Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Waldfee skrev (1 time siden):

Uff, for en kjip situasjon for deg! Sender deg gode tanker og håper dette går bra, uansett fælt med sånn ventetid! 🥰🥰🥰

Takk @Waldfee ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

89jenta skrev (37 minutter siden):

:klem: hvordan går det med deg? 

Takk som spør 💚 Venter og venter og venter. Energiløs, kvalm og uvel. Ikke sett noe blod siden torsdag. Ultralyden på torsdag kan på et vis ikke komme fort nok, jeg trenger en avklaring. Selv om det betyr at jeg må abortere i helgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (13 minutter siden):

Takk som spør 💚 Venter og venter og venter. Energiløs, kvalm og uvel. Ikke sett noe blod siden torsdag. Ultralyden på torsdag kan på et vis ikke komme fort nok, jeg trenger en avklaring. Selv om det betyr at jeg må abortere i helgen 

Sender deg mange klemmer! Det er så fælt og gå å vente slikt.. Kan forstår så godt at det blir godt og få et svar! Men godt å høre at du ikke har blødd noe mer 🤞🏼Jeg håper virkelig at alt er bra med den lille spiren i magen  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (3 minutter siden):

Sender deg mange klemmer! Det er så fælt og gå å vente slikt.. Kan forstår så godt at det blir godt og få et svar! Men godt å høre at du ikke har blødd noe mer 🤞🏼Jeg håper virkelig at alt er bra med den lille spiren i magen  

💓💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BlåSwix skrev (1 time siden):

Har tenkt masse på deg den siste tida, og sender deg en klem ❤️🌸

Takk 💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (6 timer siden):

Uke 7+0

Går inn i ny uke, men kjenner ingen glede over det… 😣😢

Ganske umulig å kjenne glede over å gå inn i ny uke når omstendighetene er som de er. Det beste nå måtte vært om du bare kunne legge deg, og våkne opp i morgen når det er på tide å dra til ultralyden og få et svar på hvordan det står til. Håper ventingen går greit. Har du med partneren din på ultralyd i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (58 minutter siden):

Ganske umulig å kjenne glede over å gå inn i ny uke når omstendighetene er som de er. Det beste nå måtte vært om du bare kunne legge deg, og våkne opp i morgen når det er på tide å dra til ultralyden og få et svar på hvordan det står til. Håper ventingen går greit. Har du med partneren din på ultralyd i morgen? 

Han får dessverre ikke blitt med. Barnehagen er stengt i morgen, så han må nesten være med datteren vår 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest det siste av dagboken din nå og må bare si at dette høres helt forferdelig ut å ha en sånn usikkerhet hengende over seg😣 Masse, masse lykke til i dag! Håper så at du får gode nyheter på undersøkelsen💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annabel skrev (22 minutter siden):

Har lest det siste av dagboken din nå og må bare si at dette høres helt forferdelig ut å ha en sånn usikkerhet hengende over seg😣 Masse, masse lykke til i dag! Håper så at du får gode nyheter på undersøkelsen💕

Du er god - takk 💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (1 minutt siden):

Tenker masse på deg. Lykke til idag ❤️

 

BlåSwix skrev (Akkurat nå):

Lykke til, jeg krysser det jeg har for dere :hjerte:

Takk dere to 💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Patriotpaula skrev (17 timer siden):

Han får dessverre ikke blitt med. Barnehagen er stengt i morgen, så han må nesten være med datteren vår 😣

Nei, så utrolig kjipt at det krasjet... Tenker på deg nå ❣️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (43 minutter siden):

Nei, så utrolig kjipt at det krasjet... Tenker på deg nå ❣️

 

Neutral90 skrev (1 time siden):

Håper du får gode nyheter, stor klem! ❤

💓💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+0 (i følge klinikken sine data)

Bare gode nyheter 😭😭 Lille spire er nå nesten 1 cm (onsdag forrige uke 2 mm). Fosterlyden var på 129. Så alle mål og fosterlyden var akkurat der det skal være så langt i svangerskapet ❤️ Ny UL når jeg er 8+5 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...