Eske Skrevet 9. februar 2021 #221 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Prøvd safa sine? Spar kjøp har Anonymkode: 4e030...eb9 Takk for tips, hvordan er de i størrelsene? Har ikke Sparkjøp her og nettbutikken var ekstremt utplukka men skal notere meg dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #222 Del Skrevet 10. februar 2021 Eske skrev (11 timer siden): Takk for tips, hvordan er de i størrelsene? Har ikke Sparkjøp her og nettbutikken var ekstremt utplukka men skal notere meg dem Ikke meg du siterte, men Safa har også egen nettbutikk: https://www.safa.no/strømpebukser-2 Anonymkode: bba91...722 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #223 Del Skrevet 10. februar 2021 Eske skrev (22 timer siden): Takk for tips, hvordan er de i størrelsene? Har ikke Sparkjøp her og nettbutikken var ekstremt utplukka men skal notere meg dem De største passer meg som har 52 i bukser Anonymkode: 4e030...eb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 10. februar 2021 #224 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke meg du siterte, men Safa har også egen nettbutikk: https://www.safa.no/strømpebukser-2 Anonymkode: bba91...722 Takk AnonymBruker skrev (24 minutter siden): De største passer meg som har 52 i bukser Anonymkode: 4e030...eb9 Altså XL? Eller har de større størrelser i noen modeller? Det høres jo lovende ut, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 10. februar 2021 #225 Del Skrevet 10. februar 2021 Kjøpte denne genseren i str 50-52 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #226 Del Skrevet 11. februar 2021 Eske skrev (17 timer siden): Takk Altså XL? Eller har de større størrelser i noen modeller? Det høres jo lovende ut, takk Tror det er xl ja. Anonymkode: 4e030...eb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #227 Del Skrevet 12. februar 2021 Natta1980 skrev (På 11.2.2021 den 0.15): Kjøpte denne genseren i str 50-52 Fra hvor? Anonymkode: 69951...e4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 12. februar 2021 #228 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fra hvor? Anonymkode: 69951...e4a Zalando, under kategorien gensere, og størrelse 50-52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høyeheler Skrevet 14. februar 2021 #229 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Det ble nye vite høyhælte pumps fra Even og Odd kjøpt hos Zalando. De er store i str og 43 passet helt fint. Pris kr 349. Endret 11. mars 2022 av Høyeheler umoderende 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #230 Del Skrevet 14. februar 2021 @Høyeheler Er buksa også ny siden du har lagt ut bilde av den? Anonymkode: 0d111...991 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 14. februar 2021 #231 Del Skrevet 14. februar 2021 Jeg har ikke akkurat noen typisk moden og klassisk stil, så jeg går gjerne for klær fra EMP! Her er et par av godsakene jeg fant på salget nylig: Genser til både jobb og hjemmekos. (Utrolig myk og god kvalitet, faktisk bedre enn forventet. Synes den var penere i virkeligheten enn på bildet!) Dessverre snart utsolgt, de har bare 5XL igjen.... Hverdagskjole for barnslige damer i voksen alder... 😄 ...Og så drømmer jeg om våren og har kjøpt disse blå sneakersene fra Woden (bestilt fra Ko:ko Norway): 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 14. februar 2021 #232 Del Skrevet 14. februar 2021 Ardwinna skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke akkurat noen typisk moden og klassisk stil, så jeg går gjerne for klær fra EMP! Her er et par av godsakene jeg fant på salget nylig: Genser til både jobb og hjemmekos. (Utrolig myk og god kvalitet, faktisk bedre enn forventet. Synes den var penere i virkeligheten enn på bildet!) Dessverre snart utsolgt, de har bare 5XL igjen.... Hverdagskjole for barnslige damer i voksen alder... 😄 ...Og så drømmer jeg om våren og har kjøpt disse blå sneakersene fra Woden (bestilt fra Ko:ko Norway): Så søt kjole! Hva er EMP? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 14. februar 2021 #233 Del Skrevet 14. februar 2021 Frøkensina skrev (10 minutter siden): Så søt kjole! Hva er EMP? Nettbutikk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 14. februar 2021 #234 Del Skrevet 14. februar 2021 Jeg testet ut en BH fra miss mary of sweden. https://www.missmary.no/undertoy/lovely-jacquard-forknappet-bh-uten-bøyler Jeg trenger størrelse 90/95 rundt, men kun B cup, og siden det er en unormal kombo av pluss size rundt men ikke pluss size cup så finnes ikke denne størrelsen i vanlige butikker. Miss Mary har «alle» størrelser, og de ser utrolig behagelige ut. Jeg likte på en måte merke, men akkurat denne hadde padding på nedre halvdel av brystet for støtte, som ga det en merkelig form, som ikke var helt etter min smak. Men den ga god støtte selv uten bøyler. Blir ikke gjenkjøp av akkurat denne. Men jeg kommer nok til å teste ut dette merket mer 😄 Har sett litt hos change og triumph men finner ikke helt størrelsen min med den type bh som jeg liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høyeheler Skrevet 15. februar 2021 #235 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): @Høyeheler Er buksa også ny siden du har lagt ut bilde av den? Anonymkode: 0d111...991 Nei den er ikke ny. Den fikk jeg av mamma når 40 års krisen hennes begynte å dabbe av. Endret 15. februar 2021 av Høyeheler Rettelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 15. februar 2021 #236 Del Skrevet 15. februar 2021 Ardwinna skrev (23 timer siden): ...Og så drømmer jeg om våren og har kjøpt disse blå sneakersene fra Woden (bestilt fra Ko:ko Norway): Jeg kan jo opplyse om at disse slett ikke ble noen høydare... En ting var at blåfargen var mørkere og kjedeligere i virkeligheten, men skoene er jo dritsmå i størrelsen! Det blir retur og jeg gidder ikke bytte til str 42 da skoene var så små og trange i str 41 at jeg tviler sterkt på at str 42 passer. Æsj, hadde gledet meg til nye sneakers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #237 Del Skrevet 15. februar 2021 Ardwinna skrev (4 minutter siden): Jeg kan jo opplyse om at disse slett ikke ble noen høydare... En ting var at blåfargen var mørkere og kjedeligere i virkeligheten, men skoene er jo dritsmå i størrelsen! Det blir retur og jeg gidder ikke bytte til str 42 da skoene var så små og trange i str 41 at jeg tviler sterkt på at str 42 passer. Æsj, hadde gledet meg til nye sneakers... Takk for at du delte med deg erfaringen også. Syns de så skikkelig flotte ut, men mtp at jeg bruker størrelse 40 og har brede føtter, så gidder jeg nok ikke teste ut de skoene Anonymkode: 66638...951 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 25. februar 2021 #238 Del Skrevet 25. februar 2021 Eske skrev (På 7.2.2021 den 10.31): Hvor kjøper dere fine og behagelige strømpebukser, og helst i ull? Zizzi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #239 Del Skrevet 25. februar 2021 Jeg veide mellom 80-85kg. Brukte str 44 / XL som regel. Altså ofte største str i flere butikker. Men slik som HM kunne ha i større. Men i noen butikker virker det som de har egne størrelser. Siden jeg kan bruke XL i de aller fleste butikker, så synes jeg det er rart når jeg hos noen prøver XL, men så kommer bare buksen til rett over knærne. Da hadde neppe xxl holdt om de hadde hatt det. Og jeg mener oppriktig at jeg selv så ut som en str XL. Men vet mange er større enn jeg var uten at man tenker at de er gigantisk. Må være utrolig kjedelig å ligge midt mellom. Kjedelig å bli stemplet som "svær" fordi man må gå på zizzi osv. Noen ekstra kg etter fødsel er kanskje det lille som skal til. Har også inntrykk av at alle klær er laget etter "perfekte", store modeller som er velproporsjonert. Av butikkene med små str så kan jeg nevne Selected, Vila, Gina Trikot, Emilie, New Yorker. Anonymkode: 789ca...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #240 Del Skrevet 25. februar 2021 Hva slags typer kjoler passer ei på 172 cm, og har normale ben og armer, passe rumpe men stor mage? Str xxl Anonymkode: cd9b2...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå