Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Fysj for en dritt Arwin er... Håper noen kommer inn og kan fortelle alle hvordan han faktisk er!

Hva har han gjort?

Anonymkode: 7f06f...516

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest catalula

Vet ikke om det er personlighet, kroppsspråk og/eller utstråling jeg... Men jeg ser bare ikke at han nye er så ufattelig kjekk?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, catalula skrev:

Vet ikke om det er personlighet, kroppsspråk og/eller utstråling jeg... Men jeg ser bare ikke at han nye er så ufattelig kjekk?? 

Jeg syns ikke han er noe... ble bare klein Av det «sjarmerende blikket»

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, catalula skrev:

Vet ikke om det er personlighet, kroppsspråk og/eller utstråling jeg... Men jeg ser bare ikke at han nye er så ufattelig kjekk?? 

han er selvsikker uten å være arrogant og han har et helt normalt fint utseende synes jeg

Anonymkode: 35025...a84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har han gjort?

Anonymkode: 7f06f...516

Han går bak ryggen på Bruna og sier mye ekkelt til henne som at hun ikke har sjans hos han nye fordi han har sagt han ikke liker hun osv. Sier også til de andre at Bruna ser helt «grei» ut.. Er måten han sier det på, sleip og manipulerende type.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva sa han?

Anonymkode: b7953...2dd

Arwin sa til en kompis der inne noe som at han bare var tiltrukket av skandinavisk utseende damer. Men overfor Bruna spiller han jo «ønsker å bli bedre kjent med deg» -spillet, samtidig som han neste øyeblikk prøver lykken hos Victoria. 

Anonymkode: 68484...47b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Arwin sa til en kompis der inne noe som at han bare var tiltrukket av skandinavisk utseende damer. Men overfor Bruna spiller han jo «ønsker å bli bedre kjent med deg» -spillet, samtidig som han neste øyeblikk prøver lykken hos Victoria. 

Anonymkode: 68484...47b

Er jo et spill da, for å få sjansen til å møte andre så må de ha en partner å stå  med så de ikke blir stemt ut. Han og bruna må spille for seerne at de gir hverandre en oppriktig sjanse, sånn at ikke seerne syntes de er det dårligste paret, sånn at de får vært der og kan møte noen andre når nye kommer inn som de kanskje passer bedre med.

Syns ikke arwin er noe sleip men jeg reagerte også på det at han flere ganger nå har sagt at han kun vil ha skandinavisk utseendet , og han sa også i en veldig negativ tone her før forrige utstemming til en av de andre gutta at nei det var helt uaktuelt med bruna og liksom himlet med øynene som hun var motbydelig eller verdens rareste person. Det var ufint

Anonymkode: e49c0...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler om å finne kjærligheten, og da synes jeg det er feil å mislede noen bare for å få lov til å bli. Dessuten kan jo seerne se dette skitne spillet til Arwin, så vi har jo uansett ingen tro på paret. Da kunne han like godt vært ærlig med Bruna også. 

Når det er sagt, synes jeg Bruna er mye penere enn Arwin, synes ikke han er mer enn ok. Det er jo ikke noe problem, men det virker fjernt når han fremstiller det som at Bruna er under hans league, og løper etter Victoria, som er mye penere enn ham. 

Anonymkode: 68484...47b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt av Arwin å drive på slik, seerne bestemmer også utfallet, dette er ikke paradise liksom. 

Det ER jo et spill, men her skal man bli forelsket, og da burde han heller spille forelsket. Han har jo vært bare sekunder fra å ryke en gang allerede, så han burde tenke på seerne også. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det handler om å finne kjærligheten, og da synes jeg det er feil å mislede noen bare for å få lov til å bli. Dessuten kan jo seerne se dette skitne spillet til Arwin, så vi har jo uansett ingen tro på paret. Da kunne han like godt vært ærlig med Bruna også. 

Når det er sagt, synes jeg Bruna er mye penere enn Arwin, synes ikke han er mer enn ok. Det er jo ikke noe problem, men det virker fjernt når han fremstiller det som at Bruna er under hans league, og løper etter Victoria, som er mye penere enn ham. 

Anonymkode: 68484...47b

Ja hun er den peneste av alle der inne syntes jeg! Men tror ikke Arwin mener hun er under hans leage, bare at han har en eller annen fetisj eller overdrevent oppheng på blonde og skandinaviske jenter, som både kan komme fra fysiske preferanser, men også mye av statusjag. Han er mørk og undertrykt, har blitt lege (fra min klasse på VGS ble to utlendinger lege og husker de snakket om det på skolen at det var noe de ville for å få en bedre plass i samfunnet forhold til å bli sett på som "en svarting") og på den måten opplever mer respekt og anerkjennelse enn de fleste andre mørke, og det er status for mange mørke , eller feil å si status til og med for dette handler om rasistiske etterfølger der de tror at de selv blir mer verdt ved å være med en hvit kvinne enn med en mørk, siden mørke er undertrykte.

Anonymkode: e49c0...eec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwin burde kanskje bli bedre kjent med Andrea, hun ser jo veldig skandinavisk ut. 

 

Men den dotten på hodet kler hun virkelig ikke! Hun kler sveisen, men skulle hatt en annen løsning enn den dotten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Arwin sa til en kompis der inne noe som at han bare var tiltrukket av skandinavisk utseende damer. Men overfor Bruna spiller han jo «ønsker å bli bedre kjent med deg» -spillet, samtidig som han neste øyeblikk prøver lykken hos Victoria. 

Anonymkode: 68484...47b

Nå har jo ikke Victoria et veldig skandinavisk utseende da. 

Og når vi først er inne på hennes utseende: hva skjer med leppene hennes!? De ser helt crazy ut 🙈

Anonymkode: 4923b...72f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jo ikke Victoria et veldig skandinavisk utseende da. 

Og når vi først er inne på hennes utseende: hva skjer med leppene hennes!? De ser helt crazy ut 🙈

Anonymkode: 4923b...72f

Ser ikke helt hvordan hun kan regnes som den peneste der inne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Arwin sa til en kompis der inne noe som at han bare var tiltrukket av skandinavisk utseende damer. Men overfor Bruna spiller han jo «ønsker å bli bedre kjent med deg» -spillet, samtidig som han neste øyeblikk prøver lykken hos Victoria. 

Anonymkode: 68484...47b

Ja jeg liker han ikke lengre. Trodde han var sympatisk og grei i begynnelsen , men har endret mening om han nå

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Victoria har glømt i øyet, pene øyne. Leppene for store. 

Andrea er pen, merkelig ikke flere vil ha henne.  

Anonymkode: 41b8f...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Victoria har glømt i øyet, pene øyne. Leppene for store. 

Andrea er pen, merkelig ikke flere vil ha henne.  

Anonymkode: 41b8f...81b

GLIMT😅😉

Anonymkode: 41b8f...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwin er jo en skikkelig selvmotsigelse. Først sier han at han går etter skandinavisk utseende, og bruker det som argument mot Bruna. Men han har vel aldri vært særlig keen på verken Andrea eller Magnhild. Så synest han Victoria er den peneste, som nettopp ikke har skandinavisk utseende. Det blir for teit. 

Jeg tror han og Bruna kunne passet veldig godt sammen om han faktisk hadde senket kravene sine og prøvd. 

Ser en lei tendens hos flere at de går etter noe de sannsynligvis ikke kan få. Bruna er veldig betatt av Martin, og selv om jeg fikk et godt inntrykk av at Martin prøvde å bli godt kjent med Bruna og han sa "at han flørtet med henne", ser jeg for meg at Martin ikke egentlig vurderer Bruna som noe kjærestemateriale da de virker veldig ulike på noen ting. Hun har veldig pent ansikt og pene øyne, men en sånn trent person som Martin, tror jeg neppe vil være fornøyd med Bruna som har et mer avslappet forhold til dette. Jeg vil tro at han heller ønsker å gå etter noen som er mer trent i hans øyne. Kan være jeg tar feil, og det hadde egentlig vært veldig flott om han faktisk ble riktig interessert i henne. 

Andrea tror jeg også kan gå på en smell, når hun allerede trener bare for å imponere Martin så tenker jeg det begynner å bli litt farlig. Selv om hun liker å trene til vanlig, var det litt kleint at hun trente bare for å imponere han. 

Victoria har en skikkelig flott fyr fremfor seg, men er i tvil fordi de er for like. Hun føler ubehag fordi det blir for behagelig, jeg ser for meg at hun lett faller for typiske drittsekker. 

Men, det er vel en grunn til at de er med på Love Island da.

Ellinor og Christian er de jeg har mest tro på til nå. De virker å være en bra match. 

Silje føler jeg bare dilter etter Andreas. Jeg får ikke noe inntrykk av henne, hun gjør veldig lite av seg i det programmet så langt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Victoria har glømt i øyet, pene øyne. Leppene for store. 

Andrea er pen, merkelig ikke flere vil ha henne.  

Anonymkode: 41b8f...81b

Andrea er veldig sjenert og man merker at hun ikke har lett for å la gutter komme inn på henne. Hun har nok virket avvisende på flere, og det er nok grunnen til at det ikke har skjedd noe enda, i tillegg til at hun ikke har vært interessert i noen til nå, hun er nok kresen. Men velger Martin henne, så kan det jo skje noe. Hun er jo endelig blitt betatt og lar han komme innpå seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...