Gå til innhold

Hun kan vel ikke ha m.e?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som har ME:

Folk vil alltid ha meninger uansett, og desverre så vil de aldri kunne forstå seg på dette noen gang, uansett.... eneste som virkelig kan forstå seg på dette er de som har ME selv...

Jeg var ei skikkelig sprek og aktiv jente, før ME rammet meg. Og først da forsto jeg meg på ME. 

Man kan aldri forstå seg på noe man ikke har inni seg.... 

Jeg støtter dere jeg heier på dere!!! Og jeg tror selv at ME er meget komplekst, det kan være et nettverk av ting i kroppen som ikke fungerer som det skal, i forhold til organer,  hormoner, enzymer, tarmene osv osv... kroppen jobber konstant med å holde seg i live og fungere så normalt som mulig...og dette koster energi!! Ikke rart at man blir utmattet! Og som det ble nevnt tidligere her; adrenalinrush! Det tærer på kroppen, og man ender opp enda mere sliten. I tillegg er det samfunnet rundt som har masse meninger og som gjør at noen skammer seg over å ha ME! Dette koster vanvittig mye energi! ALDRI døm noen på grunnlag av hvordan du har det selv, vi er 7 milliarder forskjellige tilfeller her på jorda. 

Anonymkode: 960d1...fb7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ei venninne som elsker natur og friluftsliv, og som tar en krevende fulltidsutdanning. Hun har 50% uføretrygd, flere alvorlige diagnoser, blant annet lupus, og jeg vet at hun ofte er på sykehuset. Sosiale medier viser henne stort sett på fjellet og i treningstøy eller på skolen.  En person som ikke kjenner henne godt kunne gjerne lurt på det samme som deg, TS. Men vi som kjenner henne er ikke i tvil. 

Anonymkode: 08867...ebe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...