Gå til innhold

Hvor lenge vil Bahare Letnes være forelsket ?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

I Per Sandberg altså. Jeg har sett på dem, og jeg har ingenting i mot Letnes. Bare så det er poengtert. Jeg syns hun er en nydelig jente/ kvinne.

Men hun ser mye bort under intervjuer. Der det ville vært naturlig at de så på hverandre, så ser hun ned eller bort.

At kvinner faller for menn med makt vet vi jo. Makt er tiltrekkende. Nå spørs det da, om Sandberg fortsatt får oppmerksomhet. For det er det Letnes vil ha. 

Skjønnhetskonkurranser og som ei som søker statist-roller. Hun vil synes. Helt greit det, men jeg gir ikke forholdet mange måneder om Sandberg ikke innehar makt.

Om de mot alle odds holder sammen, så er det bare hyggelig det! Men nei. Hun virker litt for .... kalkulert. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå som Sandberg er ute av regjeringen, må jeg si at det overhodet ikke interesserer meg hvor lenge han og nydama holder det gående.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

I Per Sandberg altså. Jeg har sett på dem, og jeg har ingenting i mot Letnes. Bare så det er poengtert. Jeg syns hun er en nydelig jente/ kvinne.

Men hun ser mye bort under intervjuer. Der det ville vært naturlig at de så på hverandre, så ser hun ned eller bort.

At kvinner faller for menn med makt vet vi jo. Makt er tiltrekkende. Nå spørs det da, om Sandberg fortsatt får oppmerksomhet. For det er det Letnes vil ha. 

Skjønnhetskonkurranser og som ei som søker statist-roller. Hun vil synes. Helt greit det, men jeg gir ikke forholdet mange måneder om Sandberg ikke innehar makt.

Om de mot alle odds holder sammen, så er det bare hyggelig det! Men nei. Hun virker litt for .... kalkulert. 

"Bahareh Letnes forteller at hun gjerne vil gifte seg med Per Sandberg, hvis han forblir den samme mannen som han er nå." https://www.tv2.no/a/10020693/  Hva hun mener med det utsagnet, vet ikke jeg.

Anonymkode: c4d9d...b30

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De har allerede gjort det slutt 

Anonymkode: f1eed...b64

Og hvor har du så det fra? Hæ? 

Anonymkode: 42982...793

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De har allerede gjort det slutt 

Anonymkode: f1eed...b64

Har de?! Hvor leste du det?

Anonymkode: c4d9d...b30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har allerede gjort det slutt 

Anonymkode: f1eed...b64

Kilde på dette?

Anonymkode: c4d9d...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har allerede gjort det slutt 

Anonymkode: f1eed...b64

Link!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er interessant er at Letnes er et vanlig navn i Iran også. Hvem skulle trodd det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på Harry og Meghan. Hallo. Slik er ekte forelskelse og kjærlighet. Se på Håvard Tvedten og Guro. Slik er forelska par. Nei unge frk Letnes er ikke forelsket i Per. Kun i makt, fame og penger.

Anonymkode: d384c...2cf

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor har du så det fra? Hæ? 

Anonymkode: 42982...793

Snapchat og iranske medier

Anonymkode: f1eed...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snapchat og iranske medier

Anonymkode: f1eed...b64

Gi  oss link værsåsnill :) 

Anonymkode: c4d9d...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Det jeg synes er interessant er at Letnes er et vanlig navn i Iran også. Hvem skulle trodd det?

Eh ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Eh ? 

Den eneste iranianske personen jeg vet om heter Letnes. Det gjør det jo mest sannsynligvis veldig vanlig? Hva er oddsen liksom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, abrasiveRefraction said:

Den eneste iranianske personen jeg vet om heter Letnes. Det gjør det jo mest sannsynligvis veldig vanlig? Hva er oddsen liksom?

Letnes er navnet til de norske fosterforeldrene hennes.

Anonymkode: 677cb...1e1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev:

Den eneste iranianske personen jeg vet om heter Letnes. Det gjør det jo mest sannsynligvis veldig vanlig? Hva er oddsen liksom?

Ja, interessant forhistorie også. Kom for seint til å bli adoptert, men tok jo navnet til fosterforeldrene.

Og nå er det helt ok med familien i Iran. Neh. Den dama er ikke dum. Hun er nok så ambisiøs på egne vegne at hun nok gjør det som skal til for å komme dit hun vil. Jeg ville ikke gjort det samme selv, men må på en måte beundre folk som henne litt. Fortsettelse følger..... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, T-Rex said:

Nå som Sandberg er ute av regjeringen, må jeg si at det overhodet ikke interesserer meg hvor lenge han og nydama holder det gående.

Enig. Men håper på de blir gift og Sandbergs økonomi er hva som trengtes for å få familiegjenforening. Så kommer hele familien hennes til Norge. 

Anonymkode: 16c05...d32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Bahareh Letnes forteller at hun gjerne vil gifte seg med Per Sandberg, hvis han forblir den samme mannen som han er nå." https://www.tv2.no/a/10020693/  Hva hun mener med det utsagnet, vet ikke jeg.

Anonymkode: c4d9d...b30

Bet meg også merke til det. Hun garderer seg ? Siden hun i tillegg sier at menn i forhold kan forandre seg. Er jo bare å skylde på det da. Hm.

Men det hadde vært ok om det faktisk er ekte mellom dem. Per Sandberg er dustete, men jeg liker fyren sånn ufrivillig 😄  mulig fordi han er underholdende på sin måte. Trøndere ass 😄  hver gang! Rart i grunnen.... hva er det med trøndere?? 😄

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun noensinne vært forelsket i han?  

Anonymkode: b00ed...456

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Den eneste iranianske personen jeg vet om heter Letnes. Det gjør det jo mest sannsynligvis veldig vanlig? Hva er oddsen liksom?

Det iranske etternavnet hennes er Nassehabab eller noe 

Anonymkode: f1eed...b64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...