Gå til innhold

Farmen 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tonje hadde i tillegg skadet seg og gikk på smertestillende, så kan like gjerne være det som gav noen rare ansiktsuttrykk. 

Anonymkode: aabea...97c

Ja hun skadet seg skikkelig rett før finalen...legen måtte komme til gården

Anonymkode: 49d9a...241

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Kompis42 skrev:

Til alle oss som har analysert ansikts- og kroppspråk i kveld: 

Vi må ikke glemme at på siste spørsmålet, da Tonje virket «rar», så hadde hele innspillingen vært stoppet en god stund fordi Kjetil hadde sprunget til skogs. Hvordan tror dere alt dette påvirket henne? Selvsagt må det ha påvirket henne, spesielt da hun skjønte at Kjetil ikke hadde det riktige svaret. De sekundene før hun snudde tavla må ha vært awkward for henne, og kanskje rakk hun allerede der tenke på at dette kom til å bli bråk. 

Når det er sagt så heiet jeg på Kjetil og jeg tror faktisk begge hadde en viss anelse i hvilke spørsmål som kom. 

Feil - han hadde ikke sprunget til skogs da! Han hadde stoppet opp, og bedt om å få snakke med produksjonen.

Det var etter siste spørsmål og etter Tonje ble utropt til vinner han forsvant derfra, ikke til skogs, men opp til veien leste jeg. Da forsvant han, for da skjønte han at det han hadde spurt om stemte likevel!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er tilfellet så vant hun likevel da. Om å gjøre å være nærmest. 

Anonymkode: fe4d2...9c2

Nei - Kjetil svarte 8. oktober, og om rett svar var 28 juni, så var det Kjetil som var nærmest

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tonebelinda skrev:

Nei - Kjetil svarte 8. oktober, og om rett svar var 28 juni, så var det Kjetil som var nærmest

28. juni 1919. Det betyr at Tonje var nærmest likevel.

Anonymkode: e2b83...6a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

28. juni 1919. Det betyr at Tonje var nærmest likevel.

Anonymkode: e2b83...6a3

Nei, fordi årstall skulle ikke med. Og ingen av dem skrev årstall heller. Da kunne jo like så godt Kjetil ha ment 8. Oktober 1919 og vært nærmest. Dårlig formulert spørsmål når riktig svar er feil.

Anonymkode: 959a8...5a9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fordi årstall skulle ikke med. Og ingen av dem skrev årstall heller. Da kunne jo like så godt Kjetil ha ment 8. Oktober 1919 og vært nærmest. Dårlig formulert spørsmål når riktig svar er feil.

Anonymkode: 959a8...5a9

Og Gaute spurte jo om når fredsavtalen ble undertegnet, ikke når våpenhvilen trådte i kraft.

11.11 var våpenhvilen, så egentlig var begges svar feil.

 

Anonymkode: e2b83...6a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

28. juni 1919. Det betyr at Tonje var nærmest likevel.

Anonymkode: e2b83...6a3

Nei - 8. oktober er nærmere 28 juni enn 11. november er. Det var kun dato de skulle ha med, årstallet sa Gaute i spørsmålet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det nyeste intervjuet der Tonje viser frem notatene sine som bevis på at hun kunne de forskjellige spørsmålene. Skjønner ikke helt hvordan dette er et bevis? Hun kunne jo fint ha skrevet ned notater i etter tid. Finalen var 8. Oktober, og den ble vist i går 9. Desember. Det betyr at hun har hatt 2 mnd på å finne opp unnskyldninger til hvorfor hun ikke juksa.

Tonje mister også troverdigheten når hun sier at denne anklagede personen som Kjetil mener har gitt henne spørsmålene, IKKE var innom gården på finaledagen. Mens TV2 bekrefter at denne personen var innom Tonje denne dagen, men BARE i to minutter og personen viste ikke da hva finalespørsmålene var. 

Anonymkode: 959a8...5a9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og Gaute spurte jo om når fredsavtalen ble undertegnet, ikke når våpenhvilen trådte i kraft.

11.11 var våpenhvilen, så egentlig var begges svar feil.

 

Anonymkode: e2b83...6a3

Så «jukse-spørsmålet» som Tonje svarte rett på var feil 🙈 Om ikke det er skandale så vet ikke jeg..

Frister veldig lite å melde seg på noe som Farmer. Føler nå at det foregår mer bak kamera enn det jeg var klar over. Kan ikke være veldig morsomt å holde ut 11 uker inne på farmen med lite mat, tungt arbeid, masse intriger og i tillegg så «bestemmer» produksjonen hvem som skal vinne...

Når Tonje får rett på et feil svar, da er det noe galt..

Anonymkode: 959a8...5a9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gaute spurte om datoen for når FREDSAVTALEN ble undertegnet.

FREDSAVTALEN ble undertegnet 28.06.2019. 

VÅPENHVILEN ble undertegnet 11.11.2018. 

Det er ganske imponerende å svare riktig på et spørsmål som er feil 🙂

Anonymkode: e2b83...6a3

Jeg så på opptak av finalen nettopp, og Gaute brukte ordet "våpenstilleavtale" når han stiller spørsmålet til deltakerne. Men, på skjermen får vi seerne se det står "fredsavtalen". Så, Tv2 har surra, men svaret Tonje ga var riktig i forhold til spørsmålet Gaute stilte der og da.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så «jukse-spørsmålet» som Tonje svarte rett på var feil 🙈 Om ikke det er skandale så vet ikke jeg..

Frister veldig lite å melde seg på noe som Farmer. Føler nå at det foregår mer bak kamera enn det jeg var klar over. Kan ikke være veldig morsomt å holde ut 11 uker inne på farmen med lite mat, tungt arbeid, masse intriger og i tillegg så «bestemmer» produksjonen hvem som skal vinne...

Når Tonje får rett på et feil svar, da er det noe galt..

Anonymkode: 959a8...5a9

Nesten lyst å kontakte TV2 å høre hva de mener om dette

Jeg måtte se siste spørsmål på finalen igjen når jeg leste innlegg her ang når våpenhvilen intrådte og når fredsavtalen ble underskrevet
Og spørmålet var, når ble fredsavtalen underskrevet.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, tonebelinda said:

Nesten lyst å kontakte TV2 å høre hva de mener om dette

Jeg måtte se siste spørsmål på finalen igjen når jeg leste innlegg her ang når våpenhvilen intrådte og når fredsavtalen ble underskrevet
Og spørmålet var, når ble fredsavtalen underskrevet.....

Nei, Gaute sier våpenhvileavtalen. Det er tekstet feil.

Anonymkode: 46d5f...3b4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har Tonje tatt kjeveoperasjon i etterkant av deltakelsen? Både haka og det skjelve smilet og uttrykksmåter er helt borte nå i nye videointervjuer, hun er utrolig pen med sminke på og ser ut som en helt annen person pga dette med kjeven ikke er som på TV?! Bare jeg som lurer? 

Anonymkode: 90fec...406

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det nyeste intervjuet der Tonje viser frem notatene sine som bevis på at hun kunne de forskjellige spørsmålene. Skjønner ikke helt hvordan dette er et bevis? Hun kunne jo fint ha skrevet ned notater i etter tid. Finalen var 8. Oktober, og den ble vist i går 9. Desember. Det betyr at hun har hatt 2 mnd på å finne opp unnskyldninger til hvorfor hun ikke juksa.

Tonje mister også troverdigheten når hun sier at denne anklagede personen som Kjetil mener har gitt henne spørsmålene, IKKE var innom gården på finaledagen. Mens TV2 bekrefter at denne personen var innom Tonje denne dagen, men BARE i to minutter og personen viste ikke da hva finalespørsmålene var. 

Anonymkode: 959a8...5a9

Arkene hun har brukt å skrive på er ikke standardark, det er ark fra farmen. Altså er det ikke lett å få tak i disse. Ryktene er det ikke hold i, hun ville ikke fått fatt i arkene på enkel måte etter finalen.

Anonymkode: e9878...fa9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

https://www.tv2.no/underholdning/10272492/

Legg merke til Andrea i bakgrunnen, måten hun stadig snur seg mot kjæresten til Paal, måler henne opp og ned med blikket, visker til de andre. Skikkelig typisk fjortisgreie. Er hun sjalu på den nye dama eller hva? 😛 

Anonymkode: 55139...e3a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Men har Tonje tatt kjeveoperasjon i etterkant av deltakelsen? Både haka og det skjelve smilet og uttrykksmåter er helt borte nå i nye videointervjuer, hun er utrolig pen med sminke på og ser ut som en helt annen person pga dette med kjeven ikke er som på TV?! Bare jeg som lurer? 

Anonymkode: 90fec...406

Du ser nok bare det du vil se.

Anonymkode: 46d5f...3b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, vintage skrev:

Skulle vært diska både den ene og den andre her.

Ser ut til at det burde vært 2 andre personer i finalen om dette er sant.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...