Gå til innhold

Hvor lenge vil Bahare Letnes være forelsket ?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Veni, vidi, vici skrev:

Er ikke alltid utsende er det viktigste.. Personlighet er etter min mening mye viktigere, så det kan jo være der det ligger. 

Men hvem vet.. 

 

Han har jo ikke personlighet heller syns jeg. Aggressiv er han også. 

Anonymkode: 68781...a3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sandberg kan bli sammen med Listhaug i stedet. Perfect match. Så kan de byttelåne dresser og sånt.   

Anonymkode: 68781...a3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kødder nå? 

Anonymkode: 68781...a3c

Uten sjarm og karisma hadde Per aldri nådd så langt i politikken. Så, nei, jeg kødder ikke, men allikevel så morer jeg meg littegrann.  Det er artig at ett Frp-hjerte kan smeltes av ei dame fra "ondskapens akse" (lista over land USA er ute etter å ta), ikke minst fordi FRP ser på USA som det forgjettede land. Amors Pil skytes inn mellom eikene på vestens krigsmaskineri. Eventyrlig, romantisk og søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende kommentar og svar til dette. 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2018 den 18.01, SoWhat? skrev:

I Per Sandberg altså. Jeg har sett på dem, og jeg har ingenting i mot Letnes. Bare så det er poengtert. Jeg syns hun er en nydelig jente/ kvinne.

Men hun ser mye bort under intervjuer. Der det ville vært naturlig at de så på hverandre, så ser hun ned eller bort.

At kvinner faller for menn med makt vet vi jo. Makt er tiltrekkende. Nå spørs det da, om Sandberg fortsatt får oppmerksomhet. For det er det Letnes vil ha. 

Skjønnhetskonkurranser og som ei som søker statist-roller. Hun vil synes. Helt greit det, men jeg gir ikke forholdet mange måneder om Sandberg ikke innehar makt.

Om de mot alle odds holder sammen, så er det bare hyggelig det! Men nei. Hun virker litt for .... kalkulert. 

Sorry, jeg var sen med spåkula mi. 

Kanskje hun ser vekk fordi at slike som deg (som skal granske), ikke skal få masse mat til å fundere og lage seg fantasier? Ville du eksponert deg med fullt ansikt 100 av kameratiden: se på meg se på meg se alt  

spåkula sier: vet ikke

jeg kan ikke fortelle NÅR det skjer  

nå må jeg grine litt, for spåkula mi ... nei vent, der skjer det noe.

spåkula sier de kommer til å være kjærester i morgen i alle fall 

ble du fornøyd nå eller skal du psykoanalysere mennesker på nett? 

Omg, visste Facebook og reality-TV kom til å ødelegge mennesker. 

Folk har blitt så sykt plagsomme etter reality-TV ble en realitet, samme med Facebook. Så sykt selvopptatte. 

Savner tiden før, da folk var i sine egne verdener og passet på seg selv. Nå passer folk på andre og hyller hverandre osv. 

... hvorfor må verden være så kjip. Trodde det skulle bli bedre etter 2000, men alt ble bare kjedeligere og kjedeligere. 

Selv om verdenen liksom skal være mer spennende nå, men resultatet er stikk motsatte. Verden har blitt så kjedelig etter «titte etter underholdning bak gardiner»-menneskeandelen har økt. Før var de personene liksom pinlige, nå er det blitt totalt akseptert.

Eller kanskje folk føler kontrollbehov. De må vite hva som skjer rundt seg. Også blir de helt rare for de skjønner ikke hva som egentlig skjer.

åpenheten rundt skattelister rundt 2003 kan også ha noe å si. 

Blir folk seriøst kåte av å si ‘la oss ha sex’ i verdens gørreste tone? Slik føltes skattelistene. 

Hvem stod bak den «åpenheten» forresten?

Det skaper mer problemer enn åpenhet. Grunnet menneskers natur. 

Er det virkelig noen som tror på toleranse og åpenhet fremdeles?

toleranse er erstattet med ordet raushet, det spådde jeg for over 15 år siden. For måten toleranse blir brukt på er hva raushet egentlig betyr. Toleranse betyr å tåle. Raushet er vel å være rund i kantene. 

Perfecto.

 

Anonymkode: 24ad3...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, jeg var sen med spåkula mi. 

Kanskje hun ser vekk fordi at slike som deg (som skal granske), ikke skal få masse mat til å fundere og lage seg fantasier? Ville du eksponert deg med fullt ansikt 100 av kameratiden: se på meg se på meg se alt  

spåkula sier: vet ikke

jeg kan ikke fortelle NÅR det skjer  

nå må jeg grine litt, for spåkula mi ... nei vent, der skjer det noe.

spåkula sier de kommer til å være kjærester i morgen i alle fall 

ble du fornøyd nå eller skal du psykoanalysere mennesker på nett? 

Omg, visste Facebook og reality-TV kom til å ødelegge mennesker. 

Folk har blitt så sykt plagsomme etter reality-TV ble en realitet, samme med Facebook. Så sykt selvopptatte. 

Savner tiden før, da folk var i sine egne verdener og passet på seg selv. Nå passer folk på andre og hyller hverandre osv. 

... hvorfor må verden være så kjip. Trodde det skulle bli bedre etter 2000, men alt ble bare kjedeligere og kjedeligere. 

Selv om verdenen liksom skal være mer spennende nå, men resultatet er stikk motsatte. Verden har blitt så kjedelig etter «titte etter underholdning bak gardiner»-menneskeandelen har økt. Før var de personene liksom pinlige, nå er det blitt totalt akseptert.

Eller kanskje folk føler kontrollbehov. De må vite hva som skjer rundt seg. Også blir de helt rare for de skjønner ikke hva som egentlig skjer.

åpenheten rundt skattelister rundt 2003 kan også ha noe å si. 

Blir folk seriøst kåte av å si ‘la oss ha sex’ i verdens gørreste tone? Slik føltes skattelistene. 

Hvem stod bak den «åpenheten» forresten?

Det skaper mer problemer enn åpenhet. Grunnet menneskers natur. 

Er det virkelig noen som tror på toleranse og åpenhet fremdeles?

toleranse er erstattet med ordet raushet, det spådde jeg for over 15 år siden. For måten toleranse blir brukt på er hva raushet egentlig betyr. Toleranse betyr å tåle. Raushet er vel å være rund i kantene. 

Perfecto.

 

Anonymkode: 24ad3...58c

Trenger ikke gardiner når mennesker elsker å eksponere seg selv. Og du er faktisk inne på hva som er riktig. Sladder oppsto i mindre samfunn nettopp for å ha kontroll. Jeg er ikke så interessert i sladder, men visse personer er interessante. De liker oppmerksomheten, så trenger i grunnen ikke ha noen dårlig samvittighet for å snakke om dem. Noen syns det er ille at de ikke får oppmerksomhet og blir snakket om.

Nå ser det ut til at de holder sammen og har det bra. Så fint. Jeg har faktisk sansen for de to. 

Resten av din filosofering rundt samfunnet anno 2019 får stå uten kommentarer 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...