Gå til innhold

Vennen sin dagbok

Vennen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig at du stakk innom boka mi, Kverula! :)

Jeg er så enig i det du skriver! Jeg var med på alle behandlingene til mannen, og det er så trist å se hvordan sykdommen rammer. Det er så ufattelig mange skjebner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Vennen. Håper dere greier å tenke på hyggelige ting, og virkelig kose dere i helgen. Lage amsse god mat, ligge lenge, spise frokost på sengen og bare nyte hverandre.

Håper dere vil få en kjempeflott helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en strålende helg :) På fredagen slappet vi av med taco og rødvin. På lørdagen var vi ute begge to, mannen ute med gutta, og jeg ute med jentene. Må innrømme at jeg var litt betenkt når mannen skulle prøve seg på byen for første gang etter at han ble syk, men det gikk så bra! Han hadde kost seg masse, og det var nok akkurat dette han trengte nå - en skikkelig guttetur :wink: I går lå vi leeeenge, bare slappet av og så på sport på tv, før vi stod opp og spiste god frokost. Gikk en lang tur, før vi reiste til mamma og pappa på søndagsmiddag. En perfekt helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå går det fort til fredag. Er veldig spent, men det går bra. Jeg er overrasket over hvor greit det egentlig går, hadde trodd at disse dagene skulle føles mye verre. Mannen er i veldig god form, og humøret er helt supert. At han er syk er nesten ufattelig å forstå! Det fører jo til at man nesten tillater seg å tenke at dette kommer til å gå helt bra, men man tør jo ikke det. Vi har jo fått beskjed om at det ikke er noen som har blitt friske før, men det har jo skjedd mirakler før.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet dårlig i natt - marerittene er tilbake. Føler at jeg egentlig ikke har så veldig mye å tilføre på jobben i dag, men jeg skal bare jobbe til tre. Håper tiden går fort - jeg vil hjem jeg!

Pappa skal heldigvis være med oss i morgen, han skal kjøre. Vet hvordan jeg reagerer hvis det ikke er positivt, og da er det godt å vite at det er med noen som kan få med seg alt det legene forteller. Mannen og pappa har også et meget godt forhold, så jeg vet at han vil være en enorm støtte for mannen. Akkurat det er VELDIG godt å støtte seg til, for jeg må innrømme at jeg er nok ikke en altfor god støtte akkurat der og da - tidligere har følelsene tatt helt overhånd og jeg klarer ikke tenke klart.

Lurer så fælt på hvordan dette går, men vet jo at det beste er å prøve å la dagen gå sin gang uten å gruble for mye. Skal være på sykehuset tolv i morgen, så forhåpentligvis blir ikke ventetiden så fryktelig lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, meja!

Fikk akkurat en mail fra en venninne det er lenge siden jeg har hørt fra - det er godt å vite at det er mange som tenker på oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bildene viste at det er tilbakegang!!!! :P

Jeg kunne ha kastet meg rundt halsen på legen og kysset han når han fortalte at de var meget fornøyde med behandlingen. 'Det er tilbakegang på bildene' - for noen nydelige ord.

Men selvom vi endelig har fått en positiv nyhet kommer vi ikke unna det at mannen dessverre aldri kommer til å bli erklært frisk. Det er svært mange som får tilbakefall allerede første året og på grunn av dette skal han gå på cellegift uka som kommer. Det er samme type kapsler som han gikk på sist, men mye kraftigere.

Vi kommer aldri til å bestemme vårt eget liv, det er alltid kreften som bestemmer hvordan livene våres kommer til å bli - drømmen om å få barn må vi fortsatt legge på hylla......MEN det tenker vi ikke på i kveld - i kveld skal vi feire! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bare må,sende en :klem:

trist å lese om hvor mye vondt dere må igjennom,men flott og se at det ser positivt ut tross alt.

Det er grusomt for urettferdig og fælt livet føles av og til. Uskyldige mennesker blir rammet av de forferdeligste ting, men jeg prøver alltid å tenke at det må være en grunn,det må være en mening. Det holder meg gående.

Dere kommer dere gjennom dette,og det vil kun gjøre dere sterkere og knytte båndene mellom deg og mannen enda tettere sammen.

Synes du virker beintøff jeg!

Ønsker deg en riktig flott påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, bustetroll! Håper du også får en flott påske :-)

Nå skal vi se Uno på DVD, kjøpte den i går. *Spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Likte du filmen?

Jeg synes den er god,men slutten var skuffende, men slik mener jeg det er på veldig mange norske filmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen min er så snill! Jeg skulle egentlig jobbet til sju i dag, men siden det er påske får jeg gå hjem klokka tre. JIPPI!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...