Gå til innhold

Hvor lenge vil Bahare Letnes være forelsket ?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hun noensinne vært forelsket i han?  

Anonymkode: b00ed...456

Mulig det. Men mulig at det var posisjonen hans. Det vil vi nok få vite om noen måneder.

Føler meg egentlig litt "slem", for Sandberg er en helt vanlig mann. Hun er den skjønnheten, og 30 år yngre. Det skurrer for meg. Så da er jeg nok fordomsfull. La gå. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Men håper på de blir gift og Sandbergs økonomi er hva som trengtes for å få familiegjenforening. Så kommer hele familien hennes til Norge. 

Anonymkode: 16c05...d32

Per Sandberg har helt grei økonomi, men det spørs om det holder for å holde på ei 30 år yngre dame:

https://www.vg.no/spesial/2017/skattelister/?list=saved&id=530&skin=vg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, T-Rex skrev:

Per Sandberg har helt grei økonomi, men det spørs om det holder for å holde på ei 30 år yngre dame:

https://www.vg.no/spesial/2017/skattelister/?list=saved&id=530&skin=vg

Tror nok det er mer oppmerksomhet hun søker. Hun vil synes. Ikke noe feil i det sånn sett, for det er jo ikke alle som vil gå under radaren 🙂

Så penger kommer nok i annen rekke. Nå skal de jo skrive bok, så oppmerksomheten vedvarer nok en stund til. Ikke dum den dama der. Noen vet hva som skal til, for å oppnå målene sine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SoWhat? said:

Tror nok det er mer oppmerksomhet hun søker. Hun vil synes. Ikke noe feil i det sånn sett, for det er jo ikke alle som vil gå under radaren 🙂

Så penger kommer nok i annen rekke. Nå skal de jo skrive bok, så oppmerksomheten vedvarer nok en stund til. Ikke dum den dama der. Noen vet hva som skal til, for å oppnå målene sine. 

Om hva da? Torsk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, T-Rex skrev:

Om hva da? Torsk?

Eller sardiner ?  😄

det var vel helst om hva de "har vært utsatt" for, og hvem Letnes er. Om jeg forsto det riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SoWhat? said:

Eller sardiner ?  😄

det var vel helst om hva de "har vært utsatt" for, og hvem Letnes er. Om jeg forsto det riktig. 

Hvis hun ikke er spion, noe hun hevder hun ikke er, hvem er da interessert?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, T-Rex skrev:

Hvis hun ikke er spion, noe hun hevder hun ikke er, hvem er da interessert?

Vet ikke om hun er spion. Tenker at det kan hende noen trekker i noen tråder. Men er du ung og vakker, så kommer du langt om du blir kjent! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.
39 minutter siden, T-Rex skrev:

Om hva da? Torsk?

Hehe, det hadde kanskje vært mer interessant. Men de skal skrive bok om forholdet sitt, motgangen de har møtt og advokatene de har kontaktet... og for å renvaske seg selv, slik jeg forsto det ut fra intervjuet - der de oppførte seg som superstjerner og kom for sent i beste superstjernestil... En bok om et forhold som har vært kjent for offentligheten i omtrent to uker, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Kristina Schwartz said:

Hehe, det hadde kanskje vært mer interessant. Men de skal skrive bok om forholdet sitt, motgangen de har møtt og advokatene de har kontaktet... og for å renvaske seg selv, slik jeg forsto det ut fra intervjuet - der de oppførte seg som superstjerner og kom for sent i beste superstjernestil... En bok om et forhold som har vært kjent for offentligheten i omtrent to uker, altså. 

Håper tittelen på boka blir: "Hvis Letnes er en spion". Hvor Letnes forklarer hvordan hun ville gått frem om hun er en spion. 

Noe lignende O.J Simpsons bok "If I did it". 

Endret av SVK
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.
3 minutter siden, SVK skrev:

Håper tittelen på boka blir: "Hvis Letnes er en spion". Så forklarer Letnes hvordan hun ville gått frem om hun er en spion. 

Noe lignende O.J Simpsons bok "If I did it". 

 :fnise:Fantastisk tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

Den eneste iranianske personen jeg vet om heter Letnes. Det gjør det jo mest sannsynligvis veldig vanlig? Hva er oddsen liksom?

Som om du ikke også vet hvem Aylar Lie er. Sannsynlighetsberegningen din skulle da tilsi at det ikke bare er veldig vanlig å hete Letnes i Iran, men også Lie....veldig interessant 🤔 Betyr det igjen at det er veldig vanlig i Iran å hete Espen, Jonas, Haakon, Trygve, Sophus og Nils Gunnar til fornavn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Klossmajor skrev:

Som om du ikke også vet hvem Aylar Lie er. Sannsynlighetsberegningen din skulle da tilsi at det ikke bare er veldig vanlig å hete Letnes i Iran, men også Lie....veldig interessant 🤔 Betyr det igjen at det er veldig vanlig i Iran å hete Espen, Jonas, Haakon, Trygve, Sophus og Nils Gunnar til fornavn?

Ganske sikker på at Aylar er Sunnmøring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol letnes vil lete etter peng. Iranere er cheap. De blir liksom norske, spiser svin og gjør alt. Innerst inne er de ikke annet enn shia. Så fort de kommer til Iran er det på med burka. Så nei, jeg gir det et halvt år. 

Anonymkode: c30f5...ee9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

Ganske sikker på at Aylar er Sunnmøring.

Det skulle man ikke tro så usedvanlig raus som hun har vært opp gjennom årene. Jeg kunne sagt at hun virker mer romsdaling, men det tør jeg ikke for tar jeg feil er jeg redd jeg får en illsint Kjetil Rekdal i hælene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol letnes vil lete etter peng. Iranere er cheap. De blir liksom norske, spiser svin og gjør alt. Innerst inne er de ikke annet enn shia. Så fort de kommer til Iran er det på med burka. Så nei, jeg gir det et halvt år. 

Anonymkode: c30f5...ee9

Oj et halvt år. Det var lenge. Gir det ikke frem til jul engang jeg. 

Anonymkode: 4ab04...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, abrasiveRefraction said:

Ganske sikker på at Aylar er Sunnmøring.

Du mener det med penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 8/21/2018 at 9:05 PM, Kristina Schwartz said:

Hehe, det hadde kanskje vært mer interessant. Men de skal skrive bok om forholdet sitt, motgangen de har møtt og advokatene de har kontaktet... og for å renvaske seg selv, slik jeg forsto det ut fra intervjuet - der de oppførte seg som superstjerner og kom for sent i beste superstjernestil... En bok om et forhold som har vært kjent for offentligheten i omtrent to uker, altså. 

Det er jo nesten Kardashians. Nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2018 den 19.50, SoWhat? skrev:

Mulig det. Men mulig at det var posisjonen hans. Det vil vi nok få vite om noen måneder.

Føler meg egentlig litt "slem", for Sandberg er en helt vanlig mann. Hun er den skjønnheten, og 30 år yngre. Det skurrer for meg. Så da er jeg nok fordomsfull. La gå. 

"Den skjønnheten" er hun vel strengt tatt ikke. Hun er pen, men også normal sett blant jenter i Oslo. Fortsatt godt utenfor Sanbergs liga. 

Det er vel ikke noe hokus pokus dette her. Sandberg er (var) fiskeriminister, hun driver et firma for eksport av sjømat. 

At kvinner er tiltrukket av "makt" er nå en ting, men det er vanligvis en total pakke. Menn med utdannelse, nettverk, intelligens, makt, penger, selvtillit og en "x-faktor". Noe udefinerbart som du føler deg heldig å være nær. 

Sandberg hadde ikke noe annet enn tittelen. Fyren har jo null karisma. Så jeg tror vi kan se på klokka for å determinere dette forholdets slutt. 

Anonymkode: 485ec...e40

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spår at Peren ender opp alene om ikke så altfor lenge.

Anonymkode: e6d34...58b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...