Gå til innhold

Pluss size utgaven; Hva har du kjøpt i det siste av klær/sko/tilbehør?


Wonders

Anbefalte innlegg

Ardwinna skrev (På 1.5.2022 den 9.00):

Er det flere som har merket at klærne på Zavanna er veldig store i størrelsen? Jeg var innom der for første gang på kjempelenge og skulle kjøpe en bukse, og var usikker på hvilken størrelse jeg trenger så jeg tok med str 42 og 44 inn i prøverommet. Jeg endte opp med størrelse 38! 😮 Jeg bruker vanligvis 44 eller 46 i buksestørrelse.

Uansett et tips til plus size folket; ikke la dere skremme av de normale størrelsene på Zavanna, de er faktisk mye større enn man tror!

Tror det var denne buksa jeg kjøpte:

1000180-3002_0_1.jpg

Eneste jeg angret på var at jeg ikke kjøpte en som var smalere nederst, da buksa var litt kort og sikkert hadde sett penere ut om den hadde vært mer tettsittende nederst.

Kjøpte en kjole på Zavanna og den var normal i størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LiseTV skrev (6 timer siden):

Kjøpte en kjole på Zavanna og den var normal i størrelse.

Størrelsene kan jo variere i en butikk, så det kan jo ha vært tilfeldig at stort sett hver gang jeg har kjøpt klær på Zavanna så har jeg måttet gå ned i størrelse. Dette var den eneste gangen jeg måtte gå ned så mye, men har kjøpt et par andre plagg der jeg måtte gå ned 1-2 størrelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet altfor mye i det siste. Har dere sjekket ut Mango Plus Size serien? Fantastisk mye nydelige kjoler for tiden.

Anonymkode: 71ef1...432

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bikinitopp og to matchene bikinitruser. De er av merket Wiki og kjøpt hos en lokal undertøysbutikk. 

wiki-full-cup-bikini-top-barcelona-427-3467_03a.thumb.jpg.a445da3c0b4c88542f720b7ebc04be08.jpg

wiki-tai-bikini-trusser-barcelona-427-4105_03a.jpg.14a28845b4198d7035101951071a7cac.jpg

wiki-tai-de-luxe-bikini-trusser-barcelona--2-427-4207_03b.thumb.jpg.90c47b46feed65be51ea2629f9c489a1.jpg

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (5 timer siden):

Bikinitopp og to matchene bikinitruser. De er av merket Wiki og kjøpt hos en lokal undertøysbutikk. 

wiki-full-cup-bikini-top-barcelona-427-3467_03a.thumb.jpg.a445da3c0b4c88542f720b7ebc04be08.jpg

wiki-tai-bikini-trusser-barcelona-427-4105_03a.jpg.14a28845b4198d7035101951071a7cac.jpg

wiki-tai-de-luxe-bikini-trusser-barcelona--2-427-4207_03b.thumb.jpg.90c47b46feed65be51ea2629f9c489a1.jpg

😍 Så fine!!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte disse nå 👌🏻 Har gnåla som sketchers lenge men har ikke hatt råd før nå☺️

 

Screenshot_2022-06-30-23-11-26-108_com.android.chrome.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (På 1.5.2022 den 9.00):

Er det flere som har merket at klærne på Zavanna er veldig store i størrelsen? Jeg var innom der for første gang på kjempelenge og skulle kjøpe en bukse, og var usikker på hvilken størrelse jeg trenger så jeg tok med str 42 og 44 inn i prøverommet. Jeg endte opp med størrelse 38! 😮 Jeg bruker vanligvis 44 eller 46 i buksestørrelse.

Uansett et tips til plus size folket; ikke la dere skremme av de normale størrelsene på Zavanna, de er faktisk mye større enn man tror!

Tror det var denne buksa jeg kjøpte:

1000180-3002_0_1.jpg

Eneste jeg angret på var at jeg ikke kjøpte en som var smalere nederst, da buksa var litt kort og sikkert hadde sett penere ut om den hadde vært mer tettsittende nederst.

Jeg har denne i tre farger😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (1 time siden):

😍 Så fine!!! 

Takk! Jeg har ikke brukt bikini på årevis, men nå fant jeg endelig en bikinitopp i min størrelse, og som i tillegg ser fin ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Denne deilige kosekjolen med lommer fra Bonprix! Sliter bittelitt med å finne riktig størrelse, men størrelsene er ganske store så endte på 40/42. Skikkelig koseplagg med myk og flosset innside. Alt for kort i ermene, men det blir omtrent alt av klær til meg uansett. Mulig jeg plukker bort knappene i halsringningen også, da jeg synes de er unødvendige og ikke så pene.

21191139-QTPBgy3v.jpg

Kjøpte også disse sommerplaggene derfra og håper jeg får bruk for dem før sommeren er over :P

21085406-lgr2zJQ7.jpg

22014640-KvvO2NY3.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Denne fantastiske saken fra Cream (Ellos) som dessverre nå er utsolgt i store størrelser:

b?$eg$&$em$&$ep$&$ed$&n=ell_1638633-01_F

Utrolig myk, gleder meg til å tulle meg inn i denne når vinterkulden slår inn.

Måtte også kjøpe ny bukse siden den ene av de tre buksene mine plutselig hadde hull i baken. Det ble denne slimfit buksa i samme stoffet som bootcut-buksa jeg kjøpte tidligere:

20266407-XYfoGNBV.jpg

Endret av Ardwinna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dette kledelig for en rund kropp med lår og legger?

Leggings med skjørt

Anonymkode: 26db4...d12

Huff nei dette er ikke pent uansett kroppsform

Anonymkode: 46d33...f17

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Er dette kledelig for en rund kropp med lår og legger?

Leggings med skjørt

Anonymkode: 26db4...d12

Ja, det tror jeg kan være veldig fint. Prøv! :)

Anonymkode: 9d2a2...3aa

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kanskje lov å spørre om buksetips? :) jeg sliter sånn med å finne bukser at jeg ender opp i yogabukse, tights eller gravidbukse hele tiden.

Har stor mage og liten rumpe+smale hofter så ender med at alt av bukser enten blir for trangt i livet eller at de bare sklir av. Skulle så gjerne hatt en pen jeans eller lignende :) 

Anonymkode: 44878...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det tror jeg kan være veldig fint. Prøv! :)

Anonymkode: 9d2a2...3aa

Tusen takk, men jeg må tenke litt på det.  Det er vanskelig med kropp litt utenfor standard 😢

Anonymkode: 26db4...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det kanskje lov å spørre om buksetips? :) jeg sliter sånn med å finne bukser at jeg ender opp i yogabukse, tights eller gravidbukse hele tiden.

Har stor mage og liten rumpe+smale hofter så ender med at alt av bukser enten blir for trangt i livet eller at de bare sklir av. Skulle så gjerne hatt en pen jeans eller lignende :) 

Anonymkode: 44878...a8a

Ylvia har jeans opp til str 52 med ulike snitt etter kroppsfasong. Sett hos de? 

Anonymkode: 4e030...eb9

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden forrige slimfit jeans gikk i retur (jeg likte ikke passformen, spesielt ikke at den var så kort og for vid nederst), bestilte jeg denne istedet, også fra Bonprix. Dette var en knallfin bukse til en så rimelig pris! Og som vanlig stor i størrelsen, så str 42 ble perfekt til meg. Det tilsvarer en vanlig str 44.

18373545-TXml8WV4.jpg

Endret av Ardwinna
Glemte å ta med hvor jeg hadde bestilt fra.
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er det kanskje lov å spørre om buksetips? :) jeg sliter sånn med å finne bukser at jeg ender opp i yogabukse, tights eller gravidbukse hele tiden.

Har stor mage og liten rumpe+smale hofter så ender med at alt av bukser enten blir for trangt i livet eller at de bare sklir av. Skulle så gjerne hatt en pen jeans eller lignende :) 

Anonymkode: 44878...a8a

Sliter med det samme, endt opp med å elske disse.. 

https://www.sparkjop.no/siv-flare-jeans_819179?level_1=61713

https://www.lager157.com/no-no/article/snake-flare-jeans?attr1_id=318

Klassiske dressbukser passer som regel også fint. 

Anonymkode: cda42...e94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...