Gå til innhold

Love Island - norsk versjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den nye jenta, Silje, sier at hun «jobber med medisin». Som i legeyrket, eller prøver hun å fremstille apotektekniker eller helsesektretær som litt finere enn det er?😂

Anonymkode: 41b6c...b7c

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den nye jenta, Silje, sier at hun «jobber med medisin». Som i legeyrket, eller prøver hun å fremstille apotektekniker eller helsesektretær som litt finere enn det er?😂

Ja, lurte også på hva det kunne være 😂 

Anonymkode: 08b46...2f0

Skrevet

Herregud for noe søppel folk ser på... 

Anonymkode: 58aaa...d72

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri hørt noen si «liksom» fem ganger i én setning før. Hvis folk blir slitne av å høre på henne i 5 minutter på TV, tenk på de som er sammen med henne døgnet rundt...

• Liker 2
Skrevet

Sorry. Men dette tar seg jo aldri opp. Og under konkurransen så var det ingen som klina. Ærlig talt. 

Anonymkode: 5489e...6b6

• Liker 1
Skrevet

Morten med det stusslige halvlange håret er så langt under Victoria sin liga...

Anonymkode: ec135...173

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en stygg og usaklig kommentar. 

Anonymkode: fda69...fb6

• Liker 21
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Morten er sjarmerende og virker som en av de mest genuine der inne. Hadde jeg vært med, hadde jeg nok tatt et skritt frem på han. 

Er du ikke lei av "picture perfect", solbrune gutter uten hår på kroppen, sminke og alt? Nei, gi meg ekte vare - vanlige damer og vanlige gutter uten kosmetiske "forbedringer". 

Anonymkode: c822b...5c0

• Liker 15
Skrevet

Jeg synes Morten er den desidert mest sjarmerende der inne. Virker snill og sjarmerende og god, og i tillegg den kjekkeste rent utseendemessig. Så ja, folk har forskjellig smak skjønner jeg på tidligere kommentarer her inne, og godt er det.

Anonymkode: a5a40...af0

• Liker 12
Skrevet

Syns Morten definitivt er den kjekkeste der inne! Ikke bare utseendemessig, men han virker kjempesjarmerende! Syns de er så søte sammen, så jeg håper de to blir et par!  Deilig at S dro hjem i dag! 

Anonymkode: 178af...4da

• Liker 7
Skrevet (endret)

Programmet bærer preg av litt low budget, Tone flys åpenbart bare ned til helgen, og det elektriske anlegget virker jo å være utført av amatører.

At de faktisk viser at lyset går på ute når de bruker lysbrytere inne på suiten er jo helt fantastisk. Ville vært bekymret for å dusje og bade med et slikt elektrisk utført arbeid.

Ikke for å snakke om datene, pepsi i baren lixom? Ingen tflukt? 

Endret av Leneol
  • Liker 3
Skrevet

Jeg hadde digga å hatt han Rasmus Wold som dommer i IDOL😂 digger at han er litt sånn frekk🙊

Hun Sofie minner litt om sjefshøna i hønehjørnet 😂😂😂

Anonymkode: ebf1a...ba4

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobber nok på norsk medisinaldepot...

Anonymkode: 82338...eb3

Skrevet

Syns Arvin virker helt rå, sånn skikkelig jovial! Men han forandrer seg og blir skikkelig særiøs når man er på tomannshånd.. altså hvem forandrer seg helt fra gruppa til når man snakker bare med en? Roligere, ja greit, men virker jo ikke som samme personen! (Når han snakker med jenter alene»

Anonymkode: e3a9c...b07

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dette må være tidenes kjedeligste realityprogram. Har ikke sett alt, bare noen minutter her og der, men virker som dårlig casting!

Og den fortellerstemmen må de slutte med.

Eller, bare slutt med hele programmet...

Endret av loveli
Skrevet
57 minutter siden, loveli skrev:

Dette må være tidenes kjedeligste realityprogram. Har ikke sett alt, bare noen minutter her og der, men virker som dårlig casting!

Og den fortellerstemmen må de slutte med.

Eller, bare slutt med hele programmet...

Har sett litt på det, men hver dag i 2 måneder til`?... Det skjer ikke.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Leneol skrev:

Har sett litt på det, men hver dag i 2 måneder til`?... Det skjer ikke.

Går det hver dag og helg?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er dårlig kvalitet på lyden. Det er mye støy lyder når de skal fange opp samtaler når alle er der og blir vanskelig å høre hva dem sier.

lav budsjett program absolutt 

Anonymkode: c2359...323

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...