AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3821 Skrevet 9. desember 2018 tror det kan bli mye intriger på kjendisfarmen, mye sterke personligheter! 😁 Anonymkode: 17221...767
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3822 Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Jeg har jo hørt det, at det var noe i mai og april eller noe i den duren. Men noe mer nøyaktig enn det går jeg ikke rundt og bærer på. Årstall derimot, det holder jeg styr på. Poenget mitt er, selv om mange vet at 11.11 kl.11 var tidspunktet, så er ikke det ensbetydende med at det er allmennkunnskap. Hadde du spurt et tilfeldig utvalg person på gata dette spørsmålet FØR det ble kringkastet på tven, tviler jeg på at et stort antall ville klart å besvare 100% nøyaktig. Anonymkode: 83203...f31 Husker at jeg lærte dette på skolen. Det vil jeg kalle allmennkunnskap. Anonymkode: fe4d2...9c2
Gjest Opie Skrevet 9. desember 2018 #3823 Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Jeg har jo hørt det, at det var noe i mai og april eller noe i den duren. Men noe mer nøyaktig enn det går jeg ikke rundt og bærer på. Årstall derimot, det holder jeg styr på. Poenget mitt er, selv om mange vet at 11.11 kl.11 var tidspunktet, så er ikke det ensbetydende med at det er allmennkunnskap. Hadde du spurt et tilfeldig utvalg person på gata dette spørsmålet FØR det ble kringkastet på tven, tviler jeg på at et stort antall ville klart å besvare 100% nøyaktig. Anonymkode: 83203...f31 Sikkert mange som ikke vet det, men det er en såpass kjent dato at det på ingen måte er sensasjonelt at dette er noe en voksen kvinne vet svaret på. At hun tidligere i programmet hevdet å ikke vite svaret kan være taktikk, evt. at hun fikk vite svaret hos noen andre etterpå. Poenget er at det ikke er i nærheten av å være oppsiktsvekkende at noen vet når 1. verdenskrig sluttet.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3824 Skrevet 9. desember 2018 Tonje er dessuten er utrolig smart dame som gikk ut med toppkarakterer fra skolen i tillegg til Harvard. Hun har nok en utrolig hukommelse og lærer seg ting kjapt. Anonymkode: a6234...d26 16
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3825 Skrevet 9. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eeh. Om han har fått svar, som han påstår, og ikke informert om det, vel, da har han juksa. Det er udiskutabelt. Anonymkode: fe4d2...9c2 Jukset består i så fall om hvem av de som har fått vite flest spørsmål. Om han fikk vite 3, hun fikk vite alle, ville du fortsatt sagt at hun ikke jukset? Hvis hun jukset, så kan hun jo ikke komme nå og si at "jo, vi fikk faktisk vite noe i forkant". Da blir jo det Kjetil påstår sannsynliggjort. Anonymkode: 83203...f31 3
nirvania Skrevet 9. desember 2018 #3826 Skrevet 9. desember 2018 Vet dere hva? Jeg gir blanke F i om dere husker ting som var for tyve år siden eller at noen spoiler ved å ha en spoilertag!!! DISKUTER FARMEN herregud!!! Sykt irriterende å lese om uinteressante ting som ikke har med selve farmen! Når det er sagt tror jeg på Kjetil. Tonje hadde et veldig rart uttrykk og svarte ganske raskt 11.11. Til å være så skråsikker hadde hun et ganske pådratt usikkert uttrykk! Ser nesten ut som det er et smil der og fordi hun vet hun har rett. Altfor tilgjort! 18
Faile Skrevet 9. desember 2018 #3827 Skrevet 9. desember 2018 28 minutter siden, Moondance skrev: Jeg ble skikkelig skuffet, hadde håpet på Kjetil som vinneren. Selv om han har dritt seg ut noen ganger, så har han ikke utnyttet vennen sin der inne, slik både Tonje og Lene har gjort med han. Kan godt være jeg overanalyserer jeg også, men det så ut som ansiktsuttrykket til Tonje var skikkelig påtatt og overdrevent tankefullt da hun svarte 11.11 på siste spørsmål. Hvis den datoen er såpass lett å huske, hadde hun vel ikke sett så voldsom usikker ut? Nei, jeg vet ikke jeg, men noe skurrer her føler jeg. Stakkars Kjetil, han så utrolig skuffet ut og det har han mulig grunn til også 😔 Korleis har Tonje og Lene utnyttet Kjetil? 8
BerntHulken Skrevet 9. desember 2018 #3828 Skrevet 9. desember 2018 https://www.dagbladet.no/kjendis/farmen-vinneren-om-anklagene---vondt-og-jaevlig/70547719
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3829 Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, Samme skrev: Synes faktisk ansiktuttrykkene til Tonje var litt påtatte når hun liksom ikke helt visste hva hun svarte på... kanskje bare meg som overanalyserte etter informasjonen som har blitt gitt, men Helt klart. Kan du datoen 11.11, står du ikke sånn å lurer og lager tenkefjes. Kan du en dato, kan du den. Hun gjorde slik på alle oppgavene, sykt irriterende. Hadde stolt mer på kunnskapen hennes om hun droppet det der!! Anonymkode: 8eb46...418 20
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3830 Skrevet 9. desember 2018 Tv 2 ville nok ha en politisk korekt vinner. Anonymkode: a4049...d75 7
Gjest Made4u Skrevet 9. desember 2018 #3831 Skrevet 9. desember 2018 Registrerer at det er mange dumme mennesker her, som ikke ser realitetene, som er at Kjetil har oppkonstruert en forklaringsmodul som er hentet fra eget hode heller enn at det er reelt, for å forklare eget nederlag. Dessverre går han offentlig ut med dette og dummer seg slik ut hos alle som evner å tenke rasjonelt og fornuftig, men hans oppkonstruerte tåkeprat kan gå hjem hos mennesker med lavere intelligens som generelt er veldig ukritiske.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3832 Skrevet 9. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt klart. Kan du datoen 11.11, står du ikke sånn å lurer og lager tenkefjes. Kan du en dato, kan du den. Hun gjorde slik på alle oppgavene, sykt irriterende. Hadde stolt mer på kunnskapen hennes om hun droppet det der!! Anonymkode: 8eb46...418 Tankefjes? Kanskje hun frøs? Anonymkode: 66317...02b 3
Søtnosa Skrevet 9. desember 2018 #3833 Skrevet 9. desember 2018 Fy søren den seieren var ufortjent, også så falsk hun virker. Ville ikke innrømme sine egne feil engang. Hun spiller bra, og hadde aldri i verden innørmmet juks. Men fy fader så ufortjent for Kjetil. Nå har jeg egentlig ikke likt han noe spesielt, men dette lyste juks lang vei. Kvalmt!!! 16
Djungelvrål Skrevet 9. desember 2018 #3834 Skrevet 9. desember 2018 1 minutt siden, Søtnosa skrev: Fy søren den seieren var ufortjent, også så falsk hun virker. Ville ikke innrømme sine egne feil engang. Hun spiller bra, og hadde aldri i verden innørmmet juks. Men fy fader så ufortjent for Kjetil. Nå har jeg egentlig ikke likt han noe spesielt, men dette lyste juks lang vei. Kvalmt!!! Han visste jo 3 av svarene selv.
Gjest Made4u Skrevet 9. desember 2018 #3835 Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, Søtnosa skrev: Fy søren den seieren var ufortjent, også så falsk hun virker. Ville ikke innrømme sine egne feil engang. Hun spiller bra, og hadde aldri i verden innørmmet juks. Men fy fader så ufortjent for Kjetil. Nå har jeg egentlig ikke likt han noe spesielt, men dette lyste juks lang vei. Kvalmt!!! Hun fortjente seieren mer enn Kjetil synes jeg og mange andre, årsaken er at hun virker mer kunnskapsrik enn han, men praktisk synes jeg jo at Kjetil var god...
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3836 Skrevet 9. desember 2018 2 minutter siden, Snabeldyr skrev: Registrerer at det er mange dumme mennesker her, som ikke ser realitetene, som er at Kjetil har oppkonstruert en forklaringsmodul som er hentet fra eget hode heller enn at det er reelt, for å forklare eget nederlag. Dessverre går han offentlig ut med dette og dummer seg slik ut hos alle som evner å tenke rasjonelt og fornuftig, men hans oppkonstruerte tåkeprat kan gå hjem hos mennesker med lavere intelligens som generelt er veldig ukritiske. Du skal vel være ganske ukritisk og naiv om du tror at alt går riktig for seg i tv-produksjoner, det være seg i farmen eller paradise hotel. Ingenting oppsiktsvekkende ved det han har påstått synes jeg, men det betyr ikke at han snakker sant for det. Anonymkode: 83203...f31 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3837 Skrevet 9. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tv 2 ville nok ha en politisk korekt vinner. Anonymkode: a4049...d75 Hva mener du? Anonymkode: 46d5f...3b4 1
Gjest Regn Skrevet 9. desember 2018 #3838 Skrevet 9. desember 2018 Hun var enormt godt forberedt, og hadde nok jobbet hardt for dette. Hun fortjener seieren. Han oppfører seg tullete.
neiognei Skrevet 9. desember 2018 #3839 Skrevet 9. desember 2018 2 minutter siden, Snabeldyr skrev: Registrerer at det er mange dumme mennesker her, som ikke ser realitetene, som er at Kjetil har oppkonstruert en forklaringsmodul som er hentet fra eget hode heller enn at det er reelt, for å forklare eget nederlag. Dessverre går han offentlig ut med dette og dummer seg slik ut hos alle som evner å tenke rasjonelt og fornuftig, men hans oppkonstruerte tåkeprat kan gå hjem hos mennesker med lavere intelligens som generelt er veldig ukritiske. Amen! Helt ufattelig at folk ikke ser igjennom han. Han er sur fordi at han var skråsikker på å vinne. Det ser man på tidspunktene han valgte for å si i fra om "uretten". Det var kun når han så at det ikke ville gå hans vei. Fordi at han juksa selv så må det jo være fordi at hun juksa at hun vant. Veldig typisk folk med hans personlighet. 11
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3840 Skrevet 9. desember 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tonje er dessuten er utrolig smart dame som gikk ut med toppkarakterer fra skolen i tillegg til Harvard. Hun har nok en utrolig hukommelse og lærer seg ting kjapt. Anonymkode: a6234...d26 Hun er så smart at hun er utspekulert. Har løyet mye til folk før, og ville aldri innrømmet juks. Bare se når hun ble stilt til veggs av Andrea. En annen ting at det lyser jo i hele ansiktet hennes at hun løy. Og jammen har ikke hun fortalt det til folk også. Hm. Anonymkode: 3d6f8...ca0 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå