huff.. tror det blir tøft hvis vi må det! Har fortsatt ikke merket noe til at jeg blir bedre humør av å ikke gå på pillene, men det er kanskje litt tidlig! --3.dag uten piller-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. juni 2005 #90 Del Skrevet 26. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #91 Del Skrevet 27. juni 2005 på deg også En ny dag med jobbing... Håper det ikke går tregt i dag! Også har jeg søkt på en jobb til, håper på svar! Vil så gjerne ha en litt "gøy" jobb snart! Litt lei av bare vikarjobber som jeg tar fordi jeg må! Er forsåvidt grei den jobben jeg har nå, bare litt stille der! Men kan egentlig ikke klage så mye, de jeg jobber sammen med er kjempegreie! Har funni ut at vi må rive av litt av tapeten vi akkurat har satt opp... Pappa som skulle hjelpe oss, og der er det så mye luftbobler at det er helt grusomt!! Deprimerende!! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #92 Del Skrevet 28. juni 2005 I går skjedde det MASSE!!! Mannen skulle bare innom krogsveen for å høre priser osv, megleren hadde da allerede en som ville kjøpe leiligheten vår! Sånn at midt i oppussingsrotet skulle en dame komme å se på leiligheten vår, og hun er villig til å gi det vi vil ha for leiligheten!! Men betingelsene er at vi er ute til 17.Juli og at vi blir ferdig med oppussinga til da :o Det er jo et veldig bra tilbud! Men det blir jo mye stress da, pluss at VI HAR JO IKKE NOE STED Å BO!!! Okey, vi kan bo hjemme hos svigers, men det er jo ikke så gøy da! Mannen skal i alle fall til krogsveen etterpå å prøve å prute litt på prisen hans og få inn budet! Over til noe helt annet! Den Pearlyen jeg bestillte har kommet!! Gleder meg til å prøve den, og håper VIRKELIG den funker, or nå passer det jo ikke med bebis da, siden vi ikke har noe hjem en gang! Tror nok vi kommer til å safe en del med plastik en stund ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #93 Del Skrevet 28. juni 2005 Da var leiligheten solgt... Det gikk fort det! :o Så nå må vi bare finne et sted å bo! Satser på at det kommer litt mer ut for salg i august! I dag fikk jeg tak i den holiday skin kremen, så nå skal vi bli brune ja Da var det bare treninga igjen.. må få trent litt i alle fall, bare litt vanskelig å få det til på en måte, er ikke noe særlig glad i treningssentere! Håper det hjelper hvis vi flytter litt lenger ut hvor det på en måte er litt natur( )eller noe sånn, sånn at det blir litt mer fristende å gå tur! år legge meg jeg, blir en lang dag på jobb i morgen! Forresten så henta jeg den pearlyen i dag... Skal starte å måle i morgen.. Blir spennende!! Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. juni 2005 #94 Del Skrevet 29. juni 2005 Ja, det salget gikk virkelig unna :-) Gratulerer! Lykke til med husjakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 1. juli 2005 Forfatter #95 Del Skrevet 1. juli 2005 Har enda ikke funnet noe hus.. Jaja... Nå har jeg ikke vært her på noen dager også så jeg at jeg var med på den "legger avstemmninga" :o Det var sjokk!! Og gøy da Ellers så har det ikke skjedd så mye de siste dagene, jobber en god del.. Også driver jeg jo og måler tempen i munnen hver morgen, men den gir meg jo bare gule dager hele tiden da så, det hjelper ikke stort enda i alle fall Om litt over to uker så må vi være ute herfra... Det er sikkelig rart!! Det her er ikke hjemme mer på en måte! Nervøs jeg!! Litt skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #96 Del Skrevet 2. juli 2005 Slitsom dag... bare masse depping omtrent!! Orker ikke å skrive så mye, må bare få ut at alt er kjipt!! Lurer på om det er fordi jeg har hormonforandringer at jeg føler det sånn... KJIIIIIIPT!!!!!!!!!!!!! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #97 Del Skrevet 4. juli 2005 Hormoner tviler jeg på at det var.. Nå ligger jeg med feber, og er helt tett i hodet, snørra renner og i natt våkna jeg sikkert 100 ganger!! Kasta til og med opp i natt!! Syns skikkelig synd på meg selv :cry: Hehe... er lov det, er det ikke Skulle egentlig jobbe i dag, men heldigvis kunne en annen jobbe for meg... Tviler jeg hadde orka å stå i butikken i 6 timer i den formen jeg er nå.. I morgen skal vi på kontraktsmøte hos megleren, så jeg håper jeg er bra til det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. juli 2005 #98 Del Skrevet 4. juli 2005 Stakkars deg, det hørtes ikke særlig gøy ut! Håper du snart blir frisk som en fisk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 4. juli 2005 #99 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei hei! Bare fort innom for å stemme på deg på den legge konkuransen jeg, men jeg fant den ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2005 #100 Del Skrevet 4. juli 2005 (Den ligger under Ris, Ros osv.) Jeg stemte også på deg, Cathie! Også tenkte jeg at siden jeg ikke hadde vært inne på dagboken din før, så kunne jeg jo gjøre det i samme slengen. Ha en fin dag! Klem fra Rosinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå