Gå til innhold

Love Island - norsk versjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke  Bruna:) Skjønneste der inne:) 

Anonymkode: e49c0...eec

Ikke Magnhild og Silje heller vel..? 

Anonymkode: a4b07...cec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Magnhild setter hvert fall på løsvipper om kvelden ser det uy som, hvis ikke hun har det hele tida. Ser helt grusomt ut og er ikke heldig. 

Anonymkode: a2f75...10d

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Magnhild setter hvert fall på løsvipper om kvelden ser det uy som, hvis ikke hun har det hele tida. Ser helt grusomt ut og er ikke heldig. 

Anonymkode: a2f75...10d

Okei. Ikke lagt merke til det. 🙈

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er dårlig gjort at Martin får så mye pes for det han gjorde. Kanskje han ikke følte like mye som Magnhild gjorde, men det er ikke han sin feil. Anne-Marte kom inn og han følte da tydeligvis enda mer at det var feil med Magnhild, og det var han ærlig med fra første date med Anne-Marte. Martin hadde vært veldig falsk om han hadde fortsatt med Magnhild etter at Anne-Marte kom inn, da hadde han jo vært der for pengene sin skyld. Siden Magnhild var et ganske safe kort for Martin. Men han valgte å følge hjerte, og ja det gikk ut over noen andre. Men da var det ikke meningen at det skulle være Magnhild og Martin, og Magnhild burde jo sette pris på å få vite om dette så tidlig, så hun kunne gå videre. Men det virker ut som at Magnhild iike klarer å gi slipp på.

Anonymkode: 3c5ef...b08

• Liker 13
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er dårlig gjort at Martin får så mye pes for det han gjorde. Kanskje han ikke følte like mye som Magnhild gjorde, men det er ikke han sin feil. Anne-Marte kom inn og han følte da tydeligvis enda mer at det var feil med Magnhild, og det var han ærlig med fra første date med Anne-Marte. Martin hadde vært veldig falsk om han hadde fortsatt med Magnhild etter at Anne-Marte kom inn, da hadde han jo vært der for pengene sin skyld. Siden Magnhild var et ganske safe kort for Martin. Men han valgte å følge hjerte, og ja det gikk ut over noen andre. Men da var det ikke meningen at det skulle være Magnhild og Martin, og Magnhild burde jo sette pris på å få vite om dette så tidlig, så hun kunne gå videre. Men det virker ut som at Magnhild iike klarer å gi slipp på.

150% enig med deg! Martin fortjener ikke denne graden av pes han får nå. Magnhild driter seg ut. Skulle trodd de var forlovet. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Haha, jeg digger Magnhild og at hun er rett frem og seg selv. Martin er bare så selvmotsigende at det er en vits. Han vil ikke gå fort frem men med Anne Marthe så er han svært så pågående. Dette beviser jo bare at han har spilt når han har vært med Magnhild for å få bli der.

Synes også at Martin og Anne Marthe er så kjedelige, mens Magnhild lager litt liv iallefall. Håper hun og Einar finner tonen :)

Skrevet
2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Haha, jeg digger Magnhild og at hun er rett frem og seg selv. Martin er bare så selvmotsigende at det er en vits. Han vil ikke gå fort frem men med Anne Marthe så er han svært så pågående. Dette beviser jo bare at han har spilt når han har vært med Magnhild for å få bli der.

Synes også at Martin og Anne Marthe er så kjedelige, mens Magnhild lager litt liv iallefall. Håper hun og Einar finner tonen :)

Så fordi han ikke ville gå fort frem med Magnhild spilte han? Han likte henne nok litt, men var usikker og ville derfor ta det rolig. Bare tenk hvor mye rabalder det hadde blitt om han hadde latt henne presse på med sex, for å si han ikke var interessert lenger. 

At han går fortere frem med hun andre er vel fordi han merker at han liker henne godt da. Hvorfor er det så ille?

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor han skal få så mye pes. Det er Magnhild som fortsetter å drite seg ut her. Hun fikk komme tilbake fordi hun var gira på Martin. Det virker som om hun tror hun dermed eier han. Gale kvinnemenneske! Må være pinlig å se på når hun kommer hjem. 

Anonymkode: 4923b...72f

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, BethD skrev:

150% enig med deg! Martin fortjener ikke denne graden av pes han får nå. Magnhild driter seg ut. Skulle trodd de var forlovet. 

Godt at det er flere som ser dette. Programmet handler jo om å finne kjærligheten, og Martin fant den ikke med Magnhild, og følte noe når ei annen kom inn. Skjønner at Magnhild ble skuffet, men å bære så mye nag og fortsatt kneldre over dette blir for dumt. 

• Liker 6
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt at det er flere som ser dette. Programmet handler jo om å finne kjærligheten, og Martin fant den ikke med Magnhild, og følte noe når ei annen kom inn. Skjønner at Magnhild ble skuffet, men å bære så mye nag og fortsatt kneldre over dette blir for dumt. 

Kneldre?? 😂😂

Anonymkode: a0a52...dcb

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Silje har nok 1ml i leppene. Den markante endringen kommer først på 2 og 3 ml men man kan se at hun har filler og liten ducklips kant har nok strektynne lepper fra før. Til sammenligning har Victoria minst 3-4 ml. Mulig Silje har gjort botox brynsløft også.

Magnhild bruker løsvipper men Ingen injeksjoner 

Anonymkode: e49c0...eec

• Liker 3
Skrevet

Litt på tide at Victoria gikk ut... men nå må magnhild snart roe seg og slutte å være bitter... hun har jo nevnt bruddet i hver episode etter det skjede...

• Liker 7
Skrevet
8 timer siden, Summ skrev:

Litt på tide at Victoria gikk ut... men nå må magnhild snart roe seg og slutte å være bitter... hun har jo nevnt bruddet i hver episode etter det skjede...

Jeg er og lei av å høre på klagingen, men det er klart det er tøft for hun.. hun trodde at de hadde de samme følelsene for hverandre, og så kommer det inn en ny han liker bedre.. å måtte sitte å se på det er selvfølgelig vanskelig. Vanligvis etter et brudd slipper man å se hverandre, men her har hun de rett foran seg. Jeg hadde og slitt, og det er faktisk ikke så mange dager siden det skjedde. Da kan vi heller klage på produksjonen og be de vise oss noe annet, det bør jo være noe annet de kan vise oss som er mer interessant. 

• Liker 7
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er og lei av å høre på klagingen, men det er klart det er tøft for hun.. hun trodde at de hadde de samme følelsene for hverandre, og så kommer det inn en ny han liker bedre.. å måtte sitte å se på det er selvfølgelig vanskelig. Vanligvis etter et brudd slipper man å se hverandre, men her har hun de rett foran seg. Jeg hadde og slitt, og det er faktisk ikke så mange dager siden det skjedde. Da kan vi heller klage på produksjonen og be de vise oss noe annet, det bør jo være noe annet de kan vise oss som er mer interessant. 

Joda, men må jo være vanskelig for Einar å prøve å bli romantisk med henne, når hun snakker så mye om eksen... 

Jeg skjønner godt at det er sårt, ville vært lei meg selv, men vet jo hvor ukomfortabelt det er med nye flammer som ikke har kommet over eksen, og konstant snakker om de 

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, Summ skrev:

Joda, men må jo være vanskelig for Einar å prøve å bli romantisk med henne, når hun snakker så mye om eksen... 

Jeg skjønner godt at det er sårt, ville vært lei meg selv, men vet jo hvor ukomfortabelt det er med nye flammer som ikke har kommet over eksen, og konstant snakker om de 

Einar virker som en skikkelig fin fyr,skikkelig goding!Håper Magnhild verdsetter det litt mer før hun nye snapper han opp foran nesa hennes ;)

• Liker 4
Skrevet

Jeg så lenge at Martin ikke var like giret på Magnhild. Han likte henne, men hadde ikke følelser. Det er ikke alltid det er love at first sight, så jeg føler ikke han playet henne for å bli. Bare lot hun få en sjanse for å se om ting utviklet seg. Men Magnhild er veldig pågående. Føler ikke Einar virker så veldig interessert i Magnhild, dessverre.

Martin og Anne-Marthe virker som en perfekt match der det klikket fra starten. Man så at Martin følte seg mer komfortabel med Anne-Marthe og de er litt mer på samme bølgelengde. Selvom de er et nytt par så heier jeg på de for de passer så fint ilag, og begge virker veldig skjønn, jordnær og høflig. Selvom Magnhild var super bitter så svarte Anne-Marthe tilbake på en fin måte. 

• Liker 6
Skrevet
På 22.9.2018 den 22.32, AnonymBruker skrev:

Kneldre?? 😂😂

Anonymkode: a0a52...dcb

Gneldre 😂 skrev litt fort 

Skrevet

Einar stakkars, virker utrolig klønete og enkel i hodet. Tror neppe det blir noe mellom han og Magnhild.

Uansett, så har jeg ikke tro på noen av parene når kameraene er slått av. Alle kan fake litt love om begge er enige og premien er 500k.

Anonymkode: 3b5cb...7cf

Skrevet
16 timer siden, Summ skrev:

Enig... hun prøver å virke tøff ca hele tiden. Hun skal liksom være en "smarting", så mye at det blir for dumt. Virker for meg at hun ikke er helt seg selv.... 

Anonymkode: 41b8f...81b

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Einar stakkars, virker utrolig klønete og enkel i hodet. Tror neppe det blir noe mellom han og Magnhild.

Uansett, så har jeg ikke tro på noen av parene når kameraene er slått av. Alle kan fake litt love om begge er enige og premien er 500k.

Anonymkode: 3b5cb...7cf

Bedre å være klønete og enkel enn en wannebe smarting med et bittert humør. ;)

Anonymkode: 41b8f...81b

• Liker 5
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ser på Love Island. Aldri sett på uk eller noen andre versjoner. 

Synes det er synd at det ikke ble noe mellom Magnhild og Martin fordi jeg synes det var kult gjort av henne og komme inn igjen. Synes derimot Anne Marthe og Martin virker kjedelige.

Tror jeg heier mest på Ellinor og Christian. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...