Gjest Mysticgirl Skrevet 25. september 2018 #701 Skrevet 25. september 2018 Nå digger jeg ikke Magnhild lengre.. nå går hun virkelig over streken. Ja hun var tøff som stod på sitt og sa ifra, men nå bør hun gå videre og oppføre seg voksent. Så enig med dere siste her, nå går hun for langt
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #702 Skrevet 25. september 2018 Huff stakkars Magnhild. Tenk å melde seg på et realityshow i håp om å finne seg en kjæreste og i stedet komme ut singel og med et sannsynligvis feilaktig ettermæle som «vanskelig» og «bitter». Blir jo ikke noe lettere for henne å finne seg en kjæreste på utsiden etter dette. Anonymkode: b6911...e3d 8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #703 Skrevet 25. september 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: OMG Ellinor virker veldig kontrollerende.. Anonymkode: 7f06f...516 Syntes du det? Jeg mener cristian la opp til det med det han sa. Han ville gjøre henne sjalu. Det så jeg på han😄 Uansett så ville vel de fleste ikke likt at kjæresten skal henge med ei "venninne" han har hatt et seksuelt forhold til. Syntes hun reagerte helt normalt. Viktig å ha noe å si i et forhold. Når det er sagt så begynner jeg å tenke om det kan være tull at de fleste av parene plutselig begynner å si at de begynner å bli forelsket? Forrige gang gøy jo paret seerne ikke trodde skulle finne kjærligheten, så hvorfor ikke bare spille på? Hvem vil ikke vinne en halv mill? Det at Martin også sier at han har aldri følt som dette før, hmmm... vet nå ikke helt jeg. Neste gang burde det være en annen grunn for at de drar, ikke hvem som virker minst in løøw... Anonymkode: 41b8f...81b 4
Meadow Skrevet 25. september 2018 #704 Skrevet 25. september 2018 Ja, kan jo hende noen lyver for å sikre seg pengepremien. Jeg tenkte ikke tanken før Tone tok det opp når hun intervjuet parene på fredag, så da kan det jo hende at produksjonen mistenker det også? 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #705 Skrevet 25. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er det hun skal klikke så veldig på Anne Marte for i dag? Kjenner jeg blir flau på Magnhild sine vegne.. Kan hun ikke bare la Martin og Anne Marte være? At Magnhild rotet det til for seg selv med både Martin og han nye, skal ikke gå ut over andre!.. Synes det var dårlig gjort av Magnhild og Andrea som prøvde å spolere for Rebekka og han «nye» (husker ikke navnet på han 😂) Anonymkode: 3c5ef...b08 Ikke bare det, men hun skriker jo etter oppmerksomhet...! Hun virker til å tøffe seg. Prøver å finne en dramaidé hele tiden nå. Jeg liker definitivt Ellinor best. Ho virker jo bare kjempegrei og rolig. Anonymkode: 41b8f...81b 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #706 Skrevet 25. september 2018 Nå må det skje noe spesielt om ikke Ellinor og Cristian skal vinne. Vi har sett så lite til Bruna og Andrea med partnere, og jeg håper Silje endelig har skjønt at hun ikke passer med en så utseendefiksert type som Andreas. Om han mener lykken ligger et annet sted enn på Instagram, så har han vært dårlig på å få det frem. Jeg klarer ikke å føle at Anne M er ekte, og er skeptisk til Martin etter det han gjorde med Magnhild. Når det er sagt, tror jeg Magnhild var mye mer forelsket i Martin enn det hun ga uttrykk for. Støtter meg til de som synes hun må roe seg, men jeg tror alt hun gjør er et uttrykk for følelser hun har inni seg. Det må være helt grusomt å bli ditcha på den måten av en fyr du er så forelska i, og attpåtil på TV. Og så skal hun tråkke rundt i det samme huset og se på dem kysse, ligge i samme seng osv. Hun burde bare reist hjem for å skåne seg selv og oss for hennes reaksjoner, men skjønner jo også at hun så inderlig vil møte kjærligheten. Tror bare ikke hun kommer seg videre med Martin i samme hus 😩 Anonymkode: 68484...47b 14
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. september 2018 #707 Skrevet 25. september 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må det skje noe spesielt om ikke Ellinor og Cristian skal vinne. Vi har sett så lite til Bruna og Andrea med partnere, og jeg håper Silje endelig har skjønt at hun ikke passer med en så utseendefiksert type som Andreas. Om han mener lykken ligger et annet sted enn på Instagram, så har han vært dårlig på å få det frem. Jeg klarer ikke å føle at Anne M er ekte, og er skeptisk til Martin etter det han gjorde med Magnhild. Når det er sagt, tror jeg Magnhild var mye mer forelsket i Martin enn det hun ga uttrykk for. Støtter meg til de som synes hun må roe seg, men jeg tror alt hun gjør er et uttrykk for følelser hun har inni seg. Det må være helt grusomt å bli ditcha på den måten av en fyr du er så forelska i, og attpåtil på TV. Og så skal hun tråkke rundt i det samme huset og se på dem kysse, ligge i samme seng osv. Hun burde bare reist hjem for å skåne seg selv og oss for hennes reaksjoner, men skjønner jo også at hun så inderlig vil møte kjærligheten. Tror bare ikke hun kommer seg videre med Martin i samme hus 😩 Anonymkode: 68484...47b Helt enig
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #708 Skrevet 25. september 2018 Åå fine Silje!❤️ Fikk skikkelig vondt av henne i gårsdagens episode. Håper for hennes del at Andreas snart klarer å fokusere på noe annet enn Instagram/utseende, evt at hun finner en bedre fyr. Syns hun virker som en tvers igjennom skikkelig godhjertet person 😊 Anonymkode: da5fd...0c1 16
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #709 Skrevet 25. september 2018 På tide at Silje finner seg en mann som setter pris på henne og ikke bare tenker på at hun skal se bra ut å være instavennlig. Andreas er 27 år, seriøst, grow up, og kom deg ut av skapet! Anonymkode: 3b5cb...7cf 16
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #710 Skrevet 25. september 2018 Silje og Ellinor er to nydelige jenter med like nydelige personligheter. De tar godt vare på alle der inne, og vil at de skal ha det bra. Heier veldig på Ellinor og Cristian. Synes de er så fine sammen. Håper Silje finner seg en annen som får henne til å føle seg spesiell, ønsket og trygg. Anonymkode: 028f3...634 11
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #711 Skrevet 25. september 2018 Hva er det som har skjedd med Silje siden det er synd på henne? Noe må ha gått meg hus forbi. Anonymkode: a2f75...10d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #712 Skrevet 25. september 2018 Silje har endelig innsett at «hobbymekanikeren»/«machomannen»/«han-som-fikk-snikskryt-spørsmål-på-forrige-hotseat»/insta-obsessed-guy er for opptatt av at jenta hans skal være instavennlig. Hun føler han kun bryr seg om de overfladiske sidene hennes (som at hun er pen) og ingenting om hvordan hun er som person. Dette er definitivt mitt inntrykk òg. Jeg synes Silje fortjener mye bedre. Silje er helt nydelig 😍 Har mistet helt sansen for Magnhild. Ellinor og Kristian er alt for sjalu for min smak, men jeg tenker at de passer perfekt sammen siden de har like verdier der 👍 Jeg hadde fått fnatt og følt meg kvelt og fanget, men så lenge de trives slik så er det midt i blinken. Har ingen tro på Anne-Martin eller Morten-Andrea, jeg tror de (eller minst en i hvert par) faker. Tror Silje er genuin men instadude ser etter feil ting og vil ha likes. Bruna og Niclas er genuine inni bobla men det vil aldri vare. Anonymkode: 5ecf5...e7e 8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #713 Skrevet 25. september 2018 Tror ikke et sekund på at Ellinor og Christian er så forelsket som de gir inntrykk av. Ingen av parene er det. Det er publikumsfrieri. hele konseptet med programmet forsvinner når det er så mye penger i spill, i stedet for å gutse hvis det kommer inn en drømmepartner så vil det alltid lønne seg å holde seg til den første man fant.. Anonymkode: b6911...e3d 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #714 Skrevet 25. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke et sekund på at Ellinor og Christian er så forelsket som de gir inntrykk av. Ingen av parene er det. Det er publikumsfrieri. hele konseptet med programmet forsvinner når det er så mye penger i spill, i stedet for å gutse hvis det kommer inn en drømmepartner så vil det alltid lønne seg å holde seg til den første man fant.. Anonymkode: b6911...e3d Enig, det skulle ha vært en annen peremie. Som feks at vinnerparet får dra på en romantisk tur til et varmt og romantiskt sted feks. Da måtte de ha funnet en partner de kommer overens med, fordi de skal da tilbringe ja la oss si 2 uker alene med dette andre menneske etter at programmet er ferdig. Da hadde programmet vært for kjærligheten sin del. Når det er 500 000kr det står om, er det mange som kunne ha faket seg frem til de. Men utrolig råttent gjort, og det mennekse som gjør det tror jeg vil ha store problemer med å finne seg en kjæreste i ettertid. Anonymkode: 3c5ef...b08 7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #715 Skrevet 25. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke et sekund på at Ellinor og Christian er så forelsket som de gir inntrykk av. Ingen av parene er det. Det er publikumsfrieri. hele konseptet med programmet forsvinner når det er så mye penger i spill, i stedet for å gutse hvis det kommer inn en drømmepartner så vil det alltid lønne seg å holde seg til den første man fant.. Anonymkode: b6911...e3d Personlig kunne jeg aldri klart å kysse, kline og sove sammen med noen i ukesvis dersom det ikke lå noen form for følelser bak. Blir litt kvalm av tanken egentlig 🤔 Men det er meg da. Anonymkode: 3b086...4aa 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #717 Skrevet 25. september 2018 Magnhild har klikka... Anonymkode: d08ad...a64 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #718 Skrevet 25. september 2018 Har Magnhild fortsatt like mange medlemmer i sin "heiagjeng" her inne på Kvinneguiden? 🤔 Magnhild dumpet Einar, Einar går videre og legger inn aksjer hos hun nye (som i utgangspunktet var interessert i nettopp Einar), og så er det Anne Marthe som forsøker å få henne ut? Altså, hva er det som rører seg oppi toppen der? 🤨 "La mæ vær i fred!! Æ va hær først!" Jadda, og det var Einar som var for ung...? Mentalt sett har ikke Magnhild passert 12 år enda. Godt noen setter henne på plass. Anonymkode: 3b086...4aa 19
Gjest thejohan Skrevet 25. september 2018 #719 Skrevet 25. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har Magnhild fortsatt like mange medlemmer i sin "heiagjeng" her inne på Kvinneguiden? 🤔 Magnhild dumpet Einar, Einar går videre og legger inn aksjer hos hun nye (som i utgangspunktet var interessert i nettopp Einar), og så er det Anne Marthe som forsøker å få henne ut? Altså, hva er det som rører seg oppi toppen der? 🤨 "La mæ vær i fred!! Æ va hær først!" Jadda, og det var Einar som var for ung...? Mentalt sett har ikke Magnhild passert 12 år enda. Godt noen setter henne på plass. Anonymkode: 3b086...4aa Hun skulle dratt den dagen Martin valgte henne bort.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #720 Skrevet 25. september 2018 Altså, nå kommer reaksjonen på at Anne Marthe kom inn "å ødela" mellom henne og Martin. Huff, hun forstår det ikke selv en gang, og nå tror hun oppriktig at Anne Marte konspirerer for å få henne ut. Jeg tenker at dette ikke er noe særlig bra for hennes mentale helse, spesielt ikke når hun har så bye bitterhet ovenfor Anne Marthe. Hun sa jo til og med til Martin at hun ikke har avskrevet han liksom, og innbiller seg at han flørter når han prøver å være hyggelig (på oppfordring fra Anne Marthe i noen tilfeller)! Hun dumpet jo Einar, så selvfølgelig går han videre til noen som er oppriktig interessert i han, og ikke kun for å bruke han for og komme videre! Altså, kom igjen Magnhild! Anonymkode: b87a9...296 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå