Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

Det kleineste med hele programmet er stemmen i bakgrunnensom kommer med krampeaktige kommentarer som ikke er morsomme i det hele tatt.

Anonymkode: 41b6c...b7c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske trist denne videoen.. Andreas spør om Andrea kan hjelpe han med å sjekke opp den nye jenten,(som kom inn for noen dager siden, men er ikke vist på TV enda). Men Andrea liker Andreas.  Skjønner hun ikke at 2 med så like navn ikke kan være sammen?

https://www.viafree.no/programmer/underholdning/love-island/sesong-1/972167

Endret av Leneol
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det mest frustrerende er at når alle er samlet, så får vi høre alles stemmer samtidig. Altså er det nesten umulig å forstå hvem som snakker eller hva de sier. Har aldri opplevd dette som problem med Paradise Hotel.

Håper det blir mer og mer av disse samtalene to og to imellom, for da går det an å få med seg hva som foregår.

Generelt virker det som om castingen har sett seg ut noen par, og så viser det seg at deltagerne ikke "ser" det samme som castingen ser.

Noen som er enige med meg, og som føler de ser hvem castingen har sett for seg ville finne hverandre?

Anonymkode: a5e26...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Leneol skrev:

Ganske trist denne videoen.. Andreas spør om Andrea kan hjelpe han med å sjekke opp den nye jenten,(som kom inn for noen dager siden, men er ikke vist på TV enda). Men Andrea liker Andreas.  Skjønner hun ikke at 2 med så like navn ikke kan være sammen?

https://www.viafree.no/programmer/underholdning/love-island/sesong-1/972167

Ingen jente kom inn for et par dager siden. Det de sender i kveld er siste døgn. 

Anonymkode: 23830...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen jente kom inn for et par dager siden. Det de sender i kveld er siste døgn. 

Anonymkode: 23830...268

De sa jo igår at det kom 2 deltakere inn, og hvis det var filmet dagen før, må jo det ha skjedd for 2 dager siden minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte han siste gutten Niklas som kom inn i går. Tror han kan lage litt liv i den trauste gjengen. Han hadde liksom en naturlig tilstedeværelse som gjorde seg godt på TV, det lille vi fikk se av han hvertfall, Hvis dere skjønner hva jeg mener? 

Anonymkode: b7953...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte han siste gutten Niklas som kom inn i går. Tror han kan lage litt liv i den trauste gjengen. Han hadde liksom en naturlig tilstedeværelse som gjorde seg godt på TV, det lille vi fikk se av han hvertfall, Hvis dere skjønner hva jeg mener? 

Anonymkode: b7953...2dd

https://www.viafree.no/programmer/underholdning/love-island/sesong-1/972198

Han prøver seg på Andrea. Spørs hvordan det går. Men hun er desp da, trenger en partner så blir sikkert bare et nytt kompis par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun aldri kan ha en pizzabud som kjæreste. Selv om hun ironisk nok bare er blogger selv🤦‍♀️ 

Anonymkode: b7953...2dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke Niklas. Litt for opptatt av kosthold spør du meg. Sofie virker egentlig bare gal, og med vrangforestillinger. Hun burde vært på en helt annen "institusjon" enn Love Island. 
Han der fra sørlandet og Viktoria liker jeg! De er supersøte sammen, så håper de holder. 

Anonymkode: 9597f...9de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei for en dame Sofie er.... jeg orker faktisk ikke å se på de utbruddene hennes, så jeg spoler over det det... å kalle noen dum fordi de ikke gir henne oppmerksomhet er jo helt sykt... derfra spolte jeg, håper hun går ut, går ikke an å være slik. 

 

Syns den flasketut greia ble litt for PH, her er faktisk folk for å finne hverandre, også må de som har funnet hverandre gå å kysse på andre... det burde de ikke fortsette med 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke Niklas. Litt for opptatt av kosthold spør du meg. Sofie virker egentlig bare gal, og med vrangforestillinger. Hun burde vært på en helt annen "institusjon" enn Love Island. 
Han der fra sørlandet og Viktoria liker jeg! De er supersøte sammen, så håper de holder. 

Anonymkode: 9597f...9de

Har ikke fulgt sånn med på kostholdet hans, spiser han ikke eller er det at han drakk pepsi max?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er overbevist om at hun Sofie er skuespiller. MÅ jo være det? 

Anonymkode: c2359...323

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er overbevist om at hun Sofie er skuespiller. MÅ jo være det? 

Anonymkode: c2359...323

Jeg håper for hennes skyld at hun er det.

Eller så oppfører hun seg sånn for å få bli værende. At produksjonen ønsker «drama».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2018 den 13.21, Ellam skrev:

Dette var flaue greier🙈 Og ikke på en humoristisk måte😝

Dette er flaut å gå tilbake på, men nå synes jeg programmet har tatt seg opp. Ekstremt kleint og skikkelig «pute-TV», men nå er det faktisk litt morsomt.

Fortellerstemmen sier så mye teit, at det blir komisk, så har tatt meg i å le litt🙈 Programmet hadde blitt kjedeligere uten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...