Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Summ skrev:

Går det hver dag og helg?

Det startet vel på Søndag? har gått hver dag så langt. Har ikke sjekket opp om de sender på lørdag og, men antar det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett de 2-3 første episodene nå, og det er noe av det kleineste jeg har vært borti. Mannens kommentar var «Hva er det her, en blanding av Paradise Hotel og Firestjerners middag?!»

Anonymkode: 74c39...33f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er et koselig program og mye mer stuevennlig støynivå, dramanivå, partynivå og "sexnivå".
Av Ex on The beach mista jeg matlysten av etter 10 minutter, mens Love Island har jeg sett hver episode av. Selvom deler av episodene går "tregt", og det virker som kleine samtalesettinger av og til så er det mye mer underholdende og koselig med vanlige mennesker som blir kjent og vil finne kjærligheten, enn bunnslammen av de minst smarte, mest seksuelt skitne, oppmerksomhetssyke, ropende, bedrukne tragiske folka som vil leve av lipfillerne sine og å ha gruppesex på tv.

Er enig i at produksjonen virker å ha vært gjerrig, det er billig dekor, møbler og kunstgress, og jeg blir skuffa om de ikke får noen date utflukter etterhvert av skikkelig klasse , men innholdet i Love Island er hvertfall mye bedre enn disse andre programmene og etterhvert som flere par skapes ser jeg for meg at det også blir veldig engasjerende. Om ikke annet, selvom det ikke er fullt av drama og nye sjokkeringer, så er det er koselig program og det er det som står på i stua her på kveldene, ikke fjortissers skriking og skråling og puling!

Tone er en så som så programleder, hverken god eller dårlig.

Anonymkode: e2e82...7c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen flere her som har matchet med noen av deltakerne på Tinder?
Jeg har matchet med en av de , i to omganger, både for 2,5 år siden før jeg møtte min eks, og nå bare for noen måneder siden etter det ble slutt med eksen min.
Det kan jo hende vedkommende var der tilfeldig de to gangene av samme grunn som meg, men om noen jevnlig møter tinder dates gjennom 2,5 år og fortsatt ikke finner seg dame så er det jo noe som skurrer. Tror forsåvidt ikke han vil ha noe som helst problemer med å få seg dame nå da :)

Anonymkode: e2e82...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synest det var tregt i starten og til dels veldig pinlig, særlig Sofie, men synest det har tatt seg opp veldig nå. Synest også Sofie roet seg veldig etterhvert, med tanke på den dramatiske starten. Hadde hun holdt seg sånn i starten så hadde det ikke vært så pinlig. Nå begynner jo flere å finne tonen, og noen bryte opp :P Det er jo sånn det må være. Jeg liker også at det er mest vanlige folk, ikke så mye fyll og drama. Veldig spent på om Andrea i det hele tatt klarer å bli betatt... av rett type og faktisk la han komme innpå seg. Fasilitetene virker litt stusselige ja, og det er tydelig at det er lavbudsjett. Men egentlig synest jeg ikke det er så viktig. Men det er jo helt klart at det er begrenset hvor bra klippinga kan bli når episoden nettopp er spilt inn.
 

Det er noen virkelig gode personer der inne som er modne og har bra syn på på det med hva man ser etter, liker spesielt Morten, Dr.Love og Marius, så har vi kontrastene i f.eks. Andreas :P Prøver å forstå meg på sånne som han, som er her opphengt i utseende. Noen som også la merke til at når han beskrev hvorfor han likte Silje, så sa han vel egentlig ingenting positivt som kunne knyttes til selve personligheten hennes? Hun var instagramvenlig, hadde pent hår og hva det nå var. 


Vi ser på det i kollektivet så det blir en greie nå som vi kommer til å følge med på. Jeg synest også Tone har tatt seg opp som programleder og takler oppgaven helt fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det forresten noen flere her som har matchet med noen av deltakerne på Tinder?
Jeg har matchet med en av de , i to omganger, både for 2,5 år siden før jeg møtte min eks, og nå bare for noen måneder siden etter det ble slutt med eksen min.
Det kan jo hende vedkommende var der tilfeldig de to gangene av samme grunn som meg, men om noen jevnlig møter tinder dates gjennom 2,5 år og fortsatt ikke finner seg dame så er det jo noe som skurrer. Tror forsåvidt ikke han vil ha noe som helst problemer med å få seg dame nå da :)

Anonymkode: e2e82...7c9

Jeg har fått opp en på Tinder der inne flere ganger ja, og det for en stund tilbake også. Tror kanskje vi tenker på samme person :P Jeg har bedre inntrykk av han på skjermen enn på Tinderprofilen, der virket han alt for sporty og livsglad for meg :PJeg tror vi har matchet en gang, den andre gangen trykket jeg nei. Jeg tror deltagelsen kan bli en fordel for han i etteritd ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykket meg inn på dagens episode, men det er jo bare ting som har skjedd tidligere/blitt vist før?? Andre som opplever det samme?

Anonymkode: fda69...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trykket meg inn på dagens episode, men det er jo bare ting som har skjedd tidligere/blitt vist før?? Andre som opplever det samme?

Anonymkode: fda69...fb6

Oppsummering hver lørdag tror jeg 

Anonymkode: 46382...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppsummering hver lørdag tror jeg 

Anonymkode: 46382...779

Så sykt kjedelig da... 

Anonymkode: fda69...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett på programmet etter episode 3. Er det bortkasta tid å se på flere?

Anonymkode: ae5b8...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett på programmet etter episode 3. Er det bortkasta tid å se på flere?

Anonymkode: ae5b8...1d7

Nei. Tror det bli veldig bra fremover. Nå har jo folk blitt kjent. Produksjonen kommer med mer drama 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så sykt kjedelig da... 

Anonymkode: fda69...fb6

Så det var ingenting nytt i gårsdagens episode? Jeg så slutten av Skal vi danse i stedet, så fikk ikke sett i går. Men da gidder jeg ikke å se gårsdagens episode på Viaplay om det bare er oppsummering av det som har skjedd så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, missmcbeal skrev:

Så det var ingenting nytt i gårsdagens episode? Jeg så slutten av Skal vi danse i stedet, så fikk ikke sett i går. Men da gidder jeg ikke å se gårsdagens episode på Viaplay om det bare er oppsummering av det som har skjedd så langt.

Ja, nei det var veldig lite spennende... 40min med tilbakeblikk... send i reprise istedenfor liksom.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/30/2018 at 10:34 AM, AnonymBruker said:

Jeg er overbevist om at hun Sofie er skuespiller. MÅ jo være det? 

Anonymkode: c2359...323

Nope.... 
Jeg trodde det, men fått bekreftet fra en venninne om at dama er virkelig, og er vist relativt mye i virkeligheten også :bond:

Anonymkode: 476fd...8cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope.... 
Jeg trodde det, men fått bekreftet fra en venninne om at dama er virkelig, og er vist relativt mye i virkeligheten også :bond:

Anonymkode: 476fd...8cb

Uansett så hadde hun vel innrømt det ved utsjekk hvis det var skuespill...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt nylig sett lov Island UK, så ganske skuffet over den norske versjonen, og den stemmen er så irriterende.

Anonymkode: 5f241...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...