AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #801 Skrevet 27. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Aldri i livet at Magnhild og Einar vinner over Ellinor og Christian 😂 eller noen av de andre parene haha Anonymkode: b87a9...296 Nei, det er helt sant😏 Anonymkode: 32d39...7ba
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #802 Skrevet 27. september 2018 I likhet med flere her blir jeg helt sjokkert over Magnill og mangelen hennes på selvinnsikt. ALLE de andre så jo at Martin ikke var like gira som Magnill når det var dem. Og Martin sa det jo til henne etterpå. At han var glad i henne men ikke kjente de store følelsene. Likevel snakker hun som om de hadde vært sammen et halvt liv. Advarer han mot AM, at han ikke kjenner henne osv. Etter Magnill viste sitt sanne jeg i går, så må han jo være lykkelig for at han avsluttet det forholdet relativt raskt. Magnill gjør det slutt med Einar og ber han bli kjent med hun nye. Når han gjør det, får AM skylda for at hun presser hun nye på han. Magnill sier hun nye utnytter han, men selv vil hun ha han tilbake i påvente av en ny mann skal komme inne. HVEM er det som utnytter?? Når hun brøt sammen under treningen i går ble det bare latterlig. HUN kom med en påstand, Einar bekreftet/forsøkte å trøste men neida da var det også feil og hun gikk i mot sine egne påstander. Hun var som en stor trassig unge. Det er mye å ta Magnill på og jeg mener produksjonen burde fjerne henne, for sitt eget beste. Jeg synes også AM var tøff som konfronterte Magnill og som faktisk sto i det, da det klikka for Magnill. Men da alle guttene hoppet i sengen til Magnill... forsvarte Christian AM litt???? Anonymkode: 5b16f...6bb 5
Birthe-Birgit Skrevet 27. september 2018 #803 Skrevet 27. september 2018 Jeg hadde masse sympati for Magnhild og håpet hun ville finne noen, frem til de to siste episodene. Nå er hun jo helt urimelig 😒 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #804 Skrevet 27. september 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: I likhet med flere her blir jeg helt sjokkert over Magnill og mangelen hennes på selvinnsikt. ALLE de andre så jo at Martin ikke var like gira som Magnill når det var dem. Og Martin sa det jo til henne etterpå. At han var glad i henne men ikke kjente de store følelsene. Likevel snakker hun som om de hadde vært sammen et halvt liv. Advarer han mot AM, at han ikke kjenner henne osv. Etter Magnill viste sitt sanne jeg i går, så må han jo være lykkelig for at han avsluttet det forholdet relativt raskt. Magnill gjør det slutt med Einar og ber han bli kjent med hun nye. Når han gjør det, får AM skylda for at hun presser hun nye på han. Magnill sier hun nye utnytter han, men selv vil hun ha han tilbake i påvente av en ny mann skal komme inne. HVEM er det som utnytter?? Når hun brøt sammen under treningen i går ble det bare latterlig. HUN kom med en påstand, Einar bekreftet/forsøkte å trøste men neida da var det også feil og hun gikk i mot sine egne påstander. Hun var som en stor trassig unge. Det er mye å ta Magnill på og jeg mener produksjonen burde fjerne henne, for sitt eget beste. Jeg synes også AM var tøff som konfronterte Magnill og som faktisk sto i det, da det klikka for Magnill. Men da alle guttene hoppet i sengen til Magnill... forsvarte Christian AM litt???? Anonymkode: 5b16f...6bb *Magnhild Anonymkode: da997...05a 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #805 Skrevet 27. september 2018 Håper grunnen til at produksjonen lar henne bli er fordi de skal GRILLE henne på neste hot seat! Anonymkode: 4923b...72f 7
bunny_94 Skrevet 27. september 2018 #806 Skrevet 27. september 2018 Jeg blir kvalm når jeg leser denne tråden her! En ting er at Magnhild har "klikket" litt og er urimelig, men det er FAEN IKKE greit at folk går rundt og snakker så stygt om henne og går på hennes instagram konto for å skrive de styggeste kommentarene til henne. Dersom hun sliter: tror dere det hjelper at folk som ikke en gang kjenner henne rett og slett mobber henne? Vi vet fint lite om hva som faktisk skjer der inne og har ingen anelse hva hun tenker og føler. Folk mener hun bør regne med å få reaksjoner etter den episoden, men alvorlig talt. SKJERP DERE!! Håper alle som noen gang sliter med noe og reagerer eller gjør noe som de senere vil angre på eller skjemmes over, blir behandlet på samme måte som dere behandler Magnhild. Oppfør dere som folk og la henne være i fred. Folk skal være så jævlig tøffe og gjemme seg bak et tastatur- det er nok dere som hadde taklet situasjonen like dårlig. Ønsker dere alt vondt! Har ingenting til overs for folk som dere som får glede av å sparke folk som allerede ligger nede. Om du enig med henne eller ikke har ingenting å si, bare hold tankene dine for deg selv! Jeg ble også sjokkert etter episoden og har mistet litt respekt for hun. går jeg rundt og skriver at hun er stygg og skada og ufyselig? NEI! Fordi det er tydelig at hun sliter. Dessuten har jeg ingenting med å blande meg inn i andres liv og få de til å føle seg enda dårligere enn de kanskje allerede gjør. Tenk litt! Trodde vi var voksne folk alle sammen, tydeligvis ikke! 13
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #807 Skrevet 27. september 2018 6 minutter siden, bunny_94 said: Jeg blir kvalm når jeg leser denne tråden her! En ting er at Magnhild har "klikket" litt og er urimelig, men det er FAEN IKKE greit at folk går rundt og snakker så stygt om henne og går på hennes instagram konto for å skrive de styggeste kommentarene til henne. Dersom hun sliter: tror dere det hjelper at folk som ikke en gang kjenner henne rett og slett mobber henne? Vi vet fint lite om hva som faktisk skjer der inne og har ingen anelse hva hun tenker og føler. Folk mener hun bør regne med å få reaksjoner etter den episoden, men alvorlig talt. SKJERP DERE!! Håper alle som noen gang sliter med noe og reagerer eller gjør noe som de senere vil angre på eller skjemmes over, blir behandlet på samme måte som dere behandler Magnhild. Oppfør dere som folk og la henne være i fred. Folk skal være så jævlig tøffe og gjemme seg bak et tastatur- det er nok dere som hadde taklet situasjonen like dårlig. Ønsker dere alt vondt! Har ingenting til overs for folk som dere som får glede av å sparke folk som allerede ligger nede. Om du enig med henne eller ikke har ingenting å si, bare hold tankene dine for deg selv! Jeg ble også sjokkert etter episoden og har mistet litt respekt for hun. går jeg rundt og skriver at hun er stygg og skada og ufyselig? NEI! Fordi det er tydelig at hun sliter. Dessuten har jeg ingenting med å blande meg inn i andres liv og få de til å føle seg enda dårligere enn de kanskje allerede gjør. Tenk litt! Trodde vi var voksne folk alle sammen, tydeligvis ikke! Denne kommentaren er jo som tatt ut av Magnhilds munn 😂 «La mæ vær i fre, stikk av!». Man kan ikke bare oppføre seg som man vil og eksponere seg som man vil i samfunnet og tro at det ikke har konsekvenser for ryktet og inntrykket andre har av en. Det er ingen klipping i verden som kan rettferdiggjøre Magnhilds oppførsel. Anonymkode: 5ecf5...e7e 9
bunny_94 Skrevet 27. september 2018 #808 Skrevet 27. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Denne kommentaren er jo som tatt ut av Magnhilds munn 😂 «La mæ vær i fre, stikk av!». Man kan ikke bare oppføre seg som man vil og eksponere seg som man vil i samfunnet og tro at det ikke har konsekvenser for ryktet og inntrykket andre har av en. Det er ingen klipping i verden som kan rettferdiggjøre Magnhilds oppførsel. Anonymkode: 5ecf5...e7e Jeg sier ikke at hennes oppførsel skal rettferdiggjøres, jeg syns selv at det var helt på trynet. Men folk trenger ikke å mobbe henne! og det du skriver viser bare hva som er galt med dagens samfunn! bare fordi noen er på tv og er blitt en "offentlig" person så tror folk at de kjenner vedkommende og bare kan si og skrive hva faen de vil. Mobbere alle sammen! kan ikke forvente annet av barna våre heller når vi går frem som forbilder.... 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #809 Skrevet 27. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne kommentaren er jo som tatt ut av Magnhilds munn 😂 «La mæ vær i fre, stikk av!». Man kan ikke bare oppføre seg som man vil og eksponere seg som man vil i samfunnet og tro at det ikke har konsekvenser for ryktet og inntrykket andre har av en. Det er ingen klipping i verden som kan rettferdiggjøre Magnhilds oppførsel. Anonymkode: 5ecf5...e7e Men nå er det forskjell på hvordan man ordlegger seg. Alt folk går inn på hennes Instagram konto og skriver mye dritt til henne. Er jo faktisk mobbing. I forhold til å skrive at nå overreagert du. For alle er vi jo enige om at hun har overreagert. Men å kalle henne masse forferdelige ting, er jo ikke greit av den grunn. Anonymkode: 5f241...b52 7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #810 Skrevet 27. september 2018 1 minutt siden, bunny_94 said: Jeg sier ikke at hennes oppførsel skal rettferdiggjøres, jeg syns selv at det var helt på trynet. Men folk trenger ikke å mobbe henne! og det du skriver viser bare hva som er galt med dagens samfunn! bare fordi noen er på tv og er blitt en "offentlig" person så tror folk at de kjenner vedkommende og bare kan si og skrive hva faen de vil. Mobbere alle sammen! kan ikke forvente annet av barna våre heller når vi går frem som forbilder.... Velvel, nå har jeg alltid ønsket Magnhild alt vel i fremtiden, men også poengtert at jeg håper hun ser sine egne mangler og feiltrinn i denne situasjonen (etter at hun kommer ut og får se seg selv på TV) og jobber med å endre det for fremtidige relasjoner og konfrontasjoner. Faktum er at vi vet ganske godt hva som har skjedd i alle disse situasjonene for Magnhild er veldig konkret i vrangforestillingene sine. Slutt, alle må slutte å skrive om Donald Trump for han føler seg mobbet!!! Nei, vet du hva, man må forvente litt pepper når man oppfører seg dårlig. Anonymkode: 5ecf5...e7e 4
bunny_94 Skrevet 27. september 2018 #811 Skrevet 27. september 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velvel, nå har jeg alltid ønsket Magnhild alt vel i fremtiden, men også poengtert at jeg håper hun ser sine egne mangler og feiltrinn i denne situasjonen (etter at hun kommer ut og får se seg selv på TV) og jobber med å endre det for fremtidige relasjoner og konfrontasjoner. Faktum er at vi vet ganske godt hva som har skjedd i alle disse situasjonene for Magnhild er veldig konkret i vrangforestillingene sine. Slutt, alle må slutte å skrive om Donald Trump for han føler seg mobbet!!! Nei, vet du hva, man må forvente litt pepper når man oppfører seg dårlig. Anonymkode: 5ecf5...e7e Det er jeg enig i! Men trenger ikke dra Trump inni her. litt forskjell på han og en love island deltaker... Håper ellers folk her inne får like mye pepper neste gang de oppfører deg dårlig i en situasjon så ser vi hvordan de liker det- spoiler alert: de vil tenke at det er urettferdig og at de ikke fortjener det. Endret 27. september 2018 av bunny_94
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #812 Skrevet 27. september 2018 3 minutter siden, bunny_94 said: Det er jeg enig i! Men trenger ikke dra Trump inni her. litt forskjell på han og en love island deltaker... Håper ellers folk her inne får like mye pepper neste gang de oppfører deg dårlig i en situasjon så ser vi hvordan de liker det- spoiler alert: de vil tenke at det er urettferdig og at de ikke fortjener det. Jeg er helt enig i at alle burde få like mye pepper som Magnhild når man oppfører seg så fælt mot andre som det hun gjør i Love Island. Men jeg tar kun utgangspunkt i Kvinneguiden, hva som blir sagt andre steder har jeg ingen oversikt over eller formening om. Synes egentlig Trump og en utagerende realitydeltager er en veldig passende sammenligning. Tåler du ikke steken får du slutte å oppføre deg som utsiden av en pølse og spesielt ikke eksponere det på TV. Anonymkode: 5ecf5...e7e 5
Pinkpashion Skrevet 27. september 2018 #813 Skrevet 27. september 2018 37 minutter siden, bunny_94 skrev: Jeg blir kvalm når jeg leser denne tråden her! En ting er at Magnhild har "klikket" litt og er urimelig, men det er FAEN IKKE greit at folk går rundt og snakker så stygt om henne og går på hennes instagram konto for å skrive de styggeste kommentarene til henne. Dersom hun sliter: tror dere det hjelper at folk som ikke en gang kjenner henne rett og slett mobber henne? Vi vet fint lite om hva som faktisk skjer der inne og har ingen anelse hva hun tenker og føler. Folk mener hun bør regne med å få reaksjoner etter den episoden, men alvorlig talt. SKJERP DERE!! Håper alle som noen gang sliter med noe og reagerer eller gjør noe som de senere vil angre på eller skjemmes over, blir behandlet på samme måte som dere behandler Magnhild. Oppfør dere som folk og la henne være i fred. Folk skal være så jævlig tøffe og gjemme seg bak et tastatur- det er nok dere som hadde taklet situasjonen like dårlig. Ønsker dere alt vondt! Har ingenting til overs for folk som dere som får glede av å sparke folk som allerede ligger nede. Om du enig med henne eller ikke har ingenting å si, bare hold tankene dine for deg selv! Jeg ble også sjokkert etter episoden og har mistet litt respekt for hun. går jeg rundt og skriver at hun er stygg og skada og ufyselig? NEI! Fordi det er tydelig at hun sliter. Dessuten har jeg ingenting med å blande meg inn i andres liv og få de til å føle seg enda dårligere enn de kanskje allerede gjør. Tenk litt! Trodde vi var voksne folk alle sammen, tydeligvis ikke! Først og fremst; hun klikket ikke LITT. Hun ropte, skrek og var generelt usaklig, dette er ikke å klikke litt. Denne oppførselen er drøy. Love Island handler om å finne kjærligheten, og det skal ikke være mulig for et voksent menneske å være så usaklig og bitter over at Martin ikke forelsket seg i henne. Viktoria og Morten holdt jo på, de avsluttet, og dagen etter var Morten igang med Andrea. Gikk Viktoria og skrek rundt slik av den grunn? Man må gjerne bli såret og trist, men snakk saklig med dem det gjelder fremfor å skrike "LA MÆ VÆR I FRED" når det i utgangspunktet faktisk var Magnhild som gikk til Martin og beskyldte AM for konspirasjoner, og når AM vil ordne opp i dette får hun bare slengt i trynet "LA MÆ VÆR I FRED". Forøvrig er deler av det du skrev (det jeg har markert i fet skrittykkelse) mistenkelig likt deler av det Magnhild ropte og skrek i tirsdagens episode. Full av usaklige argumenter og utsagn, og poenget med det hele forsvinner i en mengde skjennepreken og utropstegn. Og - du sitter bak et tastatur og ønsker fremmede mennesker på Kvinneguiden alt vondt og håper vi blir dårlig behandlet. Hva i alle dager? 🤔 Saklig og modent. 9
Victoriaida Skrevet 27. september 2018 #814 Skrevet 27. september 2018 (endret) Fra Magnhild sitt perspektiv er det tydlig at hun har bygd opp noe og fikk det ut i går. Tror hun angrer i ettertid og kan endelig la alt gå med Anne Marthe. Anne Marthe virket veldig som om hun hadde noe i mot Magnhild fra dag 1. Synes det er rart ikke flere ser at hun holder tilbake og fremstiller seg selv så uskyldig. Anne Marthe og Rebecka pratet sammen om å få ut Magnhild. Så det blant annet når de sendte bort Martin for å prate sammen så Magnhild hadde rett der. Forskjellen er at Magnhild snakker fra levra og Anne Marthe spiller et spill for å vinne. Endret 27. september 2018 av Victoriaida Feil navn 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #815 Skrevet 27. september 2018 1 minutt siden, Victoriaida said: Fra Magnhild sitt perspektiv er det tydlig at hun har bygd opp noe og fikk det ut i går. Tror hun angrer i ettertid og kan endelig la alt gå med Anne Marthe. Anne Marthe virket veldig som om hun hadde noe i mot Magnhild fra dag 1. Synes det er rart ikke flere ser at hun holder tilbake og fremstiller seg selv så uskyldig. Anne Marthe og Rebecka pratet sammen om å få ut Magnhild. Så det blant annet når de sendte bort Martin for å prate sammen så Magnhild hadde rett der. Forskjellen er at Magnhild snakker fra levra og Anne Marthe spiller et spill for å vinne. Hah! Den var god 😂 Anonymkode: 5ecf5...e7e 11
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #816 Skrevet 27. september 2018 1 time siden, bunny_94 skrev: Jeg blir kvalm når jeg leser denne tråden her! En ting er at Magnhild har "klikket" litt og er urimelig, men det er FAEN IKKE greit at folk går rundt og snakker så stygt om henne og går på hennes instagram konto for å skrive de styggeste kommentarene til henne. Dersom hun sliter: tror dere det hjelper at folk som ikke en gang kjenner henne rett og slett mobber henne? Vi vet fint lite om hva som faktisk skjer der inne og har ingen anelse hva hun tenker og føler. Folk mener hun bør regne med å få reaksjoner etter den episoden, men alvorlig talt. SKJERP DERE!! Håper alle som noen gang sliter med noe og reagerer eller gjør noe som de senere vil angre på eller skjemmes over, blir behandlet på samme måte som dere behandler Magnhild. Oppfør dere som folk og la henne være i fred. Folk skal være så jævlig tøffe og gjemme seg bak et tastatur- det er nok dere som hadde taklet situasjonen like dårlig. Ønsker dere alt vondt! Har ingenting til overs for folk som dere som får glede av å sparke folk som allerede ligger nede. Om du enig med henne eller ikke har ingenting å si, bare hold tankene dine for deg selv! Jeg ble også sjokkert etter episoden og har mistet litt respekt for hun. går jeg rundt og skriver at hun er stygg og skada og ufyselig? NEI! Fordi det er tydelig at hun sliter. Dessuten har jeg ingenting med å blande meg inn i andres liv og få de til å føle seg enda dårligere enn de kanskje allerede gjør. Tenk litt! Trodde vi var voksne folk alle sammen, tydeligvis ikke! Det er stor forskjell på de stygge kommentarene hun har fått på Instagram, og de for det aller meste saklige kommentarene folk her inne har kommet med på et diskusjonsforum om realityserien hun er med i. Jeg har kalt oppførselen hennes ufyselig, fordi det har den vært. Det betyr ikke at hun er det, og jeg ville aldri gått inn og skrevet noe stygt til henne personlig. Vær grei og ikke bland disse tingene, snakk heller til de på Instagram - om du tør Anonymkode: f1038...cc2 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #817 Skrevet 27. september 2018 1 time siden, Victoriaida skrev: Fra Magnhild sitt perspektiv er det tydlig at hun har bygd opp noe og fikk det ut i går. Tror hun angrer i ettertid og kan endelig la alt gå med Anne Marthe. Anne Marthe virket veldig som om hun hadde noe i mot Magnhild fra dag 1. Synes det er rart ikke flere ser at hun holder tilbake og fremstiller seg selv så uskyldig. Anne Marthe og Rebecka pratet sammen om å få ut Magnhild. Så det blant annet når de sendte bort Martin for å prate sammen så Magnhild hadde rett der. Forskjellen er at Magnhild snakker fra levra og Anne Marthe spiller et spill for å vinne. Er du en slektning av Magnhild? Ditt første innlegg, og alt dreier seg om det som er stikk motsatte av det som skjer der inne. Anonymkode: 08b46...2f0 10
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #818 Skrevet 27. september 2018 1 time siden, Victoriaida skrev: Fra Magnhild sitt perspektiv er det tydlig at hun har bygd opp noe og fikk det ut i går. Tror hun angrer i ettertid og kan endelig la alt gå med Anne Marthe. Anne Marthe virket veldig som om hun hadde noe i mot Magnhild fra dag 1. Synes det er rart ikke flere ser at hun holder tilbake og fremstiller seg selv så uskyldig. Anne Marthe og Rebecka pratet sammen om å få ut Magnhild. Så det blant annet når de sendte bort Martin for å prate sammen så Magnhild hadde rett der. Forskjellen er at Magnhild snakker fra levra og Anne Marthe spiller et spill for å vinne. Dette må jo være en i familien til Magnhild med samme vrangforestillinger som henne Anonymkode: ba85a...82e 7
Victoriaida Skrevet 27. september 2018 #819 Skrevet 27. september 2018 jeg er ikke slektning av Magnhild😉 hvordan ser du det som motsatt? Magnhild sin personlighet er rett frem. Hun sier selv hun snakker i fra levra. Jeg har ledd mye av hva Magnhild sier og gjør. Gleder meg til neste episode. Hun lager jo show der inne. Er det reality dreier seg om er det ikke det? Se programmet uten at hun hadde vært der. Søsteren min gadd ikke se på det før jeg viste henne eposodene med Magnhild😂
Victoriaida Skrevet 27. september 2018 #820 Skrevet 27. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette må jo være en i familien til Magnhild med samme vrangforestillinger som henne Anonymkode: ba85a...82e Fordi jeg ikke har samme oppfatning som deg? Igjen så er det snakk om perso lighetstrekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå