Gå til innhold

Pluss size utgaven; Hva har du kjøpt i det siste av klær/sko/tilbehør?


Wonders

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

I sommer har jeg bevilget meg en kjole i hvit lin: https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-classic-dress-skjortekjole-white-l4221c175-a11.html Den var satt ned litt da jeg trykket på bestillingsknappen. 

Det er faktisk ikke så ofte man finner linkjoler, eller kjoler i naturmaterialer (utenom bomull) i det hele tatt, i store størrelser.

Veldig fornøyd med denne. Er i utgangspunktet glad i skjortekjoler, og denne syns jeg var kledelig. Knyting i livet som gjør at man kan tilpasse til egen fasong. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig fornøyd med disse plaggene fra BonPrix som jeg nylig fikk:

17162636-4uMeYfSu.jpg

 

14221645-efaa8wLr.jpg

 

Buksa var helt fantastisk! Jeg måtte gå ned i størrelse da den er stor i størrelsen, men fyflate for ei fin bukse til den prisen (199 kr)! :) Den sitter pent på (følger formene godt) og er behagelig å gå i. På toppen av det hele fantes den i lang modell med hele 91cm i innerbenslengde! :strix: Endelig en bootcut-bukse som føles lang nok, også utenpå sko!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktualia skrev (3 minutter siden):

I sommer har jeg bevilget meg en kjole i hvit lin: https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-classic-dress-skjortekjole-white-l4221c175-a11.html Den var satt ned litt da jeg trykket på bestillingsknappen. 

Det er faktisk ikke så ofte man finner linkjoler, eller kjoler i naturmaterialer (utenom bomull) i det hele tatt, i store størrelser.

Veldig fornøyd med denne. Er i utgangspunktet glad i skjortekjoler, og denne syns jeg var kledelig. Knyting i livet som gjør at man kan tilpasse til egen fasong. 

Den er virkelig nydelig ♥️

Anonymkode: a800e...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Annonse

Har flyttet nærmere Oslo og trenger tips til fysiske butikker i Oslo, Sandvika området hvor man kan kjøpe litt sexy klær til oss med litt ekstra vekt. Ikke erotiske klær, men vanlige klær som også er litt sexy

Anonymkode: 66638...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eske skrev (1 time siden):

Kjempefin! Har du erfaring med Bonprix?

Ikke meg du spurte, men jeg er fornøyd med bonprix :) Bare gode erfaringer, de tar porto ved retur da, det er det eneste 😄 Normale til store i str synes jeg.

Anonymkode: a7d87...a7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eske skrev (5 timer siden):

Kjempefin! Har du erfaring med Bonprix?

Ja, bare fornøyd :) Mamma og liker godt bonprix 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, takk for svar begge to!

Noen som har tips til en god parkas som er både litt varm og tåler regn/våt snø? 
(ikke fra bonprix nødvendigvis altså - åpen for alt. Har god erfaring med Ahkka fra Ellos tidligere). 

Endret av Eske
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eske skrev (8 minutter siden):

Så bra, takk for svar begge to!

Noen som har tips til en god parkas som er både litt varm og tåler regn/våt snø? 
(ikke fra bonprix nødvendigvis altså - åpen for alt. Har god erfaring med Ahkka fra Ellos tidligere). 

Jeg kjøper mine på sport outlet:) Fant en til 600,- som har 10 000 mm vannsøyle, foret og vindtett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eske skrev (22 timer siden):

Så bra, takk for svar begge to!

Noen som har tips til en god parkas som er både litt varm og tåler regn/våt snø? 
(ikke fra bonprix nødvendigvis altså - åpen for alt. Har god erfaring med Ahkka fra Ellos tidligere). 

Min vinterjakke er en parkas fra Didriksons som jeg kjøpte på salg på XXL. Den er både varm og lett vann- og vindavstøtende. Jeg liker Didriksons, men de har ikke veldig store størrelser så hvis man trenger større enn xl, har de vel lite utvalg dessverre. Min er i xl og passet såvidt da jeg brukte str 46/48.
Ahkka er forøvrig også et bra merke som går ganske høyt i størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eske skrev (22 timer siden):

Så bra, takk for svar begge to!

Noen som har tips til en god parkas som er både litt varm og tåler regn/våt snø? 
(ikke fra bonprix nødvendigvis altså - åpen for alt. Har god erfaring med Ahkka fra Ellos tidligere). 

Sjekk hva Sportypluss har inne

Anonymkode: 4e030...eb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.1.2022 den 16.27):

Har flyttet nærmere Oslo og trenger tips til fysiske butikker i Oslo, Sandvika området hvor man kan kjøpe litt sexy klær til oss med litt ekstra vekt. Ikke erotiske klær, men vanlige klær som også er litt sexy

Anonymkode: 66638...951

Manillusion i Markveien (eller på nett)

Anonymkode: d5a35...8f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Manillusion i Markveien (eller på nett)

Anonymkode: d5a35...8f6

Det var litt for vintage for min smak tror jeg 🙈

Anonymkode: 66638...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...