Gå til innhold

Pluss size utgaven; Hva har du kjøpt i det siste av klær/sko/tilbehør?


Wonders

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Denne!

Skal i bryllup i sommer, så tror denne passer bra.

Den var nydelig 😍

Anonymkode: 2d7ff...dc0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den var nydelig 😍

Anonymkode: 2d7ff...dc0

Enig 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, minienthe skrev:

Tester 2 svarte bukser nå. Ikke helt det jeg er ute etter men jeg er desperat

Anna Field Curvy 

Evans (denne har jeg mest håp for)

 

 

 

De var fine 😍 Har du også sett på disse? https://indiska.com/no/Mote/Bukser/c/pant?q=%3Anewproduct-desc%3Aitemtype%3AStyleVariantProduct%3Acolors%3ASvart&text=&header=#

Anonymkode: 2d7ff...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her fra Lindex :) 

C3E80719-3252-483A-88CB-36D3C9C35FA5.png

Anonymkode: c9d33...12f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Indiska er ikke helt venner med min kroppsfasong dessverre. Har til dags dato aldri funnet et plagg derfra jeg trives med og jeg foretrekker at plaggene kommer i tallstørrelser og ikke "L, XL osv"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, minienthe skrev:

 

Indiska er ikke helt venner med min kroppsfasong dessverre. Har til dags dato aldri funnet et plagg derfra jeg trives med og jeg foretrekker at plaggene kommer i tallstørrelser og ikke "L, XL osv"

Jeg forstår. Jeg håper at du finner den buksen som blir perfekt for deg :hjerte:

Anonymkode: 2d7ff...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lady Lovelylocks skrev:

Denne!

Skal i bryllup i sommer, så tror denne passer bra.

Åh, den var knallfin! 

Anonymkode: d04a1...97f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg er i feil tråd nå siden jeg ikke har kjøpt meg kjole, men leter etter en...

Jeg skal gifte meg til høsten og ønsker meg en alternativ kjole, gjerne i høstfarger - og jeg har ikke all verdens tid på meg. Jeg er en stor dame og bruker vanligvis en størrelse 48, noen ganger en 50, og har dessverre ikke kiloene plassert på de rette stedene. Jeg har googla meg gul og blå og finner liksom ingenting jeg liker og har ikke helt hatt noe klart bilde av hva det skal være heller før jeg fant denne på Finn nå i kveld. Den er fantastisk 😍 Problemet er at den er for stor. Jeg spurte tanta mi som er skredder om det går an å sy den inn, men hun sa det er umulig på grunn av detaljene og typen stoff, så da utgår dessverre denne. Er det noen som vet om en lignende kjole i plus size? Prisen er ikke så viktig så lenge den ikke er helt ekstrem.

070_1245361798.jpg

070_693252110.jpg

070_636843888.jpg

Anonymkode: fff9a...58d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg er i feil tråd nå siden jeg ikke har kjøpt meg kjole, men leter etter en...

Jeg skal gifte meg til høsten og ønsker meg en alternativ kjole, gjerne i høstfarger - og jeg har ikke all verdens tid på meg. Jeg er en stor dame og bruker vanligvis en størrelse 48, noen ganger en 50, og har dessverre ikke kiloene plassert på de rette stedene. Jeg har googla meg gul og blå og finner liksom ingenting jeg liker og har ikke helt hatt noe klart bilde av hva det skal være heller før jeg fant denne på Finn nå i kveld. Den er fantastisk 😍 Problemet er at den er for stor. Jeg spurte tanta mi som er skredder om det går an å sy den inn, men hun sa det er umulig på grunn av detaljene og typen stoff, så da utgår dessverre denne. Er det noen som vet om en lignende kjole i plus size? Prisen er ikke så viktig så lenge den ikke er helt ekstrem.

070_1245361798.jpg

070_693252110.jpg

070_636843888.jpg

Anonymkode: fff9a...58d

Kan noen hjelpe den kommende bruden med denne eller en lignende kjole i str 48 eller 50? 😍  Kjolen heter Asos Curve Red Carpet Velvet Drape Maxi dress 😍

Anonymkode: 2d7ff...dc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

24.000 kr for en kjole?😂😂😂

Anonymkode: c3954...74b

:blush: Du har rett. Jeg så ikke på prisen

Anonymkode: 2d7ff...dc0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som eksemplene over ikke helt hører til i Plus Sizekategorien heller 😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sparkjøp str 46/48

Eneste dumme var at de pyntesnorene var onesize, så de nådde så vidt ned til beltespennen. Snartenkt som jeg er, stakk på Panduro å fikk tak i nye lange snorer, og det ble mye finere. Så typisk at de ikke tenker på slikt da større kvinner trenger litt lenger lengder. Samme med andre jakker og topper/skjorter/genser. De kan fort bli korte foran og bak. Over navelen. Da de egentlig skal gå til hoften. 

 

 

 

0998CF71-7767-4D5E-ADAB-F58AF19BBB08.jpeg

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Lady Lovelylocks skrev:

Jeg hadde den, og solgte den på Finn.no. Det tok under 5 minutter før jeg fikk solgt den.Veldig fin festdrakt. 

CA3A17A5-0EAA-4C04-81BB-5755CCBD7FB8.jpeg

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...