Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hun er den peneste av alle der inne syntes jeg! Men tror ikke Arwin mener hun er under hans leage, bare at han har en eller annen fetisj eller overdrevent oppheng på blonde og skandinaviske jenter, som både kan komme fra fysiske preferanser, men også mye av statusjag. Han er mørk og undertrykt, har blitt lege (fra min klasse på VGS ble to utlendinger lege og husker de snakket om det på skolen at det var noe de ville for å få en bedre plass i samfunnet forhold til å bli sett på som "en svarting") og på den måten opplever mer respekt og anerkjennelse enn de fleste andre mørke, og det er status for mange mørke , eller feil å si status til og med for dette handler om rasistiske etterfølger der de tror at de selv blir mer verdt ved å være med en hvit kvinne enn med en mørk, siden mørke er undertrykte.

Anonymkode: e49c0...eec

WTF

Anonymkode: 00e34...dd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, loveisland' skrev:

Magnhild trasher Andrea på instagram. Unødvendig.

Trasher?

Anonymkode: 41b8f...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket land er Bruna fra?

Anonymkode: 08b46...2f0

Tipper Spania, sør- amerika, Italia eller blanding av det. 

Anonymkode: b7953...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loveisland' skrev:

Magnhild trasher Andrea på instagram. Unødvendig.

Jeg ser ikke noe til det? Hva sier hun?

Anonymkode: b7953...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ææh kleint! Magnhild på Instagram «det e maaaaange som vil ha mæ inn igjen, og maaaange tar kontakt og sier at de vil slette appen, ikkje gjør det!! Det e dere som har makta. Love Island you know what to do» sender de henne inn igjen gidder jeg ikke å se mer. Mindre sjarmerende dame skal du lete lenge etter!

Anonymkode: 5489e...6b6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så satt ut av Arwin. "Hvis ikke en gang Bruna vil ha meg" ?! Altså, han har gått rundt og flørtet med hver eneste jente hele uka, og fått avslag av flere. Bruna er kjempe pen! Typisk mannfolk som tror han kan velge og vrake bare fordi han har penger..

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ææh kleint! Magnhild på Instagram «det e maaaaange som vil ha mæ inn igjen, og maaaange tar kontakt og sier at de vil slette appen, ikkje gjør det!! Det e dere som har makta. Love Island you know what to do» sender de henne inn igjen gidder jeg ikke å se mer. Mindre sjarmerende dame skal du lete lenge etter!

Anonymkode: 5489e...6b6

Enig. Hun er ikke sjarmerende og framstår som bossy/bitchy, det hjelper ikke akkurat at hun har en usjarmerende dialekt i tillegg. 

Håper hun blir sendt på første fly hjem til Trøndelag og blir der!!

Anonymkode: b7953...2dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet han får «slakt» her inne, men jeg synes «kommentatoren» er det beste med hele programmet. Ler mye av de flåsete kommentarene jeg, hadde vært kjedelig uten han! 

Liker Ellinor, synes hun virker så søt og snill. Og hun virker litt betatt av Christian(selv om jeg synes hun er MYE penere enn han). 

Anonymkode: d8741...6d2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet han får «slakt» her inne, men jeg synes «kommentatoren» er det beste med hele programmet. Ler mye av de flåsete kommentarene jeg, hadde vært kjedelig uten han! 

Liker Ellinor, synes hun virker så søt og snill. Og hun virker litt betatt av Christian(selv om jeg synes hun er MYE penere enn han). 

Anonymkode: d8741...6d2

ler også mye av kommentarene hans, bra humor for meg hvertfall! 

Ellinor hadde vært så mye søtere uten så mye sminke og bjrde hatt mindre vippe extencion + hun bør roe ned på solingen! Ser oransje ut. Vedder på at hun har med flere bokser betakaroten 😜

Anonymkode: b7953...2dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt spesielt hvor raskt Morten gikk videre.. Litt ufint og sove med en annen jente samme kveld som han og vik «slår opp». 

Også ganske kleint at Andrea ikke sa i fra til Martin før partnervalget 🤦🏼‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Sophia skrev:

Litt spesielt hvor raskt Morten gikk videre.. Litt ufint og sove med en annen jente samme kveld som han og vik «slår opp». 

Også ganske kleint at Andrea ikke sa i fra til Martin før partnervalget 🤦🏼‍♀️

Synes ikke det jeg. Det er jo nesten han som har bidratt i forholdet med Viktoria. Han har lenge tenkt å finne en annen. 

Anonymkode: 08b46...2f0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper Spania, sør- amerika, Italia eller blanding av det. 

Anonymkode: b7953...2dd

Fant det ut i dagens episode. Hun er fra Brasil.

Anonymkode: 08b46...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet hvilken sang som spilles når Bruna og Nicklas er i vannet sammen?

Anonymkode: b87a9...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett dagens episode, men jeg blir så oppgitt over sååå mye på programmet. 

Maghnild. Hun sier «jeg er 11 av 10» på utsendey. Også er det faktisk flere som virket interessert i henne. Og Pls ikke slakt meg, men attituden hennes samsvarer ikke med utseendet. 

Arwin. Fy faen for en manipulerende dritt. Han er faktisk en sånn type menneske jeg blir redd av. Hver gang han snskker til en jente så prøver han å manipulere de til å fremstå som attraktiv. For eks. så setter han seg ned Viktoria og sier «du er min type jente utsendemessig (og legger trykket slikt at det blir veldig klart han mener han ikke vet om han liker personligheten hennes)», og etter 5 minutter snakker han negativt om henne. Det er mange eksempler. Han er tydelig manipulerende, og det er lett for oss som står utenfra å se. Også bytter han personlighet etter hvem han er med. Niklas er den eneste som ser det og han påpekte dette, og da igjen er Arwin skikkelig arrogant og spydig (på en skjul og manipulerende måte) tilbake. Han er så sinnsykt kvalm og falsk. Bruna er FOR bra for han. Glemmer heller ikke hvordan han brått begynte å ta på henne og kysse henne da de stod og var kanskje på vei til å gå ut av villaen. Synes det var så ekkelt å se på... var så påtvunget. Hadde jeg vært bruna hadde jeg bare klappet livsgnisten ut av ham. Men, kan jo hende bruna ikke opplevde på den måten da🤷🏻‍♀️

Fakfisk synes jeg Bruna er kjempe pen og sexy! Altså, hvilken mann ville ikke ha hatt henne? Hun ser bra ut, har god energi, er snill og virker som en person man kan snakke og ha det gøy med (skulle ønske hun var venninna mi)

Også Victoria. Fy faen så tafatt. Hun var faktisk mye søtere før hun tok en Kylie Jenner. Og Andrea. Her vet jeg ikke engang hva jeg mener men hun virker ikke genuin. Synes hun er sååå klein. «Kan jeg kysse deg?», JA. Også rett på. Så upersonlig og kleint. 

Synes ikke det er dumt Morten går så fort videre. Victoria ga ham falske forhåpninger og da han prøvde p snakke om det gjentatte ganger var hun bare kort og care hver gang. Fint han fant tonen med noen andre. Han er egentlig litt for ordentlig for et sånt program. 

Jeg blir faktisk litt flau over hvor mye jeg engasjerer meg i dette......  med en jobb og skole og litt sosialt liv har jeg tydeligvis fortsatt MASSE tid overs 

Eneste jeg digger ved dette programmet er kommentatoren. Vet ikke hvem han er, men han er skikkelig min type. Er det lov å føle det gjennom kun stemme og humor?

 

 

 

 

Endret av Skilpadden
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å ta seg opp litt nå, må jeg si! Stadig mer intriger, liker programmet bedre og bedre! 

Synes Morten og Andrea var interessant, kanskje de er en bra match?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...