Gå til innhold

Pluss size utgaven; Hva har du kjøpt i det siste av klær/sko/tilbehør?

Wonders

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden):

Jeg har både jakker og turbukser fra twentyfour og er kjempefornøyd. Buksene var knallgode så de anbefales. :) 

Så bra 😃 ble faktisk veldig overrasket over hvor god jakka var. Hadde ikke høye forhåpninger etter mange bomkjøp og evig leting i butikker. 

Anonymkode: 66638...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bra 😃 ble faktisk veldig overrasket over hvor god jakka var. Hadde ikke høye forhåpninger etter mange bomkjøp og evig leting i butikker. 

Samme her, hadde ikke de største forventningene for jeg har og prøvd mye rart. 😄 Første gang jeg har gått på tur i skikkelig drittvær og det ikke har gått gjennom noe sted, regner jo sidelengs her... Jeg kjøper ofte hos Floyd, de har ofte slike % tilbud så da får man kanskje 30 % da blir det litt billigere og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk @Ardwinna for tips om EMP! Aldri hørt om og aldri sett før, men jeg er redd det fort blir en handel derfra etterhvert. Endelig litt edgy og kule t-skjorter! Mange er ikke min smak/stil, men sannelig mange jeg fint kunne hatt også. Og ikke så "kjerring" som endel av det man generelt finner blant de større størrelsene. Ja, jeg har bikket 40, men... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.4.2022 den 22.57):

Jeg elsker flere av de litauiske linbutikkene på Etsy! Har bare kjøpt et par plagg så langt, men jeg planlegger å bestille meg en helt ny sommergarderobe når jeg får råd til det.

Anonymkode: 68dc2...4d4

Har du linker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.4.2022 den 21.36):

Kjøpte denne jakken og har fått testet den på et par turer nå. Veldig fornøyd og kan anbefales 😍 såpass fornøyd at jeg vurderer å bestille et par turbukser derfra snart

Kjøper dere virkelig klær i det merket 🤮

Anonymkode: d94e1...483

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøper dere virkelig klær i det merket 🤮

Anonymkode: d94e1...483

Det var jo et lite konstruktivt bidrag til tråden. Om du har noe negativt å si om noe så kan du gi litt mer kjøtt på beina, forklare deg osv istedenfor å komme med spy-emojie og latterliggjøring 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

jeg har kjøpt denne på Lindex nylig - elsker den - behagelig og flatterende:

https://www.lindex.com/no/p/8103351-80-svart-utsvingte-punto-bukser

8103351_80_PS_MB?fmt=auto&$qltDefault$&$cache$&$crop$&$scaleFit$&$productDetailSwiperV2$&vw=1650&$crop2x$&$fmtQlt2x$

og ny jakke med god passform - Fjellreven Karla Lite

fjellreven karla lite fra www.naturkompaniet.no

og curvy jeans fra det etiske merket Everlane, men der bommet jeg på størrelsen, men det er nå uansett et tips:

https://www.everlane.com/products/womens-90s-curvy-cheeky-straight-jean-deep-atlantic

c18666fd_2ea2

c18666fd_2ea2

Anonymkode: 41acf...219

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker

må bare tipse om dette skjørtet jeg kjøpte på COS for noen uker siden - flatterende og passer meg som er str 48. COS går ikke så veldig høyt i størrelse, men det hender jeg finner noe der:

PLEATED MIDI SKIRT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Denne kom i posten idag - chinos fra  Ralph Lauren som går opp til str 50:

https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-woman-bukse-birch-tan-l0s21a00u-b11.html

Lauren Ralph Lauren Woman - SLIM FIT STRETCH CHINO PANT - Bukse - birch tan

Hvordan er den i størrelsen? Har vurdert den nemlig. Burde ideelt sett vært litt mørkere i min verden, grunnet hund og evne til å søle

Anonymkode: 4e030...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvordan er den i størrelsen? Har vurdert den nemlig. Burde ideelt sett vært litt mørkere i min verden, grunnet hund og evne til å søle

Anonymkode: 4e030...eb9

jeg opplever den som normal i størrelsen. Jeg bruker str 48 og den passet godt. Litt trang rundt livet kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Roadrunner skrev (På 25.4.2022 den 9.02):

Kan trygt anbefale jeans fra ylvia.no

Har kjøpt to par derfra (begge i modellen Viola), og er kjempefornøyd! God stretch, mykt stoff, godt utvalg i størrelser og benlengder, super service (jeg sendte midje og hoftemål inn fordi jeg var usikker på hvilken størrelse jeg burde ha, og fikk kjempegod hjelp) og fint å støtte norske grundere. 

Og det beste av alt! Etter masse bruk og masse vask er buksa like fin og ikke antydning til slitasje på innsiden av lårene (enkelte av buksene fra blant annet Zizzi har blitt slitt på innsiden av lårene før jeg har rukket å blunke). 

Takk for dette tipset! Jeg bestilte Lotus som har ekstra plass rundt hoftene, og den var perfekt! men jeg bommet på lengden, så jeg kommer til å bytte den i en som er fem cm lengre. Rask levering, og fin og behagelig bukse, så jeg er litt irritert på meg selv at jeg ikke tok et bedre mål på lengden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lagde bruker på KG’s erklærte kjerringnettside i dag, og bestilte kjole og bukse str 40/42. Håper de passer. Veldig fine farger. Veldig fine «kjerringklær» ☺️

Anonymkode: 48fb4...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Wenda skrev (På 27.4.2022 den 0.56):

Det var jo et lite konstruktivt bidrag til tråden. Om du har noe negativt å si om noe så kan du gi litt mer kjøtt på beina, forklare deg osv istedenfor å komme med spy-emojie og latterliggjøring 

Enig. Jeg så ikke noe galt i hvert fall, så skjønner ikke hva som var galt, når vedkommende ikke kan redegjøre for påstanden sin.

Anonymkode: 48fb4...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal være forlover i et bryllupp til sommeren,ingen kleskode men føler kjolen må være pen. Jeg kler virkelig ikke lange kjoler og blir ofte seende ut som en kloss,finner altså ingenting jeg liker. Fant denne på zizzi men de er utsolgt for den i str s ,bruker ca str 44 ,passer s i klær fra zizzi. Noen som har tips til pen kjole. Har mye over mage men lange tynne bein.

Screenshot_20220428-224113_Chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.4.2022 den 23.29):

Venter på pakke fra bonprix nå.

4AEE7CF6-FC62-4C79-A304-4741D5157626.jpeg

Anonymkode: 26db4...d12

Nå har jeg hentet pakken.  De t-skjortene var veldig store i størrelsen, men stoffet var helt fantastisk. Kraftig og godt.  Jeg skal bestille flere av disse, men går ned en str.

Trusene var helt ok.

Anonymkode: 26db4...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (På 26.4.2022 den 14.40):

Tusen takk @Ardwinna for tips om EMP! Aldri hørt om og aldri sett før, men jeg er redd det fort blir en handel derfra etterhvert. Endelig litt edgy og kule t-skjorter! Mange er ikke min smak/stil, men sannelig mange jeg fint kunne hatt også. Og ikke så "kjerring" som endel av det man generelt finner blant de større størrelsene. Ja, jeg har bikket 40, men... 

Bare hyggelig å kunne være til inspirasjon! :)
Jeg elsker klærne derfra og har nok kjøpt noen plagg som sikkert enkelte mener jeg ikke burde bruke i min alder :ler: Men ja, mye kult og annerledes for dem som ikke passer helt inn i typisk "damestil" men liker det litt mer edgy og/eller morsomt. Jeg opplever også klærne som av god kvalitet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...