Gå til innhold

Pluss size utgaven; Hva har du kjøpt i det siste av klær/sko/tilbehør?


Wonders

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ylvia har jeans opp til str 52 med ulike snitt etter kroppsfasong. Sett hos de? 

Anonymkode: 4e030...eb9

 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sliter med det samme, endt opp med å elske disse.. 

https://www.sparkjop.no/siv-flare-jeans_819179?level_1=61713

https://www.lager157.com/no-no/article/snake-flare-jeans?attr1_id=318

Klassiske dressbukser passer som regel også fint. 

Anonymkode: cda42...e94


Takk for tipsene, har sjekket alle linkene og her var det mye aktuelt! Nå håper jeg at jeg finner en jeg kan trives med og komme meg ut av yogabukser, tightser og gravidbukser! 😄

Anonymkode: 44878...a8a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 22.23):

Sliter med det samme, endt opp med å elske disse.. 

https://www.sparkjop.no/siv-flare-jeans_819179?level_1=61713

https://www.lager157.com/no-no/article/snake-flare-jeans?attr1_id=318

Klassiske dressbukser passer som regel også fint. 

Anonymkode: cda42...e94

Hvordan synes du buksa fra Sparkjøp er i størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 0.25):

Har stor mage og liten rumpe+smale hofter så ender med at alt av bukser enten blir for trangt i livet eller at de bare sklir av. Skulle så gjerne hatt en pen jeans eller lignende :) 

Zizzi har godt utvalg av behagelige jeans synes jeg. De har god stretch og sitter godt uten måtte bruke belte. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke poste bildet av det men hofteholder, strømper til, sexy truse og BH til. Spent på HusetsHerre sin reaksjon på det hele... :sjenert:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perelandra skrev (På 16.10.2022 den 11.17):

Vinterjakke fra Zizzi kjøpt via Ellos. 

M61068A-2202_ModelFront.jpg?sw=1980&sh=2

Lilla overdel og skjørt fra Lindex

lilla-ribbestrikket-overdel?fmt=auto&$ql

 

Likte godt fargen på den toppen og skjørtet.

Anonymkode: fc606...a2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2022 den 16.25):

Likte godt fargen på den toppen og skjørtet.

Anonymkode: fc606...a2c

Ja, fargen er nydelig. 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lilla bukse fra Lindex 💜

https://www.lindex.com/no/p/8215595-9337-lilla-rett-bukse-med-strikk-i-livet

lilla-rett-bukse-med-strikk-i-livet?fmt=

Vakker farge på buksa, og positivt at Lindex lager fargerike klær i plus size. 

Jeg synes likevel det er dumt at Lindex har kuttet tilgangen på større størrelse i fysiske butikker. Denne buksa finnes helt opp til størrelse 54 på nett, men i fysisk butikk går den kun opp til 44. Buksa mi er i størrelse 46 og ble bestilt og hentet i lokal Lindex-butikk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (På 16.10.2022 den 11.21):

Zizzi har godt utvalg av behagelige jeans synes jeg. De har god stretch og sitter godt uten måtte bruke belte. 

 

Har to bukser fra Zizzi. Størrelse 46. Da magen min var større, når disse buksene ble kjøpt : så rulla de veldig, med og uten belte. Altså fra over magen til under magen. Skikkelig irriterende!

Nå siger dem bare, fordi jeg er blitt mindre i kroppen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet krise mye i det siste. 

Har ikke bilder men! Lager 157 har kanon gode strikkegensere. Fant en lang grønn, en halvlang i myk strikk i grå med mønster. Og en college genser i vinrød, men uten hette. God og bruke bare hjemme eller hos familie. Fant en lang hvit sånn ikke direkte strikk sånn, men er strikk likevel 🤦🏼‍♀️ på Bikbok. Har S/M, da L/XL ble et telt og litt til på meg. 

En gul kjole med mønster på BonPrix. Et par høyhæla boots på zalando. 

Jeg er strawberry blonde/rød, og elsker høstfarger 🧡🤭 Og høsten generelt. Går mye penger i klær og sko 🙈 Finner sjelden klær ellers i året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (10 timer siden):

Har handlet krise mye i det siste. 

Har ikke bilder men! Lager 157 har kanon gode strikkegensere. Fant en lang grønn, en halvlang i myk strikk i grå med mønster. Og en college genser i vinrød, men uten hette. God og bruke bare hjemme eller hos familie. Fant en lang hvit sånn ikke direkte strikk sånn, men er strikk likevel 🤦🏼‍♀️ på Bikbok. Har S/M, da L/XL ble et telt og litt til på meg. 

En gul kjole med mønster på BonPrix. Et par høyhæla boots på zalando. 

Jeg er strawberry blonde/rød, og elsker høstfarger 🧡🤭 Og høsten generelt. Går mye penger i klær og sko 🙈 Finner sjelden klær ellers i året. 

Lager 157 har også gode skinnyjeans :) jeg har brukt molly fra Gina Tricot i alle år, men kjøpte to på 157 i sommer i sverige, betalte 300 for to bukser (!) og til meg er de bedre i passform enn molly. De virker også som de er av bedre kvalitet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neon_sun skrev (2 timer siden):

Lager 157 har også gode skinnyjeans :) jeg har brukt molly fra Gina Tricot i alle år, men kjøpte to på 157 i sommer i sverige, betalte 300 for to bukser (!) og til meg er de bedre i passform enn molly. De virker også som de er av bedre kvalitet. 

Jeg har  aldri prøvd Molly :) Er brei om rumpen og hoftene, og 178 cm lav. Haha. Men de har fine bukser på Lager 157 synes jeg! Så skal prøve/kjøpe, når jeg trenger nye bukser 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (11 minutter siden):

Jeg har  aldri prøvd Molly :) Er brei om rumpen og hoftene, og 178 cm lav. Haha. Men de har fine bukser på Lager 157 synes jeg! Så skal prøve/kjøpe, når jeg trenger nye bukser 😉

Jeg er 172 og sliter med at buksene er for korte i beina, men lager 157 buksene mine er faktisk nesten for lange i beina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (16 timer siden):

Jeg synes likevel det er dumt at Lindex har kuttet tilgangen på større størrelse i fysiske butikker. Denne buksa finnes helt opp til størrelse 54 på nett, men i fysisk butikk går den kun opp til 44. Buksa mi er i størrelse 46 og ble bestilt og hentet i lokal Lindex-butikk. 


Gjelder dessverre de fleste butikker bortsett fra KappAhl og til en viss grad enkelte Cubus butikker har jeg inntrykk av. Får litt  "sorry, du er ikke ønsket som fysisk handlende i våre butikker men vi tar gjerne pengene dine på nett" følelse.

Men over til trådens tema, fikk tak i et par av denne i fysisk butikk - O lykke! Vil si str 32 her tilsvarer mellom 50/52 i størrelse, veldig god bukse å ha på. Minus for at den fort blir slitt mellom lårene så det blir forbruksvare.

Anonymkode: b69e7...d7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

neon_sun skrev (51 minutter siden):

Jeg er 172 og sliter med at buksene er for korte i beina, men lager 157 buksene mine er faktisk nesten for lange i beina :)

På Lager 157? Må være helt prima for meg 😬🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (6 timer siden):

På Lager 157? Må være helt prima for meg 😬🥳

Ja, men har kun prøvd den slimfit modellen da. Aner ikke hvordan de andre er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gjelder dessverre de fleste butikker bortsett fra KappAhl og til en viss grad enkelte Cubus butikker har jeg inntrykk av. Får litt  "sorry, du er ikke ønsket som fysisk handlende i våre butikker men vi tar gjerne pengene dine på nett" følelse.

Ja, det er flere som gjør dette. 

H&M har økt utvalget av større størrelser på nett, men samtidig lagt ned sine pluss avdelinger i fysiske butikker.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (11 minutter siden):

Ja, det er flere som gjør dette. 

H&M har økt utvalget av større størrelser på nett, men samtidig lagt ned sine pluss avdelinger i fysiske butikker.  

Tar seg ikke ut med feite mennesker inne i butikkene må man jo forstå 😂

 

Jeg kjøpte i dag et sett med superundertøy fra Twentyfour til 400kr.  Grønt med mønster på armene og sidene av overdelen og underdelen. Deilig med litt farge på superundertøyet også. I min størrelse syns jeg det ofte går i svart og kjedelig om man ikke bruker tusenlapper 

Testet ut Lager 157 også. Bestilte bare noe smått for å teste ut størrelse og kvalitet da jeg aldri har handlet derfra før, men utifra kommentarene her så kan det hende jeg tester et par jeans derfra senere 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...