Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uansett er det spennende å prøve noe nytt, og da stemte jo bekymringen din! Og veldig interessnt st du har jevn syklus uten å ha EL, det sier de jo at ikke kjer! Dette blir spennende! Sykluslengde er vel veldig individuelt, men i utgangspunktet får du vel noenlunde «normal» syklus, med EL på dag 11-14. Min ble fremskyndet en dag, men jeg har fått en lutealfase helt på jordet da. Men det er vist ikke vanlig😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Sikkert godt å vite i det minste, men kjipt å "ikke få det til" selv. 

Det er sant 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, bondekone skrev:

Uansett er det spennende å prøve noe nytt, og da stemte jo bekymringen din! Og veldig interessnt st du har jevn syklus uten å ha EL, det sier de jo at ikke kjer! Dette blir spennende! Sykluslengde er vel veldig individuelt, men i utgangspunktet får du vel noenlunde «normal» syklus, med EL på dag 11-14. Min ble fremskyndet en dag, men jeg har fått en lutealfase helt på jordet da. Men det er vist ikke vanlig😂

Blir spennende å prøve noe nytt ja 😬 Og jeg har også lest at hvis man har regelmessig syklus, så er det 95 % sannsynlighet for at det skjer en EL. Men ikke hos meg da 🤷‍♀️ 

Åh, håper på normal sykluslengde med EL på ca dag 14 🤞🏻 og håper det ikke kødder til lutealfasen min 😬 Håper at mensen som kommer snart er den siste på en goood stund!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det ble funnet ut av så tidlig! Selvom jeg skjønner det kan føles litt leit også ❤️ Får krysse fingrene for at det stimulerer til eggløsning og at spiren snart sitter 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.11.2018 den 19.30, Febmamma skrev:

Så godt at det ble funnet ut av så tidlig! Selvom jeg skjønner det kan føles litt leit også ❤️ Får krysse fingrene for at det stimulerer til eggløsning og at spiren snart sitter 😍

Godt å finne ut av det og få litt hjelp på veien videre, samtidig som det er litt kjipt også. Litt blandede følelser i grunn. Håper at femar virker godt på meg og at spiren sitter i løpet av noen måneder, helst neste syklus 🤞🏻 Jeg venter mensen over helga, så da tenkes det oppstart av femar til uka... 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetid.... Venter på mensen, syklusdag 31 i morgen, så jeg håper at den kommer i morgen (som den har gjort de to siste syklusene). Har ikke hentet ut letrozol enda, får hente det ut ila uken :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom ikke i går som forventet. Syklusdag 32 i dag 😕 Typisk at TR ikke kommer når jeg faktisk ønsker henne mer enn velkommen.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillemeg90 skrev:

Kan ikke bli mer typisk enn det  🙈

Blææ 😫 Skikkelig kjedelig! Typisk hvis jeg plutselig får laaaang syklus 🧐😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Blææ 😫 Skikkelig kjedelig! Typisk hvis jeg plutselig får laaaang syklus 🧐😕

Du får ta en graviditetstest, det pleier å sette fart på sakene 😂🙈 følte det var slik hver gang mensen var forsinket.😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Du får ta en graviditetstest, det pleier å sette fart på sakene 😂🙈 følte det var slik hver gang mensen var forsinket.😅

Jeg har jo ingen tro på at jeg er preggis, jeg skal i prinsippet ikke hadde noen EL (påvist på både UL og blodprøve), men kanskje hvis jeg innstiller kroppen på å ta en prøve i morgen tidlig, så kan jeg nesten banne på at TR kommer mye fortere 😅😂 Jeg har samme erfaring! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Du får ta en graviditetstest, det pleier å sette fart på sakene 😂🙈 følte det var slik hver gang mensen var forsinket.😅

Tok en test - meget negativ. Så nå kommer vel mensen innen de neste timene 😅😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Tok en test - meget negativ. Så nå kommer vel mensen innen de neste timene 😅😬

Krysse fingrene for det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mensen enda 😫 AMH-verdien var for øvrig 71,8. Så bra med egg, men vet at det ikke sier noe om kvaliteten på eggene. Har også hentet ut letrozol i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ingen mensen enda 😫 AMH-verdien var for øvrig 71,8. Så bra med egg, men vet at det ikke sier noe om kvaliteten på eggene. Har også hentet ut letrozol i dag :) 

Mulig jeg er litt på kjøretur nå, og stresse deg noe opp, men er ikke det i overkant høy verdi? Jeg hadde på mellom 20-30.. min gyn sier høy amh verdi kan indikere pco(s)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bondekone skrev:

Mulig jeg er litt på kjøretur nå, og stresse deg noe opp, men er ikke det i overkant høy verdi? Jeg hadde på mellom 20-30.. min gyn sier høy amh verdi kan indikere pco(s)

Nå stresser du meg opp 😬 Er vel mellom 3 og 60 som er normalen ja... Fant en artikkel på sykepleien.no hvor det står «hos kvinner med PCOS vil en to til tre gangers økning av antall follikler føre til en til tre gangers økning i serum-AMH.» 

Gyn fant ingen cyster på UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Nå stresser du meg opp 😬 Er vel mellom 3 og 60 som er normalen ja... Fant en artikkel på sykepleien.no hvor det står «hos kvinner med PCOS vil en to til tre gangers økning av antall follikler føre til en til tre gangers økning i serum-AMH.» 

Gyn fant ingen cyster på UL...

Ikke meningen! men samtidig kanskje bedre å være klar over det? 

Jeg kan veldig lite om akkurat dette, jeg bare husker min gyn forklarte hvorfor amh verdien min var innafor... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

Ikke meningen! men samtidig kanskje bedre å være klar over det? 

Jeg kan veldig lite om akkurat dette, jeg bare husker min gyn forklarte hvorfor amh verdien min var innafor... 

Sendt mail til gyn ✌🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...