AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #981 Skrevet 16. september 2018 50 minutter siden, BethD skrev: Ja deg om det. Jeg syns ikke det er nasty med sex når en har mensen. Men det var ikke det jeg mente. Virker som hun bruker det som en unnskyldning siden hun først sier hun vil vente. Så sier hun at hun har mensen. Vil hun plutselig nå da eller bare vil hun si noe annet? Respekterer at folk ikke liker mensensex Og plutselig innrømmer hun følelser for Daniel og bruker en hel kveld med han. Hvordan kan folk ha respekt for kjerringa etter det og få Henrik til å bli " the bad guy"? Dama har tydelige issues og er desperat etter bekreftelse og bruker Henrik til nettopp det formålet. Anonymkode: 56e59...586 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #982 Skrevet 16. september 2018 Skjønner godt at Henrik blir lei av Inger. Hun er med på å råkline i senga, for deretter å le når han blir frustrert. Fniser og sier at de kan ha sex om ett år. Veldig rart å bruke mensen som en unnskyldning når det er tydelig at hun ikke er interessert i å ha sex med han. Heelt greit at hun ikke vil ha sex, men skjønner godt at Henrik ikke orker å vente. Spesielt når Inger gråter fordi Daniel har sex med andre? Hun har jo helt klart fortsatt følelser for Daniel. Anonymkode: 81b82...484 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #983 Skrevet 16. september 2018 On 8/15/2018 at 3:15 PM, AnonymBruker said: Jeg blir både overrasket og trist over at så mange sier de vil fortsette å se denne dritten. Jeg så første episode, og satt bare igjen med en vond klump i magen. Dette er unge mennesker som utnyttes på det groveste av de som lager, viser og tjener penger på at de er for dumme til å forstå at dette bare er ødeleggende for dem. Jeg kommer ikke til å se eneneste episode til, og jeg håper seertallene blir så katastrofalt lave at dritt som dette ikke kommer på lufta mer. Anonymkode: c60e7...eb2 NETTOPP! Synes det er urovekkende av folk ukritisk støtter denne produksjonen med seertall. Det er utnytting av unge mennesker som ikke vet sitt eget beste. Anonymkode: 1185c...d7c 3
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 16. september 2018 #984 Skrevet 16. september 2018 (endret) På 16.9.2018 den 11.07, AnonymBruker skrev: Hvor bruker jeg ordet "fortjener" i innlegget mitt?? Det er jo nøyaktig det som kommer til å skje med mindre du er så blond at du ikke skjønner det selv. Henrik dumper Inger og puler Sandra, trolig omvendt rekkefølge. Men Inger må ta konsekvensene av å være en skinnhellig bitch. At hun ikke skjønner tegninga selv. "Når ble sex en rett?" Hvor i alle dager har jeg påstått det? Blir helt matt av deg, slutt å vær så nærtakende. Sier bare at jeg forstår godt at Henrik mistet interessen når Inger oppfører seg slik. Det hadde alle gjort. Anonymkode: 56e59...586 Men i alle dager! Nei!! Alle hadde ikke mistet interessen. Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat
Brimi Skrevet 16. september 2018 #985 Skrevet 16. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor bruker jeg ordet "fortjener" i innlegget mitt?? Det er jo nøyaktig det som kommer til å skje med mindre du er så blond at du ikke skjønner det selv. Henrik dumper Inger og puler Sandra, trolig omvendt rekkefølge. Men Inger må ta konsekvensene av å være en skinnhellig bitch. At hun ikke skjønner tegninga selv. "Når ble sex en rett?" Hvor i alle dager har jeg påstått det? Blir helt matt av deg, slutt å vær så nærtakende. Sier bare at jeg forstår godt at Henrik mistet interessen når Inger oppfører seg slik. Det hadde alle gjort. Anonymkode: 56e59...586 Eh nei, de fleste mister ikke interessen etter 3(!) dager. Og man er heller ikke en "skinnhellig bitch" om man ikke vil ha sex🙄 Hva gjør du når dama de har født en unge og du ikke kan ha sex på minst 6 uker? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner godt at Henrik blir lei av Inger. Hun er med på å råkline i senga, for deretter å le når han blir frustrert. Fniser og sier at de kan ha sex om ett år. Veldig rart å bruke mensen som en unnskyldning når det er tydelig at hun ikke er interessert i å ha sex med han. Anonymkode: 81b82...484 Jeg kan og skjønne det i den settingen de er i, men allikevel. Jeg forstod det slik så at Inger tøyset med han når det gjaldt å vente i et år. Hun sa jo også rett etterpå at han måtte vente "3 måneder og 14 dager" (husker ikke eksakt hvor mange måneder og dager hun sa). 7
Jolene Skrevet 16. september 2018 #986 Skrevet 16. september 2018 Herrefred for en ekkel holdning Henrik har! Det er faktisk lov til å ha forskjellig mening om når man ønsker å ha sex med noen, men det finnes ikke noe mer avtennende enn guttevalper som maser om sex hele tiden. Dessuten er man faktisk på TV, synes det er fint at Inger viser litt integritet til å ikke bare utlevere alle sider av seg selv for hele Norge. 20
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #987 Skrevet 16. september 2018 1 time siden, Jegskulleønskeat skrev: Men i alle dager! Nei!! Alle hadde ikke mistet interessen. Jeg hadde blitt skremt om jeg traff en gutt som ville pule etter 3 dager. Jeg er som Inger- kunne gjerne ventet årevis Jeg puler på første date, senest 3. date og dumper fyren om han hadde oppført seg som Inger. Mer turnoff oppførsel skal du lete lenge etter. Hun er den eldste der (28 år) men fniser og ter seg som en fjortis som nettopp har fått sitt første kyss. Henrik var mye mer tiltrekkende før dette og bør dumpe Inger til fordel for ei annen. F.eks Sandra. Årevis?? Det oser issues. Akkurat som Inger. Og du forventer at en 23 år gammel mann er villig til å vente i årevis? På tide å få huet ut av ræva. 42 minutter siden, Brimi skrev: Eh nei, de fleste mister ikke interessen etter 3(!) dager. Og man er heller ikke en "skinnhellig bitch" om man ikke vil ha sex🙄 Hva gjør du når dama de har født en unge og du ikke kan ha sex på minst 6 uker? Jeg kan og skjønne det i den settingen de er i, men allikevel. Jeg forstod det slik så at Inger tøyset med han når det gjaldt å vente i et år. Hun sa jo også rett etterpå at han måtte vente "3 måneder og 14 dager" (husker ikke eksakt hvor mange måneder og dager hun sa). Da er dere allerede sammen og jeg antar de har hatt mye sex før det. Nå er det helt i starten og sexbehovet til hver person vil sette standarden for resten av forholdet. Inger er tydeligvis ikke interessert i sex og det blir tøft for Henrik å evt inngå et forhold med henne. Jeg hadde aldri takla noen som tar sex så høytidelig. Inger burde gifte seg med et grantre. Anonymkode: 56e59...586 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #988 Skrevet 16. september 2018 46 minutter siden, Brimi skrev: Eh nei, de fleste mister ikke interessen etter 3(!) dager. Og man er heller ikke en "skinnhellig bitch" om man ikke vil ha sex🙄 Hva gjør du når dama de har født en unge og du ikke kan ha sex på minst 6 uker? Jeg kan og skjønne det i den settingen de er i, men allikevel. Jeg forstod det slik så at Inger tøyset med han når det gjaldt å vente i et år. Hun sa jo også rett etterpå at han måtte vente "3 måneder og 14 dager" (husker ikke eksakt hvor mange måneder og dager hun sa). Etterpå sa hun «okei, ikke et år, 360 dager, høres det bedre ut?». Virker som hun nyter at han blir frustrert, og bruker det som en slags bekreftelse. Anonymkode: 81b82...484 4
Gjest BethD Skrevet 16. september 2018 #989 Skrevet 16. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etterpå sa hun «okei, ikke et år, 360 dager, høres det bedre ut?». Virker som hun nyter at han blir frustrert, og bruker det som en slags bekreftelse. Anonymkode: 81b82...484 Nesten så jeg tenkte det samme da hun sa akkurat det..
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 16. september 2018 #990 Skrevet 16. september 2018 (endret) På 16.9.2018 den 14.48, AnonymBruker skrev: Jeg puler på første date, senest 3. date og dumper fyren om han hadde oppført seg som Inger. Mer turnoff oppførsel skal du lete lenge etter. Hun er den eldste der (28 år) men fniser og ter seg som en fjortis som nettopp har fått sitt første kyss. Henrik var mye mer tiltrekkende før dette og bør dumpe Inger til fordel for ei annen. F.eks Sandra. Årevis?? Det oser issues. Akkurat som Inger. Og du forventer at en 23 år gammel mann er villig til å vente i årevis? På tide å få huet ut av ræva. Da er dere allerede sammen og jeg antar de har hatt mye sex før det. Nå er det helt i starten og sexbehovet til hver person vil sette standarden for resten av forholdet. Inger er tydeligvis ikke interessert i sex og det blir tøft for Henrik å evt inngå et forhold med henne. Jeg hadde aldri takla noen som tar sex så høytidelig. Inger burde gifte seg med et grantre. Anonymkode: 56e59...586 Deg om det! Ikke alle har sex så fort, vettu😉 Ikke alle er som deg. Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #991 Skrevet 16. september 2018 Jeg blir helt matt av holdningene til noen her i tråden. Greit nok at noen synes det er greit med sex på første date, men å ordlegge seg på en måte sånn at man viser null respekt for de som velger å vente? Burde man ikke ha respekt for at folk er forskjellige? Og dersom det at man er så forskjellige at det garantert ikke er noe match på sex-fronten er vel det en ærlig sak, uten at noen av partene trenger å få servert dritt. Anonymkode: 110ba...209 10
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #992 Skrevet 16. september 2018 Jeg har en 7-regel. 7 dates før sex. For å luke ut all dritten som kun tenker sex Anonymkode: 5766e...b31 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #993 Skrevet 16. september 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir helt matt av holdningene til noen her i tråden. Greit nok at noen synes det er greit med sex på første date, men å ordlegge seg på en måte sånn at man viser null respekt for de som velger å vente? Burde man ikke ha respekt for at folk er forskjellige? Og dersom det at man er så forskjellige at det garantert ikke er noe match på sex-fronten er vel det en ærlig sak, uten at noen av partene trenger å få servert dritt. Anonymkode: 110ba...209 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en 7-regel. 7 dates før sex. For å luke ut all dritten som kun tenker sex Anonymkode: 5766e...b31 Og hvem er respektløs her sier du? De skinnhellige eller liberale? Anonymkode: 56e59...586 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #994 Skrevet 16. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvem er respektløs her sier du? De skinnhellige eller liberale? Anonymkode: 56e59...586 Begge parter har lirt av seg mye dritt ja, men synes spesielt Inger har fått gjennomgått mye i innlegg etter innlegg, bare fordi hun er av en annen oppfatning enn noen her. Anonymkode: 110ba...209 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #995 Skrevet 16. september 2018 Get over it! Dere blir ikke enige uansett. Anonymkode: b74d9...e15 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #996 Skrevet 16. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvem er respektløs her sier du? De skinnhellige eller liberale? Anonymkode: 56e59...586 Så du mener at de som har sex på første date kun tenker på sex? Siden det er denne gruppen mennesker brukeren du siterer sikter til. Kanskje ikke ta seg nær av ting som egentlig ikke angår deg? Hvis det er slik at du kun tenker på sex er du jo ikke kjærestemateriale for de aller fleste. Anonymkode: 379c0...14f 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #997 Skrevet 16. september 2018 På 12.9.2018 den 12.55, AnonymBruker skrev: Må si jeg reagerer litt på Marielle's trang til å annonsere når hun må på do og bæsje. Synes det er svært usjarmerende å si slikt. Ja kvinnfolk bæsjer, men det er så ekkelt å annonsere det på den måten. Uavhengig av kjønn. Anonymkode: 5766e...b31 Synes det er litt befriende jeg. Å høre jenter som glatt innrømmer at de bæsjer! Anonymkode: 7e991...5ff 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. september 2018 #998 Skrevet 16. september 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan vet du dette da? Her spekulerer du i langt større grad enn det jeg gjorde. Og really? "Gnien på musa." Det eneste hun har gjort er å holde fast på at hun vil vente med sex til det betyr noe. Hun er ikke gnien bare fordi hun ikke lar andre gå løs på kroppen hennes. For en skrekkelig holdning du har. Anonymkode: 379c0...14f Han mistet vel følelsene sier jeg, jeg sier ikke at han helt sikkert gjorde det. Men han likte henne først og ble lei av å vente på sex, Han sier det jo rett ut at det er det som gjør at han mister interessen? og ja jeg synes hun er gnien på musa, jeg har en skrekkelig forferdelig holdning og burde låses inne Ja, det ser jeg jo at de fleste her inne mener, men det er dog sånn jeg er 😂
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 16. september 2018 #999 Skrevet 16. september 2018 5 minutter siden, Mysticgirl skrev: Han mistet vel følelsene sier jeg, jeg sier ikke at han helt sikkert gjorde det. Men han likte henne først og ble lei av å vente på sex, Han sier det jo rett ut at det er det som gjør at han mister interessen? og ja jeg synes hun er gnien på musa, jeg har en skrekkelig forferdelig holdning og burde låses inne Ja, det ser jeg jo at de fleste her inne mener, men det er dog sånn jeg er 😂 Hun burde låses inne? Hvilken verden lever du i?
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. september 2018 #1000 Skrevet 16. september 2018 9 timer siden, Trude.lutt skrev: For et syn på forhold og sex du har.... du gir Inger skylden for at Henrik gjør en dårlig figur? Fordi hun ikke vil ha sex med han? Er sex noe Henrik fortjener? Hva har han gjort for å fortjene sex? Hvis Inger er så kip og kjedelig, kan ikke Henrik da funne seg en annen å "få" sex av? Og når ble sex en rett? Det er vel nettopp det han gjør... 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Og plutselig innrømmer hun følelser for Daniel og bruker en hel kveld med han. Hvordan kan folk ha respekt for kjerringa etter det og få Henrik til å bli " the bad guy"? Dama har tydelige issues og er desperat etter bekreftelse og bruker Henrik til nettopp det formålet. Anonymkode: 56e59...586 Må si meg enig der, skjønner Henrik kjempegodt 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner godt at Henrik blir lei av Inger. Hun er med på å råkline i senga, for deretter å le når han blir frustrert. Fniser og sier at de kan ha sex om ett år. Veldig rart å bruke mensen som en unnskyldning når det er tydelig at hun ikke er interessert i å ha sex med han. Heelt greit at hun ikke vil ha sex, men skjønner godt at Henrik ikke orker å vente. Spesielt når Inger gråter fordi Daniel har sex med andre? Hun har jo helt klart fortsatt følelser for Daniel. Anonymkode: 81b82...484 This
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå