Gå til innhold

Hvor lenge vil Bahare Letnes være forelsket ?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

On 8/24/2018 at 8:41 AM, AnonymBruker said:

Jeg tror at dette bare betyr at hun ville giftet seg med han, punktum. Hun ville nok uttrykke seg slik at ingen skulle tro at hun ville giftet seg med han umiddelbart, for det er jo en smule suspekt. Så da kom det sikkert litt uheldig ut :)

Anonymkode: 4fce9...288

Det er fullstendig uinteressant hvorvidt Bahareh Letnes kan tenke seg å gifte seg med Per Sandberg. Spørsmålet er hvor hun ser seg selv om fem år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes ingen missekonkurranser i Iran. 

Anonymkode: 4a6b8...caa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen missekonkurranser i Iran. 

Anonymkode: 4a6b8...caa

Foregår mye rart bak lukkede gardiner i Iran. Selv om landet er i islamismens jerngrep, framstår ikke islamismen å ha det samme rotfestet i grassrota av befolkningen som i sine arabiske naboland i sør og vest og Pakistan i øst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2018 den 22.05, AnonymBruker skrev:

"Den skjønnheten" er hun vel strengt tatt ikke. Hun er pen, men også normal sett blant jenter i Oslo. Fortsatt godt utenfor Sanbergs liga. 

Det er vel ikke noe hokus pokus dette her. Sandberg er (var) fiskeriminister, hun driver et firma for eksport av sjømat. 

At kvinner er tiltrukket av "makt" er nå en ting, men det er vanligvis en total pakke. Menn med utdannelse, nettverk, intelligens, makt, penger, selvtillit og en "x-faktor". Noe udefinerbart som du føler deg heldig å være nær. 

Sandberg hadde ikke noe annet enn tittelen. Fyren har jo null karisma. Så jeg tror vi kan se på klokka for å determinere dette forholdets slutt. 

Anonymkode: 485ec...e40

Er jenter i Oslo penere enn andre steder i landet? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På 25.8.2018 den 10.09, T-Rex skrev:

Det er fullstendig uinteressant hvorvidt Bahareh Letnes kan tenke seg å gifte seg med Per Sandberg. Spørsmålet er hvor hun ser seg selv om fem år.

Hvor skulle hun se seg selv om 5 år mener du?

Anonymkode: 127f4...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg egentlig ikke om disse folkene holder sammen, eller om de velger å gå fra hverandre om en stund. På samme måte som jeg ikke bry meg om noen andre "vanlige" kjærester (eller samboer / ektefeller) holder sammen eller etter hvert bryter opp. 

Det er vel ikke akkurat ett UKJENT fenomen at folk blir sammen, og deretter slår opp igjen etter en viss tid. Sandberg / Letnes har i tillegg blitt dratt gjennom alt som finnes av "nyheter" i Norge. Slike ting kan nok legge en god del ekstra press mot slike forhold. Med dersom  Sandberg og Letnes på ett eller annet tidspunkt velger å gå fra hverandre, så er det nok ganske mange (inkludert her på Kvinneguiden) som kommer til å bli spinnville av skadefryd. 

Anonymkode: d5836...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På 21.8.2018 den 18.01, SoWhat? skrev:

I Per Sandberg altså. Jeg har sett på dem, og jeg har ingenting i mot Letnes. Bare så det er poengtert. Jeg syns hun er en nydelig jente/ kvinne.

Men hun ser mye bort under intervjuer. Der det ville vært naturlig at de så på hverandre, så ser hun ned eller bort.

At kvinner faller for menn med makt vet vi jo. Makt er tiltrekkende. Nå spørs det da, om Sandberg fortsatt får oppmerksomhet. For det er det Letnes vil ha. 

Skjønnhetskonkurranser og som ei som søker statist-roller. Hun vil synes. Helt greit det, men jeg gir ikke forholdet mange måneder om Sandberg ikke innehar makt.

Om de mot alle odds holder sammen, så er det bare hyggelig det! Men nei. Hun virker litt for .... kalkulert. 

Helt til hun får bestemme selv igjen kanskje. Kjenner ingen av de men tror ikke helt at hun er forelsket i en på 60(!) år. Hahaha. At det går an. Usikker på om hun vil henge med han fyren der. Kanskje hun blir tvunget. 

Anonymkode: 68781...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke. Hun er jo ganske pen men så velger hun en tjukk, alkoholisert gammel julegris med temperament-problemer som mann? Ehhh... det der må være tull. 

Anonymkode: 68781...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2018 den 22.07, I Grosny skrev:

Jeg håper på evig kjærlighet, og Sandberg er ingen hvem som helst. Han har en sjarmerende karisma.

 

Du kødder nå? 

Anonymkode: 68781...a3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker som en flott kvinne. Om hun har litt problemer med kviser eller at hun bruke litt sminke. So what?

Jeg liker også Sandberg. Han har tråkket i salaten noen ganger, men han virker stort sett som en fornuftig fyr. Han virker ekte. Ikke som mange av de andre politikerne 

Ang aldersforskjellen så tror jeg ikke der er noe problem. Kjæresten min er 23 år eldre enn meg og det går helt fint .

Anonymkode: db8af...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun virker som en flott kvinne. Om hun har litt problemer med kviser eller at hun bruke litt sminke. So what?

Jeg liker også Sandberg. Han har tråkket i salaten noen ganger, men han virker stort sett som en fornuftig fyr. Han virker ekte. Ikke som mange av de andre politikerne 

Ang aldersforskjellen så tror jeg ikke der er noe problem. Kjæresten min er 23 år eldre enn meg og det går helt fint .

Anonymkode: db8af...bfb

Herregud. Dette er jo hallikvirksomhet!!! Kunne aldri vært sammen med en på den aldern. Kunne vært bestefaren min jo. Æsj!! 

Anonymkode: 68781...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt til hun får bestemme selv igjen kanskje. Kjenner ingen av de men tror ikke helt at hun er forelsket i en på 60(!) år. Hahaha. At det går an. Usikker på om hun vil henge med han fyren der. Kanskje hun blir tvunget. 

Anonymkode: 68781...a3c

Har du ikke hørt dette "ordtaket"?: Kjærligheten har ingen vilje, den faller like lett på en lort som på en lilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Dette er jo hallikvirksomhet!!! Kunne aldri vært sammen med en på den aldern. Kunne vært bestefaren min jo. Æsj!! 

Anonymkode: 68781...a3c

Hvor gammel er du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2018 den 13.48, SoWhat? skrev:

Er jenter i Oslo penere enn andre steder i landet? 

Ikke meg du spurte, men det er pene jenter/damer over hele Norge,  også hele verden. Det syns ihverfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Arabella skrev:

Har du ikke hørt dette "ordtaket"?: Kjærligheten har ingen vilje, den faller like lett på en lort som på en lilje.

Har hørt den ja. Det stemmer det. Omg. 

Anonymkode: 68781...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Arabella skrev:

Hvor gammel er du?

Gammel nok. 

Anonymkode: 68781...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gammel nok. 

Anonymkode: 68781...a3c

Jeg tenker på det du skriver i innlegg nr. 72, at en mann som var 23 år eldre kunne vært bestefaren din. Det regnestykket får ikke jeg til å gå opp. :fnise: Hvis du er 15 år, kunne nok en mann på  60 vært bestefar.

 

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg tenker på det du skriver i innlegg nr. 72, at en mann som var 23 år eldre kunne vært bestefaren din. Det regnestykket får ikke jeg til å gå opp. :fnise: Hvis du er 15 år, kunne nok en mann på  60 vært bestefar.

 

23 år eldre? Mer enn det. Samme det. Han er gammel og for gammel for henne og det vet han. Hvis hun er med på dette frivillig så er det noe galt med henne og men hva vet vel jeg... er bare sykt lei av å nesten bli tvunget til å lese og høre om FrP og «skandalene» deres. Herregud for noen folk. :icon_lol: 

Anonymkode: 68781...a3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veni, vidi, vici

Det jeg synes er fascinerende er hvordan samfunnet driver å fokuserer på "kjendiser" istedenfor å ha fokuset på det viktige.. Jeg driter i hva som skjer med dette forholdet. Jeg kjenner ikke Per Sandberg, så hvorfor i svarte skal jeg bry meg? 

Men jeg kan si det sånn at jeg synes det er fint at han fant seg en kvinne som ikke var norsk.. Virket på meg som han var veldig trangsynt, men kanskje jeg tok feil. Når han sier at han er overrasket over at det er så mye fordommer mot han og Letnes så rister jeg på hodet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...