Gå til innhold

Pluss size utgaven; Hva har du kjøpt i det siste av klær/sko/tilbehør?

Wonders

Anbefalte innlegg

På 28.9.2019 den 11.38, AnonymBruker skrev:

jeg kjøpte nettopp denne:

https://www.pierrerobert.no/no_NO/omslagskjole-ull-jenny-skavlan/9000065240.html?gclid=EAIaIQobChMI_tnygpzz5AIVyuAYCh2cxAPDEAQYAiABEgKjm_D_BwE

Jeg bruker str 46, og i XXL var den nesten litt for stor.

Anonymkode: 41acf...219

Hvordan er stoffet? Går det an å bruke den ute blant folk, eller synes alt av bulker gjennom?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likte/liker den trenden jeg☺️

Anonymkode: 46d33...f17

Ja jeg vokste opp midt i glanstiden til den jeg og sammen med Buffalo og bukser med skjørt. Tror dog ikke sjefen hadde vært helt fornøyd om jeg dukket opp med fillete bukser på jobb 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mynlen skrev:

Hvordan er stoffet? Går det an å bruke den ute blant folk, eller synes alt av bulker gjennom?

det er ribbestrikket. Det er klart at en strikket kjole ikke skjuler bulker veldig effektiv, men stoffet var såpass stødig iom at det var ribbestrikk, i tillegg til at den er svart, så jeg har brukt den på jobb uten å skjemmes. Ville vært annerledes med et tynt stoff clingy stoff tenker jeg. Eneste var at jeg hadde sett for meg et mer utskrådd skjørt, og ville nok vært mer komfortabel med det, men snittet på denne var litt mer rett.

Anonymkode: 41acf...219

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne i sommer (Bonprix) og den var helt nydelig i fasongen! Stoffet er litt tykt, nesten litt gammeldamestoff, men tror det er nettopp det som gjør at den kamuflerer valker og mage, og gir en flatterende figur. I ettertid har de fått den i blå også. Vurderer nesten å kjøpe den.

18175197-xzdy1mTA.jpg

Anonymkode: db7f5...a3b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne omslagskjolen fra Kiyonna. Jeg har flere kjoler derfra, og de er utrolig fine og i godt stoff. Stoffet har tungt fall så det ikke klistrer seg til kroppen. Denne omslagskjolen likte jeg veldig godt, den var veldig flatterende på og utrolig anvendelig. :)

essential-wrap-dress-1-blk-050119.jpg

Anonymkode: 5f918...742

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen direkte store personer på noen av disse bildene

Anonymkode: 85a41...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne omslagskjolen fra Kiyonna. Jeg har flere kjoler derfra, og de er utrolig fine og i godt stoff. Stoffet har tungt fall så det ikke klistrer seg til kroppen. Denne omslagskjolen likte jeg veldig godt, den var veldig flatterende på og utrolig anvendelig. :)

essential-wrap-dress-1-blk-050119.jpg

De har litt magiske egenskaper de der, samt Igigi sine

Anonymkode: 4e030...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i det da? Det blir jo som sko det, de viser str 37, kanskje str 38 som utstilling. Man ser ikke 40-41 bli tatt bilde av, men de finnes i samme sortiment.

Selv om ikke størrelsene på alle bildene er representative for den størrelsen jeg må ha de i, så velger jeg å legge de ut her. 

Her er eksempler på wrap-kjolen som beskrevet ovenfor. Og modellen er større på dette bilde

ADAD758A-39C6-4A7D-AFC9-C071AF866BF0.jpeg

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kiyonna har kjoler opp til str 30/32, som tilsvarer europeisk str 60/62. De bruker vel de minste modellene på "utstillingsbildet", men det er også innsendte bilder fra kunder slik at man kan kan se hvordan kjolene sitter på "vanlige" folk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kjole fra Zizzi

637054325473098293%20-%202019-09-2730492

Jeg fikk nylig et gavekort som takk for at jeg holdt et foredrag for en frivillig forening. Kortet ble blant annet brukt på denne kjolen. 

Er veldig glad i lilla, og kommer til å bruke kjolen sammen med lilla tilbehør, for eksempel lilla strømpebukse, skjerf eller cardigan. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Annonse

Zizzi: kjøpt meg en sort bukse med glidelåsdetaljer, 1 skjørt, en bluse

KappAhl: en oversized cardigan, en sommerkjole, en strikket genser

Lindex: 4 strømpebukser, 3 truser, 1 par tykke sokker

Elsker tilbudstiden og sesongslutt 😍

Anonymkode: 66638...951

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg flere av denne typen kjole men i ulike farger, noen som har tips? Jeg har pinlig mange av disse her, men går jo knapt i annet fordi jeg er så misfornøyd med kroppen min for tida...

Skjermbilde 2020-01-24 kl. 20.57.23.png

Anonymkode: 724bc...608

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...