Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Vet ikke om eneste årsak til økt temp er at det har vært EL? Syv dager på rad nå med temp 36.50-70, tidlig i syklusen jevnt over på ca 36.20. 

Noen som har nerfaring med hvor lang lutealfase jeg evt kan forvente meg? Er det å forvente på et par uker? Er i dag på CD 37.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.11.2018 den 23.38, Patriotpaula skrev:

Vet ikke om eneste årsak til økt temp er at det har vært EL? Syv dager på rad nå med temp 36.50-70, tidlig i syklusen jevnt over på ca 36.20. 

Noen som har nerfaring med hvor lang lutealfase jeg evt kan forvente meg? Er det å forvente på et par uker? Er i dag på CD 37.

Har ikke peiling på temping jeg heller . Lutealfase pleier være ca 12-14 dager . Jeg hadde 10 dager når jeg ble gravid , så varierer nok litt fra person til person :) men skal ikke under 10 dager i allefall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Febmamma skrev:

Har ikke peiling på temping jeg heller . Lutealfase pleier være ca 12-14 dager . Jeg hadde 10 dager når jeg ble gravid , så varierer nok litt fra person til person :) men skal ikke under 10 dager i allefall :) 

Håper at TR kan komme til helgen, hvis jeg kanskje har hatt en sen EL forrige helg (altså ca 10 dager siden). Så er det kanskje håp om å få begynne med letrozol snart 🤞🏻 Kjedelig at kroppen tuller sånn 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Håper at TR kan komme til helgen, hvis jeg kanskje har hatt en sen EL forrige helg (altså ca 10 dager siden). Så er det kanskje håp om å få begynne med letrozol snart 🤞🏻 Kjedelig at kroppen tuller sånn 😫

Ja veldig kjedelig når det skal være sånn :( føler med deg ❤️ Hadde du uregelmessige sykluser før du begynte på p piller ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Febmamma skrev:

Ja veldig kjedelig når det skal være sånn :( føler med deg ❤️ Hadde du uregelmessige sykluser før du begynte på p piller ? 

Regelmessige sykluser før p-piller. Tullet begynte når jeg begynte med p-piller 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stort temp.fall i dag tidlig fra 36.50-70 siste uken++ til 36,15 i dag. Kanskje betyr det at mensen kommer snart? 👏😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ENDELIG TR! Endte med en syklus på 39 dager. Det betyr at jeg starter på letrozol på lørdag. Vet letrozol kan tas både med og uten mat, men er det noen som har noen mening om det er noen forskjell å ta det morgen eller kveld? Eller har det ikke noe å si? 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Fikk ENDELIG TR! Endte med en syklus på 39 dager. Det betyr at jeg starter på letrozol på lørdag. Vet letrozol kan tas både med og uten mat, men er det noen som har noen mening om det er noen forskjell å ta det morgen eller kveld? Eller har det ikke noe å si? 😊

Jeg tok den på kvelden, rett og slett for å unngå å ha for mye bivirkninger på dagtid. Jeg ble kjempekvalm! Gynekolog mente det var lurt å ta den på kvelden da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Fikk ENDELIG TR! Endte med en syklus på 39 dager. Det betyr at jeg starter på letrozol på lørdag. Vet letrozol kan tas både med og uten mat, men er det noen som har noen mening om det er noen forskjell å ta det morgen eller kveld? Eller har det ikke noe å si? 😊

Det har ingenting å si når på døgnet du tar tablettene ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bondekone skrev:

Jeg tok den på kvelden, rett og slett for å unngå å ha for mye bivirkninger på dagtid. Jeg ble kjempekvalm! Gynekolog mente det var lurt å ta den på kvelden da.

Tenkte også på ift evt BV, at det kan være lurt å ta den på kvelden ✌🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føeste tablett med letrozol tatt i dag 👌🏼 Blir UL på fredag, selv om det bare er 9.syklusdag. 10. og 11. CD faller på helg og jeg er bortreist og på CD 12 er jeg fortsatt bortreist. Så da ønsker gyn å ta UL 9.CD 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, lillemeg90 skrev:

:yvonne:

Skulle nesten tro det er sukkerpiller jeg tar 😅 Kjenner verken virkning eller bivirkning. Paracet feks kjenner man jo virkningen av ved at smertene blir mindre eller borte. Håper letrozol gjør jobben sin og at UL på fredag viser at det er slik det burde være 😬🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

UL i morgen, jeg er spent på hvordan det står til i «kjelleren» 😬 Kjenner veldig på at gyn er et sted jeg har er snodig forhold til. Ikke et sted jeg er supergiret på å dra til, men samtidig vil jeg så gjerne vite hvordan det står til... Litt ambivalent forhold egentlig, som sikkert mange andre også har? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Patriotpaula skrev:

UL i morgen, jeg er spent på hvordan det står til i «kjelleren» 😬 Kjenner veldig på at gyn er et sted jeg har er snodig forhold til. Ikke et sted jeg er supergiret på å dra til, men samtidig vil jeg så gjerne vite hvordan det står til... Litt ambivalent forhold egentlig, som sikkert mange andre også har? 😊

Ja, er ikke akkurat gøy 🙈 men man går der for en grunn som du sier 😊 Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...