Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har dere det fra at fortellerstemmen er Vidar Villa? Finner ingenting når jeg googler det, navnet hans (verken artistnavnet eller det vanlige navnet), står på "rulleteksten", og stemmen høres jo ikke ut som hans?  

Anonymkode: 178af...4da

Ja, det kan ha vært jeg som startet det ryktet der 😅 og ja, det var kun pga. den dårlige Vidar Villa-vitsen i første episode. Tenkte man selv måtte være Vidar Villa for å dra en så dårlig vits, hehe.

Anonymkode: c609b...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det vært avstemning? Jeg har fulgt med på appen, men ikke fått med meg noe avstemning om hvem Sofie skulle ha med seg på date?

Anonymkode: 3c5ef...b08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catalula

Nei her var det lite sjarm. Vurderte å melde meg på, men er jo ingen utstråling fra noen der! Bare treigt og kleint! Dårlig casting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har de tilgang på egne mobiltelefoner? Ser de er flere som sitter med den..

Anonymkode: 2858e...b4c

Tror bare det er villa telefonen, så gir de den rundt ettersom hvem som skal få melding. De får sikkert bruke egene  telefoner under middag og sånn når det ikke filmes. Mange som oppdaterer blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Leneol skrev:

De går jo og legger seg og står opp igjen, kan jo ikke være filmet på en dag.

Beklager. Mente døgnet før. Fra ettermiddag til ettermiddag. 

Anonymkode: 23830...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har de tilgang på egne mobiltelefoner? Ser de er flere som sitter med den..

Anonymkode: 2858e...b4c

De har en telefon hver, men har ikke tilgang til nett eller å ringe. De som legger ut blogginnlegg har skrevet før, eller lar andre styre en periode. Jeg kjenner en der inne, og familien kan ikke kontakte ham. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har det vært avstemning? Jeg har fulgt med på appen, men ikke fått med meg noe avstemning om hvem Sofie skulle ha med seg på date?

Anonymkode: 3c5ef...b08

Jeg stemte. Det lå ute i to dager før programmet begynte. 

Anonymkode: 23830...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan ha vært jeg som startet det ryktet der 😅 og ja, det var kun pga. den dårlige Vidar Villa-vitsen i første episode. Tenkte man selv måtte være Vidar Villa for å dra en så dårlig vits, hehe.

Anonymkode: c609b...046

Haha, da skjønner jeg 😛  Fikk ikke med meg den "vitsen" :ler:   Men siden ALLE skrev at det var Vidar Villa som var stemmen, syns jeg det var så rart at jeg ikke fant noe på nettet!  Det står imidlertid at det er Rasmus Wold som er stemmen! :)  

Anonymkode: 178af...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2018 den 12.51, Janzypants skrev:

Utrolig kjedelig førsteepisode, men jeg håper det tar seg opp! Jeg syns stort sett alle realityprogrammer er kjedelige i starten, hvertfall til man blir kjent med deltakerne! Jeg skjønner ikke hva folk har i mot Tone?? Syns hun virker både søt og hyggelig. Dette er hennes første programlederjobb, så må gi henne en sjanse da! Den forteller-stemmen i bakgrunnen skjønner jeg ikke helt greia med. Det blir litt smør på flesk, spør du meg 😛 Har gledet meg til dette, så håper virkelig at det blir bedre etterhvert! 

Jeg må sitere meg selv :ler:  Tar tilbake det med forteller-stemmen! Den er grei når programlederen ikke er til stedet. Trodde Tone skulle være med hver dag (Slik Triana er i PH), så misforsto det. Da kan det være greit med den stemmen. Irriterer meg bare at han prater når deltakerne prater. Blir vanskelig å høre. Ellers syns jeg en del av det han sier, faktisk er ganske morsomt :P  Ikke sånn at jeg ler meg halvt i hjel, men det er mer underholdene å se på, hvertfall!  

Jeg syns også at det har tatt seg opp litt. Håper selvsagt at det blir enda bedre :P Er mye å gå på, haha.  Enkelte deltakere kjenner jeg irriterer vettet av meg. Sosiale antenner var dessverre ikke alle forunt å få utdelt 😕 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som de har de så kjedelig i det huset, og da blir det kjedelig å se på også. Det skjer ikke så mye, egentlig.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig :Gjesp:  å se på. Vi har sett absolutt alt dette før mange ganger. Mange uker i et stort hamsterhjul hvor de ikke gjør noe annet enn det som er forventet. Ingenting gøy skjer. De forsøker å fremstille seg som spennende og attraktive, men gud så kjedelige de er. Programtypen er et utvasket og falmet konsept. 

Anonymkode: c790f...c9d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer folk skal skje i et sånt program egentlig? Det er jo ikke som om produksjonen legger opp til like mye drama som i Paradise Hotel eller Ex on the beach. Folk er der inne for å finne seg kjæreste, og da er det jo grenser for hvor mye drama folk vil lage. Du ser jo bare Sofie, som er den eneste som har gitt hentydning til drama og underholdning, men ingen av gutta vil jo ta i henne med en ildtang.

Så ja, jeg tror folk har veldig forskjellige forventninger, men at Love Island er noe magisk dramaprogram (spesielt med norske deltakere), er nok ikke helt riktig. Etter det jeg har inntrykk av, klarer produksjoner rundt omkring å finne mer spennende deltakere i Sverige, Danmark og England fordi det er mest sannsynlig flere som melder seg på, og nordmenn generelt er veldig fanget i den lille bobla si. Derfor tror JEG det er såpass kjedelig, fordi nordmenn flest er veldig ordentlige. Får håpe det tar seg opp etterhvert :)

Anonymkode: b87a9...296

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og norske produsenter suger til å finne deltakere, med unntak av Ex on the beach

Anonymkode: b87a9...296

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andreas er utrolig feminin....

Anonymkode: bf4fc...f59

Han og Erlend Elias hadde vært et flott par!😍

Anonymkode: bf4fc...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sender man inn en gutt på 23 som kjører pizza når folk er mye eldre? Dette er jo ikke ex on the beach der de bare skal knulle. Ville byttet ut de som caster folk. Må jo være flere som søker på dette programmet?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Leneol skrev:

Hvorfor sender man inn en gutt på 23 som kjører pizza når folk er mye eldre? Dette er jo ikke ex on the beach der de bare skal knulle. Ville byttet ut de som caster folk. Må jo være flere som søker på dette programmet?

Er jo ikke én eneste MANN der inne, og jentene sier jo at de "vil ha en mann med stor M". Ser ikke for meg at skikkelige mannfolk hadde meldt seg på noe slikt, gitt. Useriøst pjatt.

Anonymkode: e0b78...792

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke én eneste MANN der inne, og jentene sier jo at de "vil ha en mann med stor M". Ser ikke for meg at skikkelige mannfolk hadde meldt seg på noe slikt, gitt. Useriøst pjatt.

Anonymkode: e0b78...792

Arvin og Marius virker som personer som har ting på stell ihvertfall da. Og en til, han «bro» til Arvin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Summ skrev:

Arvin og Marius virker som personer som har ting på stell ihvertfall da. Og en til, han «bro» til Arvin. 

Tror egentlig dette programmet er i litt krise. De har fullt opp huset med folk som ikke liker hverandre. Det er vel 1 par der inne?

Så fyller de på med folk som ikke has sjanse. Sofia på 32 som alle synes er crazy. Hun er for gammel for de guttene som er der, og en ekstrem failcast. Så sender de inn en gutt som er yngre enn de fleste jentene. Det er 2 jenter som er like gamle, hvis ingen av de liker han så tror jeg man har problemer.

Dette kommer til å bli et ulidelig kjedelig program, med folk som deler seng mens de venter på noen andre. 

 

Jeg ville holdt jentene under 30, noen gutter rett over 30., så hatt jenter gjennom spekteret fra 23-29, så ville jeg sendt inn gutter fra 26-33. Da er det mye større sjanse for at par dannes. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Leneol skrev:

Tror egentlig dette programmet er i litt krise. De har fullt opp huset med folk som ikke liker hverandre. Det er vel 1 par der inne?

Så fyller de på med folk som ikke has sjanse. Sofia på 32 som alle synes er crazy. Hun er for gammel for de guttene som er der, og en ekstrem failcast. Så sender de inn en gutt som er yngre enn de fleste jentene. Det er 2 jenter som er like gamle, hvis ingen av de liker han så tror jeg man har problemer.

Dette kommer til å bli et ulidelig kjedelig program, med folk som deler seng mens de venter på noen andre. 

 

Jeg ville holdt jentene under 30, noen gutter rett over 30., så hatt jenter gjennom spekteret fra 23-29, så ville jeg sendt inn gutter fra 26-33. Da er det mye større sjanse for at par dannes. 

Enig 😂 ser fortere at folk liker hverandre i PH, og det programmet er jo «skapt for å være løs» tror ikke noen av disse som er der nå kunne blitt noe i nærheten av de som har vært med på PH 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...