Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var da voldsomt hvor negative folk skal være! :sjokkert:  Alt er jo galt i deres øyne! Jeg er kristisk til mye jeg også når det kommer til den bloggen, men hun prøver da å gjøre det beste ut av situasjonen de er i. Dere skriver jo som det skulle være barnemishandling at de må dele rom! Kjenner mange barn som deler rom. De lever i beste velgående! Her prøver jeg å skrive noe positivt om at hun prøver å gjøre det koselig for barna på det rommet de må dele, det er da fader meg ikke snakk om puter - men helheten! Ta dere sammen!

Enig. Utrolig hvordan folk fyrer seg opp for ingenting. Hvor er impulskontrollen?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for diskusjon av barn, hets og spekulasjoner samt svar.

- Pavilion, mod

Skrevet

Nå har hun fått solgt huset :)

• Liker 1
Gjest Bluebird1992
Skrevet

Nå har hun fått solgt huset :)

Så flott! Gikk det over takst slik de håpte på? Annonsen er uendret.

Gjest Bluebird1992
Skrevet

Camilla skriver at de har fått såå mye fint i showrommet sitt nå. Er ikke dette også reklame?

Det er lenge siden hun har merket innlegg slik hun burde, synes jeg.

Skrevet

Så flott! Gikk det over takst slik de håpte på? Annonsen er uendret.

Det pleier aldri å stå i annonsen om det gikk over takst.

Skrevet

Det pleier aldri å stå i annonsen om det gikk over takst.

Spørs hvilken megler. Min leilighet ble solgt og der sto det på Finn om prisantydning og salgssum.

Skrevet

Spørs hvilken megler. Min leilighet ble solgt og der sto det på Finn om prisantydning og salgssum.

Det er i så fall sjeldent, har aldri sett det skjedd.

Skrevet

Ja, ser at det er uvanlig, men det sto på min leilighet, så det forekommer tydeligvis.

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som har sett det siste innlegget hennes på instagram? Drama!

• Liker 1
Skrevet

Noen som har sett det siste innlegget hennes på instagram? Drama!

Vanskelig å se om det er drama eller hva det er. Skjønner overhodet ikke hva hun skriver. Henger ikke på greip.

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke en dritt av hva hun skriver! :icon_lol:

Skrevet

Vanskelig å se om det er drama eller hva det er. Skjønner overhodet ikke hva hun skriver. Henger ikke på greip.

Virker som noen av tidligere leverandører har slengt med leppa og nå truer hun med å slenge med leppa/henge ut om de ikke gir seg. Er en ganske så kryptisk beskjed :P

• Liker 1
Gjest Bluebird1992
Skrevet

Hun vil gjerne være underfundig og litt hemmelighetsfull med sine halvkvedete viser. Desverre funker ikke det om du ikke kan skrive en meningsbærende setning.

Og dette er ikke 'sjekane', altså!

Skrevet

Hun vil gjerne være underfundig og litt hemmelighetsfull med sine halvkvedete viser. Desverre funker ikke det om du ikke kan skrive en meningsbærende setning.

Og dette er ikke 'sjekane', altså!

Pass så ikke hun limer ut ditt navn!

• Liker 2
Skrevet

Hei dere! Lag ikke dårlig stemning når lysene er tent.

• Liker 5
Skrevet

Bruk sunn fornuft og ikke sjekaner!

• Liker 2
Gjest Bluebird1992
Skrevet (endret)

Jeg vurderer å få laget en plakett med denne nye tordentalen på. Så kan vi henge den opp på veggen og kikke bort om livet blir for bratt,- omtrent som de ti bud.

Dette er kanskje det beste hun har kommet med. Ever!

Endret av TallulahBGood
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...