Gå til innhold

Farmen 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjetil sa jo i sta at Tonje var ei smart dame, og hadde god hukommelse. At hun hadde lest gårdsboka mange ganger, og pugga blomster osv. Så han burde jo ikke bli såå overraska over at hun kanskje svarer riktig på mange spørsmål. Dessuten er det også praktiske oppgaver, vi så jo f.eks at de skal melke ei ku. 

Tv2 kommer aldri til å innrømme at det har skjedd juks, men det kan jo hende at de bak i kulissene veit at finalistene fikk omtrent samme informasjon og at de dermed stilte på lik linje i finalen allikevel, og dermed ingen omkamp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nina84 skrev:

Synes litt synd på Ulsteinvik dersom de for andre gang får en taper i finalen (Olav Harald Ulstein, sesong 10)

Han er ikkje frå Ulsteinvik, men frå Sykkylven :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IRENE har mikrofon i votten og sitter å hvisker svarene "til" Lene, med ørepropp under lua til Tonje !!! Tror jeg!!! (mtp juksepåstandene)

Anonymkode: 90fec...406

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk ansiktuttrykkene til Tonje var litt påtatte når hun liksom ikke helt visste hva hun svarte på... kanskje bare meg som overanalyserte etter informasjonen som har blitt gitt, men 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Samme skrev:

Synes faktisk ansiktuttrykkene til Tonje var litt påtatte når hun liksom ikke helt visste hva hun svarte på... kanskje bare meg som overanalyserte etter informasjonen som har blitt gitt, men 

Tenkte faktisk det samme..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juks? JA! Hvordan kunne Tonje svaret på det finske greiene, OG hvilken dag avtalen ble skrevet under på? Jeg pugget dette en gang, og viste at det skjedde på vinterstid, men kunne aldri ha vært så bomesikker som Tonje var på at det var 11.11.....

Anonymkode: 959a8...5a9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke heller snakke om at øyenvippene til Dineke har blitt normale igjen? 🎉

Anonymkode: f2128...12e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Juks? JA! Hvordan kunne Tonje svaret på det finske greiene, OG hvilken dag avtalen ble skrevet under på? Jeg pugget dette en gang, og viste at det skjedde på vinterstid, men kunne aldri ha vært så bomesikker som Tonje var på at det var 11.11.....

Anonymkode: 959a8...5a9

det at det skjedde 11.11 kl 11.11 er jo det som gjør det lett å huske.

Anonymkode: ccf43...04b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Juks? JA! Hvordan kunne Tonje svaret på det finske greiene, OG hvilken dag avtalen ble skrevet under på? Jeg pugget dette en gang, og viste at det skjedde på vinterstid, men kunne aldri ha vært så bomesikker som Tonje var på at det var 11.11.....

Anonymkode: 959a8...5a9

Er det så rart å vite datoen da? Jeg visste det. Husker vi lærte det på skolen, 1. verdenskrig sluttet 11.11. kl 11. Det er jo noe som "alle" vet. Veldig enkelt å huske!. 

Anonymkode: d0e63...298

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overanalyserer jeg og tror jeg, for alle ansiktsutrykkene til Tonje er SÅ fake! Later som hun tenker og grubler når hun allerede vet spørsmålene??? Så sjukt teit! Virkelig ikke fortjent

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvordan det kunne vært juks. 11.11 viste jeg også 

Anonymkode: c7a37...ee9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2018 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Godt poeng, ser han faktisk følger Karianne. Da tror jeg kanskje Tonje vinner, håper i hvert fall det. Selv om det høres mistenkelig ut at noen skulle få full pott...

Anonymkode: 17e86...6bb

Spoiler

Da hadde jeg (og mange andre her inne) rett. Legg også merke til at på slutten når hele gjengen står samlet, er Kjetil borte.

 

Anonymkode: 17e86...6bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk på Kjetil nå, etter å ha sett dette! Jeg nekter å tro at Tonje kunne alt ette!!

Stakkars stakkars Kjetil, han var den mest verdige vinneren uten tvil!

Anonymkode: 19045...049

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Samme skrev:

Synes faktisk ansiktuttrykkene til Tonje var litt påtatte når hun liksom ikke helt visste hva hun svarte på... kanskje bare meg som overanalyserte etter informasjonen som har blitt gitt, men 

Enig.

Anonymkode: 17e86...6bb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste spørsmålet ang 1.verdenskrig er vel allmennkunnskap? Eg er ikkje spesiellt historieinteressert, eller krigsinteressert, men det visste eg i allefall...

Anonymkode: a5e58...865

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinneren er: 

Spoiler

TONJE!!! Jaaaa!!! Ville bare feire litt.

Redigering: var vel egentlig ikke nødvendig å legge ut dette. Men nå er det gjort 😛

Endret av Rowan
La til noe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...