Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var da voldsomt hvor negative folk skal være! :sjokkert:  Alt er jo galt i deres øyne! Jeg er kristisk til mye jeg også når det kommer til den bloggen, men hun prøver da å gjøre det beste ut av situasjonen de er i. Dere skriver jo som det skulle være barnemishandling at de må dele rom! Kjenner mange barn som deler rom. De lever i beste velgående! Her prøver jeg å skrive noe positivt om at hun prøver å gjøre det koselig for barna på det rommet de må dele, det er da fader meg ikke snakk om puter - men helheten! Ta dere sammen!

Enig. Utrolig hvordan folk fyrer seg opp for ingenting. Hvor er impulskontrollen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bluebird1992

Camilla skriver at de har fått såå mye fint i showrommet sitt nå. Er ikke dette også reklame?

Det er lenge siden hun har merket innlegg slik hun burde, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Gikk det over takst slik de håpte på? Annonsen er uendret.

Det pleier aldri å stå i annonsen om det gikk over takst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det pleier aldri å stå i annonsen om det gikk over takst.

Spørs hvilken megler. Min leilighet ble solgt og der sto det på Finn om prisantydning og salgssum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilken megler. Min leilighet ble solgt og der sto det på Finn om prisantydning og salgssum.

Det er i så fall sjeldent, har aldri sett det skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Noen som har sett det siste innlegget hennes på instagram? Drama!

Vanskelig å se om det er drama eller hva det er. Skjønner overhodet ikke hva hun skriver. Henger ikke på greip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å se om det er drama eller hva det er. Skjønner overhodet ikke hva hun skriver. Henger ikke på greip.

Virker som noen av tidligere leverandører har slengt med leppa og nå truer hun med å slenge med leppa/henge ut om de ikke gir seg. Er en ganske så kryptisk beskjed :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bluebird1992

Hun vil gjerne være underfundig og litt hemmelighetsfull med sine halvkvedete viser. Desverre funker ikke det om du ikke kan skrive en meningsbærende setning.

Og dette er ikke 'sjekane', altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil gjerne være underfundig og litt hemmelighetsfull med sine halvkvedete viser. Desverre funker ikke det om du ikke kan skrive en meningsbærende setning.

Og dette er ikke 'sjekane', altså!

Pass så ikke hun limer ut ditt navn!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bluebird1992

Jeg vurderer å få laget en plakett med denne nye tordentalen på. Så kan vi henge den opp på veggen og kikke bort om livet blir for bratt,- omtrent som de ti bud.

Dette er kanskje det beste hun har kommet med. Ever!

Endret av TallulahBGood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...