Tanuki Skrevet 18. august 2023 #1541 Del Skrevet 18. august 2023 Holder på med dette settet fra Drops. Strikket selve jakken før, men er veldig noob så ble mange feil, så strikker jakken en gang til. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. september 2023 #1542 Del Skrevet 4. september 2023 Øyunn-genser til datteren min med to tråder og pinne 8 så går den radig unna Også blir det en ny Novise-genser i Kos fra Sandnes garn da hun har så og si slitt ut den jeg strikket for noen år siden, skikkelig favorittgenser 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1543 Del Skrevet 4. september 2023 Jeg kjøpte noe veldig tykt garn i sommer, og har begynt å strikke Fluffy as Brioche sweater av Clara Eggers. Spennende med veldig tykke pinner. Jeg bruker som regel pinnestørrelse 3-4, og er er det pinne 15. Det går unna, og det blir supermykt 😊 Anonymkode: 62848...5e9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 4. september 2023 #1544 Del Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg kjøpte noe veldig tykt garn i sommer, og har begynt å strikke Fluffy as Brioche sweater av Clara Eggers. Spennende med veldig tykke pinner. Jeg bruker som regel pinnestørrelse 3-4, og er er det pinne 15. Det går unna, og det blir supermykt 😊 Anonymkode: 62848...5e9 Den var kul🤩 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. september 2023 #1545 Del Skrevet 4. september 2023 Ja, den var kul og annerledes. Jeg er ferdig med bolen på Boat Blouse og mangler bare ermene (jeg synes opplegget med å strikke skuldrene først var ganske teit og unødvendig fiklete, tror ikke jeg strikker denne genseren igjen), men feilberegnet garnmengden litt så har begynt på Easy Breezy sweater i lyserosa mens jeg venter på mer garn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 4. september 2023 #1546 Del Skrevet 4. september 2023 Arkana skrev (2 timer siden): Ja, den var kul og annerledes. Jeg er ferdig med bolen på Boat Blouse og mangler bare ermene (jeg synes opplegget med å strikke skuldrene først var ganske teit og unødvendig fiklete, tror ikke jeg strikker denne genseren igjen), men feilberegnet garnmengden litt så har begynt på Easy Breezy sweater i lyserosa mens jeg venter på mer garn. Fine begge to. Jeg er egentlig veldig svak for båthals. Synes det er veldig pent. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 6. september 2023 #1547 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg, som vanligvis misliker å ha flere prosjekter på gang, har akkurat nå tre ting på gang. En jakke i villsaugarn, der jeg "bare" må klippe opp og strikke kanter. Jeg har som mål å bli ferdig før halloween, så jeg kan bruke den i vinter. En ullbukse til storebror. Jeg strikket en i sommer, men det er greit å ha to, spesielt nå som han er på den største avdelinga i bhg og er ute hele tiden. I dag impulsstartet jeg et par barnehagevotter til lillesøster, med noe restegarn. De flyr virkelig av pinnene, jeg er snart ferdig med en vott! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. september 2023 #1548 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg har hatt en jakke liggende i over ett år nå som jeg også "bare" skal klippe opp og strikke kanter på. Jeg kom over den største bøygen, som var å dra symaskinen fram og sy på hver side av hvor jeg skal klippe, men kommer meg altså ikke videre av en eller annen grunn. Det verste er at jeg brukte så sykt lang tid på å strikke den jakken fordi det skulle strikkes med fire farger samtidig så jeg burde jo virkelig gjøre mitt beste for å faktisk få jakken i bruk, men neida. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1549 Del Skrevet 6. september 2023 Arkana skrev (5 timer siden): Jeg har hatt en jakke liggende i over ett år nå som jeg også "bare" skal klippe opp og strikke kanter på. Jeg kom over den største bøygen, som var å dra symaskinen fram og sy på hver side av hvor jeg skal klippe, men kommer meg altså ikke videre av en eller annen grunn. Det verste er at jeg brukte så sykt lang tid på å strikke den jakken fordi det skulle strikkes med fire farger samtidig så jeg burde jo virkelig gjøre mitt beste for å faktisk få jakken i bruk, men neida. Det er rart hvordan det aller siste er aller vanskeligst😅 Skal vi prøve å bli ferdig før halloween begge to? Anonymkode: ae26e...e70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 6. september 2023 #1550 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er rart hvordan det aller siste er aller vanskeligst😅 Skal vi prøve å bli ferdig før halloween begge to? Anonymkode: ae26e...e70 Oups, anonym🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. september 2023 #1551 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg tar utfordringen og (håper jeg) skal gjøre mitt beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 8. september 2023 #1552 Del Skrevet 8. september 2023 Jeg er akkurat ferdig med en restegenser, som ble kul, men fikk ikke brukt opp alt restegarnet, så nå er jeg i gang med reste-hals varianter:) 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. september 2023 #1553 Del Skrevet 8. september 2023 Ja, den var kul! For en super måte å bruke opp restegarn på. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 8. september 2023 #1554 Del Skrevet 8. september 2023 Den ble skikkelig flott, @kissmequick! Ekstra gøy når man kombinerer restegarnet på en så kul måte at det ser ut som man like gjerne hadde kjøpt garn til nettopp det prosjektet! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 8. september 2023 #1555 Del Skrevet 8. september 2023 Ja, takk! Ble fornøyd! Brukte en islender-oppskrift og alle mulige garn jeg hadde liggende. Det eneste lille minuset er at den nok alltid må håndvaskes, siden det er så stor blanding av garnkvaliteter. Jeg er lat, så det er kjedelig🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 8. september 2023 #1556 Del Skrevet 8. september 2023 Men er den laget av ordentlig garn, så trenger den heldigvis ikke vaskes ofte, i alle fall om det er non-superwash. Bare la den lufte 😊 Gode ullgensere vasker jeg så å si aldri. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 8. september 2023 #1557 Del Skrevet 8. september 2023 Grønt blad skrev (4 timer siden): Men er den laget av ordentlig garn, så trenger den heldigvis ikke vaskes ofte, i alle fall om det er non-superwash. Bare la den lufte 😊 Gode ullgensere vasker jeg så å si aldri. Ja, tror det er nesten 100% merinoull og finull, men det er noen tråder diverse ukjente kvaliteter jeg brukte som følgetråd noen steder for å «jevne ut» bunnfargen 🙃 det blir absolutt mest lufting ja, tror ikke det blir noe stort problem! (Dessverre er jeg en sølekopp, og har en hest som også elsker å søle på meg, så null vask er en utopi😅) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. september 2023 #1558 Del Skrevet 9. september 2023 Uhm, det er ikke det at jeg mangler ullsokker, meeeeennnnnn....mens jeg var på ferie så kom jeg over et sokkegarn i så fine blånyanser så dermed blir det visst et par til. Går dessuten og ruger på et restegarnsprosjekt som jeg tror kan bli bra, men jeg får strikke ferdig de sokkene først. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. september 2023 #1559 Del Skrevet 24. september 2023 Restegarnsprosjekt er i gang. En venninne som kan ha bruk for "arbeidsgenser" til utendørsarbeid har sagt seg villig til å være prøvekanin for komposisjonen. Litt spent på hvordan dette kommer til å barke i vei, men tror den har potensiale til å ikke bli så aller verst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. september 2023 #1560 Del Skrevet 24. september 2023 Spennende. Blander du ulike garntyper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå