Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2019

lillemeg90

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Maya89 skrev:

Hos meg begynte slimproppen og gå 5 dager før jeg fødte😊 Den gikk gradvis over flere dager da☺️ 

Spennende min har og gått over flere dager og nå har jeg helvetes bekkenløsning 😥Usikker på når jeg får kommet i fødsel. Håper snart orker ikke mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Albbas skrev:

Jeg fødte i går! Ble styrtfødsel på halvannen time, men en god opplevelse alt i alt! :)

Gratulerer😍Fikk du noe tegn på fødsel?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
1 hour ago, Mamma 2 gang said:

Gratulerer😍Fikk du noe tegn på fødsel?

Litt mensmurringer i løpet av dagen bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Albbas skrev:

Litt mensmurringer i løpet av dagen bare. 

Ok ikke noe annet?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
3 minutter siden, Mamma 2 gang said:

Ok ikke noe annet?😊

Nei ikke som jeg merket hvertfall... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Albbas skrev:

Nei ikke som jeg merket hvertfall... :P

Ok jeg er bare såå klar for fødsel at jeg snart dør😅Sist fikk jeg og bare litt mensmurringer og!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Albbas skrev:

Jeg fødte i går! Ble styrtfødsel på halvannen time, men en god opplevelse alt i alt! :)

Gratulerer! Oi hørtes heftig ut!

Jeg fødte i natt 39+5. Lege fant at jeg hadde 2-3 cm åpning når jeg kom inn i går tidlig. Kynnerne utviklet seg sakte til rier ila ettermiddagen, og jeg ble lagt på fødestue ca 18.30. Jenta vår ble født 01.16 etter ca 7 timer fødsel. Fikk epidural som fungerte godt en stund. Anbefales varmt videre! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
1 minutt siden, Gillie said:

Jeg fødte i natt 39+5. Lege fant at jeg hadde 2-3 cm åpning når jeg kom inn i går tidlig. Kynnerne utviklet seg sakte til rier ila ettermiddagen, og jeg ble lagt på fødestue ca 18.30. Jenta vår ble født 01.16 etter ca 7 timer fødsel. Fikk epidural som fungerte godt en stund. Anbefales varmt videre! 

Gratulerer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Albbas skrev:

Gratulerer.

Hvilken uke+dag og hva var vekt, lengde og hodeomkrets og var det vaginal fødsel og hvilken smertelindring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gillie skrev:

Gratulerer :) Hva var vekt, lengde og hodeomkrets?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Albbas skrev:

Gratulerer så masse😃👏😍 Jeg brukte også ca en time tilsammen😂 Veldig greit når det går fort, syntes jeg😃 (brukte 11 timer på forrige)🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!👏☺️😍 Nå er det bare og nyte baby tiden😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Mamma 2 gang skrev:

Spennende min har og gått over flere dager og nå har jeg helvetes bekkenløsning 😥Usikker på når jeg får kommet i fødsel. Håper snart orker ikke mer

Hvor langt er du på vei?😊 Jeg fikk beskjed om at det egentlig tar ca 1 uke fra slimproppen går,, Men ser at det er veldig varierende på nettet🤔 Det stemte bra hos meg da.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Maya89 skrev:

Hvor langt er du på vei?😊 Jeg fikk beskjed om at det egentlig tar ca 1 uke fra slimproppen går,, Men ser at det er veldig varierende på nettet🤔 Det stemte bra hos meg da.... 

Er i uke 38. Husker ikke hvor lang tid det tok fra slimproppen gikk til fødsel forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
2 hours ago, kvinne35+ said:

Gratulerer.

Hvilken uke+dag og hva var vekt, lengde og hodeomkrets og var det vaginal fødsel og hvilken smertelindring?

39+6. 49 cm, 3440g, vaginalt og ingen smertelindring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, kvinne35+ skrev:

Gratulerer :) Hva var vekt, lengde og hodeomkrets?

Takk😊

vekt 3396

lengde 49

Hodeomkrets 37

Vesentlig større enn storesøster når hun ble født, som bare var 3068 og 33 i HO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk😊

vekt 3396

lengde 49

Hodeomkrets 37

Vesentlig større enn storesøster når hun ble født, som bare var 3068 og 33 i HO

Ja men likevel var det jo en liten en dette da :) Eneste er 37cm i hodeomkrets det er endel. Vi andre går bare og gleder oss til det er vår tur nå :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Albbas skrev:

39+6. 49 cm, 3440g, vaginalt og ingen smertelindring. 

Hva var omkretsen på hodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jubler over at i går var vi 35+0 det vil si 35 fullgåtte uker :hjerte:
Jeg jubler også over at i dag er vi 35+1 og med andre ord er vi i svangerskapsuke36 :hjerte:    
Jeg jubler også over at
permisjonen starter om bare 16dager :hjerte:

Jeg sukker for at jeg fikk advarsel fra NAV at lønningskontoret mitt enda ikke har sendt inn lønnsmelding og at om dette ikke blir gjort innen en viss tid nå så må de AVSLÅ søknaden om foreldrepenger på grunnlag av manglende dokumentasjon. :dany:

Jeg har enda ikke pakket
fødebagen og det er like over 5uker til termin. :rodme:

Endret av kvinne35+
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...