Gå til innhold

Hvor lenge vil Bahare Letnes være forelsket ?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

På 21.8.2018 den 19.01, SoWhat? skrev:

I Per Sandberg altså. Jeg har sett på dem, og jeg har ingenting i mot Letnes. Bare så det er poengtert. Jeg syns hun er en nydelig jente/ kvinne.

Men hun ser mye bort under intervjuer. Der det ville vært naturlig at de så på hverandre, så ser hun ned eller bort.

At kvinner faller for menn med makt vet vi jo. Makt er tiltrekkende. Nå spørs det da, om Sandberg fortsatt får oppmerksomhet. For det er det Letnes vil ha. 

Skjønnhetskonkurranser og som ei som søker statist-roller. Hun vil synes. Helt greit det, men jeg gir ikke forholdet mange måneder om Sandberg ikke innehar makt.

Om de mot alle odds holder sammen, så er det bare hyggelig det! Men nei. Hun virker litt for .... kalkulert. 

Jeg håper på evig kjærlighet, og Sandberg er ingen hvem som helst. Han har en sjarmerende karisma.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.8.2018 den 21.19, T-Rex skrev:

Om hva da? Torsk?

Nei, om en glad laks, og hvordan man gleder laksen

 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2018 den 22.18, SVK skrev:

Håper tittelen på boka blir: "Hvis Letnes er en spion". Hvor Letnes forklarer hvordan hun ville gått frem om hun er en spion. 

Noe lignende O.J Simpsons bok "If I did it". 

I did it again!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Den skjønnheten" er hun vel strengt tatt ikke. Hun er pen, men også normal sett blant jenter i Oslo. Fortsatt godt utenfor Sanbergs liga. 

Anonymkode: 485ec...e40

Jeg synes heller ikke hun er en skjønnhet, bare helt normalt pen. Ikke kan jeg forstå at hun vant miss Iran heller. Altså, mange iranske kvinner er jo kjempe vakre. Bahare har jo operert og fikset utseendet sitt til det ugjenkjennelige (operert nese, fylt i lepper og kinn, øyenbrynsløft osv.). 

Anonymkode: 8ea08...07a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes heller ikke hun er en skjønnhet, bare helt normalt pen. Ikke kan jeg forstå at hun vant miss Iran heller. Altså, mange iranske kvinner er jo kjempe vakre. Bahare har jo operert og fikset utseendet sitt til det ugjenkjennelige (operert nese, fylt i lepper og kinn, øyenbrynsløft osv.). 

Anonymkode: 8ea08...07a

Jeg var ikke klar over at hun har fått utført plastiske operasjoner. Men opplysningene dine ser jo ut til å være helt korrekt. Særlig nesen, men også leppene er såpass forskjellige fra eldre bilder av henne at det kan ikke være særlig tvil om at hun har lagt seg under kniven. Så vidt jeg har forstått er neseplastikk veldig vanlig i Iran. Store haukeneser er ganske vanlig der i gården.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristina S.
11 minutter siden, Klossmajor skrev:

Jeg var ikke klar over at hun har fått utført plastiske operasjoner. Men opplysningene dine ser jo ut til å være helt korrekt. Særlig nesen, men også leppene er såpass forskjellige fra eldre bilder av henne at det kan ikke være særlig tvil om at hun har lagt seg under kniven. Så vidt jeg har forstått er neseplastikk veldig vanlig i Iran. Store haukeneser er ganske vanlig der i gården.

Du skulle bare visst.

 

Jeg synes også det er rart at akkurat hun vant miss Iran, selv om hun er pen. Det var sikkert mange andre som var operert enda penere blant deltakerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kristina Schwartz skrev:

Du skulle bare visst.

 

Jeg synes også det er rart at akkurat hun vant miss Iran, selv om hun er pen. Det var sikkert mange andre som var operert enda penere blant deltakerne.

Hvilket år var dette?

Anonymkode: c4d9d...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kristina Schwartz skrev:

I 2013.

Takk! :) Det hadde vært interessant å sett bilde med alle deltakerne, men jeg finner ikke. 

Anonymkode: c4d9d...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var litt komisk at eksen( fraseparert kone) til Sandberg rapporterte at "fremmede makter" hadde flyttet inn til Sandberg. Fremmede makter? Haha. 

Sikkert ikke noe ok for henne når han slår seg sammen med en skjønnhetsdronning på 30 år yngre, og alt det offentlige lyset på dem. Kanskje hun også tenker at han blir utnyttet....

Men fremmede makter virket noe dramatisk. For å si det sånn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! :) Det hadde vært interessant å sett bilde med alle deltakerne, men jeg finner ikke. 

Anonymkode: c4d9d...b30

You tube tenker jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, SoWhat? skrev:

Syns det var litt komisk at eksen( fraseparert kone) til Sandberg rapporterte at "fremmede makter" hadde flyttet inn til Sandberg. Fremmede makter? Haha. 

Sikkert ikke noe ok for henne når han slår seg sammen med en skjønnhetsdronning på 30 år yngre, og alt det offentlige lyset på dem. Kanskje hun også tenker at han blir utnyttet....

Men fremmede makter virket noe dramatisk. For å si det sånn.

  Jeg lo litt av den, eksdama må ha litt humor oppi det hele :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Duff skrev:

  Jeg lo litt av den, eksdama må ha litt humor oppi det hele :ler:

Mulig det ja 😄  fysøren så glad jeg er fordi jeg ikke er kjent. Å få alt drama som kan oppstå offentligjort! Og slipper sånne sladder-tråder som jeg nå har lagd 🙂  men jeg kunne ikke dy meg. Saken er bare så....merkelig og underholdende! To pr-kåte som finner hverandre, politisk rabalder, og en eks som rapporterer bekymring. 

Håper Sandbergs barn er voksne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SoWhat? skrev:

Mulig det ja 😄  fysøren så glad jeg er fordi jeg ikke er kjent. Å få alt drama som kan oppstå offentligjort! Og slipper sånne sladder-tråder som jeg nå har lagd 🙂  men jeg kunne ikke dy meg. Saken er bare så....merkelig og underholdende! To pr-kåte som finner hverandre, politisk rabalder, og en eks som rapporterer bekymring. 

Håper Sandbergs barn er voksne. 

Han har voksne barn (over 30 år) fra første ekteskap.

En sønn på 12 fra siste ekteskap.

Anonymkode: 5f867...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes heller ikke hun er en skjønnhet, bare helt normalt pen. Ikke kan jeg forstå at hun vant miss Iran heller. Altså, mange iranske kvinner er jo kjempe vakre. 

Anonymkode: 8ea08...07a

Det viser vel bare at utseende er subjektivt. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han har voksne barn (over 30 år) fra første ekteskap.

En sønn på 12 fra siste ekteskap.

Anonymkode: 5f867...c11

Åh. Så ung. Kan ikke være helt enkelt. Nå er det jo mange som liker bajasen Sandberg, så håper han får med seg det. Kan ikke være mye lett å ha foreldre som dominerer nyhetsbilde i flere dager. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kristina Schwartz skrev:

Du skulle bare visst.

Jeg synes også det er rart at akkurat hun vant miss Iran, selv om hun er pen. Det var sikkert mange andre som var operert enda penere blant deltakerne.

Nå er jeg ikke så sikker på om hun fikk all verdens konkurranse om den missetittelen. Den typen konkurranse er neppe noe iranske styresmakter vil stille seg bak. Heller tvert imot. Så selv om Miss Iran kan høres storslagent ut, ser jeg for meg at Miss Iran i virkeligheten kan ha vært en liten bakgårdskonkurranse avholdt bak skjulte gardiner med veldig et begrenset antall deltakere å velge mellom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes heller ikke hun er en skjønnhet, bare helt normalt pen. Ikke kan jeg forstå at hun vant miss Iran heller. Altså, mange iranske kvinner er jo kjempe vakre.

Anonymkode: 8ea08...07a

Det samme slår meg nesten hver gang kåringen av Miss Norge eller Frøken Norge (eller hva det nå heter) blir avholdt. Svært få jeg ville snudd meg etter på gata. Den eneste jeg kan komme på fra den konkurransen som virkelig fortjener å omtales som en skjønnhet er Mona Grudt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2018 den 18.04, AnonymBruker skrev:

"Bahareh Letnes forteller at hun gjerne vil gifte seg med Per Sandberg, hvis han forblir den samme mannen som han er nå." https://www.tv2.no/a/10020693/  Hva hun mener med det utsagnet, vet ikke jeg.

Anonymkode: c4d9d...b30

Jeg tror at dette bare betyr at hun ville giftet seg med han, punktum. Hun ville nok uttrykke seg slik at ingen skulle tro at hun ville giftet seg med han umiddelbart, for det er jo en smule suspekt. Så da kom det sikkert litt uheldig ut :)

Anonymkode: 4fce9...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...