Gjest PetronellaPetrine Skrevet 28. juli 2016 #4961 Del Skrevet 28. juli 2016 Et øyeblikk siden, Rosalie skrev: I følge Brønnøysundregisteret har hun kun roller i SbN. Ja, jeg har heller ikke funnet noe annet. Men i følge kommentaren i blogginnlegget som @FruRosa fant (som jeg ikke fant), skriver C at hun nettopp har opprettet et nytt AS. Kommentaren var skrevet i mars i år. Men da eksisterer det vel ikke noe nytt AS som C har opprettet.. Hvem vet.... (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 28. juli 2016 #4962 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) 1 time siden, Keikolina skrev: Ser bare hun er venn med styreleder på facebook. There you go Da er det nok et eller annet muffens i kulissene... Endret 28. juli 2016 av Joppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 29. juli 2016 #4963 Del Skrevet 29. juli 2016 Jeg får litt vondt av disse siste innleggene på instagram. Jeg kan lukte at her kommer det til å komme en skikkelig knekk, alá fødselsdepresjon etter fødsel... Håper såklart ikke det, men jeg tror ikke man kan slite såpass uten at det kan bli konsekvenser av det.. En "tredjeperson" skal ikke komme til verden for å være en annens klippe. En "tredjeperson" skal ikke komme til verden med en jobb, en som skal gjøre "alt bra". Tenk for ett ansvar på den lille "tredjepersonens" skuldre. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartina Skrevet 29. juli 2016 #4964 Del Skrevet 29. juli 2016 7 timer siden, Kvinne31 skrev: Jeg får litt vondt av disse siste innleggene på instagram. Jeg kan lukte at her kommer det til å komme en skikkelig knekk, alá fødselsdepresjon etter fødsel... Håper såklart ikke det, men jeg tror ikke man kan slite såpass uten at det kan bli konsekvenser av det.. En "tredjeperson" skal ikke komme til verden for å være en annens klippe. En "tredjeperson" skal ikke komme til verden med en jobb, en som skal gjøre "alt bra". Tenk for ett ansvar på den lille "tredjepersonens" skuldre. Nei, det burde kanskje være omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 29. juli 2016 #4965 Del Skrevet 29. juli 2016 Ikke for å ta VP i forsvar angående innlegg som blir borte men... Jeg leser ofte casa kaos, men det går måneder mellom hver gang. Gikk inn på bloggen hennes og det var BARE sponsede innlegg. Jeg sendte en liten henvendelse til henne om at jeg syns det var leit at det ikke var noe annet enn sponsede innlegg de siste månedene og fikk til svar 'Hæ? Det er jo bare to?'. Når jeg gikk inn fra en annen PC var alle de andre innleggene der. Sier ikke at det er det som har skjedd her, men man vet jo aldri. merker forøvrig at de innleggene som 'forsvinner' er med færre skrivefeil, og mer nyanserte. Syns ikke hun bør slette de. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrustrertFlue Skrevet 29. juli 2016 #4966 Del Skrevet 29. juli 2016 Må bare si det... Det irriterer meg at hun konstant omtaler spebarn som "babis". 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrustrertFlue Skrevet 29. juli 2016 #4967 Del Skrevet 29. juli 2016 32 minutter siden, Karolineschj skrev: Da har du veldig lite å irriter deg over i livet... Å det e jo oå en måte bra, for deg. Ja, man kan si det sånn. Det er jo ikke bare hun som har slik barnslig omtale av ting, men hun er den eneste jeg vet som uttrykker seg slik på bloggen. Er det teit å irritere seg? - ja. Blir jeg irritert alikevell? -ja. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 29. juli 2016 #4968 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) Jeg tror ikke på noe hun sier lenger. Det er et virrvarr av inkonsekvens. I der ene øyeblikket prematurrier i det neste IKEA. I det neste øyeblikket har hun landet og er sterk, i etter det igjen er hun ensom og alene. Det er en drøss med ting som ikke stemmer. ..og den evige svertingen av tredjeperson.. ikke bra. Endret 29. juli 2016 av EllaSays Klønete formulering 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. juli 2016 #4969 Del Skrevet 30. juli 2016 Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 31. juli 2016 #4970 Del Skrevet 31. juli 2016 Hun skriver på insta at terminen er 7 september. I neste setning skriver hun at "det eneste jeg vet er at innen et par uker er hun her". Hvordan vet hun det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 31. juli 2016 #4971 Del Skrevet 31. juli 2016 Kanskje "hemmeligheten" er at hun har termin tidligere eller skal ta ks noen uker før termin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline84 Skrevet 31. juli 2016 #4972 Del Skrevet 31. juli 2016 Den 28. juli 2016 at 16.50, TallulahBGood skrev: @loffen - Takk! Jeg kan godt forstå at hun slettet dette. Om hun er 'livredd' og ikke 'aner hva som vil skje' så burde hun holde seg for god til å skrive slike anklagende og manipulative innlegg som virker totalt mot sin hensikt. Dette blir bare verre og verre. Hvilket innlegg er det du sikter til her? *blir så nysgjerrig* 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 31. juli 2016 #4973 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) 1 time siden, Valetta skrev: Hun skriver på insta at terminen er 7 september. I neste setning skriver hun at "det eneste jeg vet er at innen et par uker er hun her". Hvordan vet hun det? Fordi legene har sagt at det ikke er forsvarlig å gå helt til termin. Dessuten er ikke Camilla sine uker det samme som våre uker Det har vært like før i et halvt år nå. Endret 31. juli 2016 av nyher 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 31. juli 2016 #4974 Del Skrevet 31. juli 2016 1 time siden, Valetta skrev: Hun skriver på insta at terminen er 7 september. I neste setning skriver hun at "det eneste jeg vet er at innen et par uker er hun her". Hvordan vet hun det? Hvis hun har termin den 7.september så er det 5.5 uke igjen. Kan ikke forstå hvorfor man vil ha babyen ut før de er fullgått. For hvis VP babyen er her innen ett par uker betyr det at hun er født/hentet ut før de er i uke 37 og innenfor termin... JA jeg vet alt om at man er spent, og man vil hilse på babyen, og starte det nye livet med baby i hus <3 JA jeg vet at det ikke er forsvarlig for alle å gå over termin. (jeg har selv risikosvangerskap og får ikke gå over termin, mine barn blir hentet ut i uke 39) Men jeg kan ikke forstå at leger velger å hente ut en baby såpass tidlig så fram til at det ikke er noe akutt (og det kan det ikke være hos VP siden hun pusser opp hus og shopper på ikea?!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 31. juli 2016 #4975 Del Skrevet 31. juli 2016 55 minutter siden, Karoline84 skrev: Hvilket innlegg er det du sikter til her? *blir så nysgjerrig* 🙈 Det har hun skrevet i flere innlegg i det siste, bl.a. i "Det meste er klart, men jeg føler meg ensom". Hun har hele tiden sagt at hun vil bli helt alene og er totalt forlatt og sviktet, men nå aner hun ikke hva som skal skje etter fødselen. Kanskje versjonen hennes igjen ikke stemmer helt med virkeligheten? (http://villapaprika.blogg.no/1469469786_det_meste_er_klart_me.html) https://imgur.com/MMkvnYo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 31. juli 2016 #4976 Del Skrevet 31. juli 2016 Er det mulighet for at hun har termin tidligere enn hva hun har fortalt på bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 31. juli 2016 #4977 Del Skrevet 31. juli 2016 Tipper det kommer et sympati-innlegg på bloggen i dag! Nå har hun ikke oppdatert på en liten stund, så da kommer det vel et "jeg er så sterk og flink men har det så vanskelig"-innlegg for å få opp lesertallene. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 31. juli 2016 #4978 Del Skrevet 31. juli 2016 Tegnehanne er rimelig spot on her: http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Her-er-de-5-tipsene-for-a-fa-bloggen-pa-topplisten-dere-har-mast-sann-om-3---Tegnehanne-601009b.html 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 31. juli 2016 #4979 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) 3 timer siden, MadameDeRosa skrev: Er det mulighet for at hun har termin tidligere enn hva hun har fortalt på bloggen? Alt er mulig i dette tilfellet. Vi vet kun det hun forteller oss og at det svært ofte ikke stemmer, så det kan absolutt være at terminen egentlig er tidligere og at dette er grunnen til at hun "vet" at det blir tidlig fødsel. Det ville ikke vært første gang at noen har 'justert litt' på termindato i såfall. Endret 31. juli 2016 av TallulahBGood skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 31. juli 2016 #4980 Del Skrevet 31. juli 2016 Det står ivertfall ingenting om at de har tenkt å igangsette fødselen før tiden. Allikevel vet hun at ungen kommer innen 2 uker. Det er jo alltid et medisinsk grunnlag for å hente ut en baby 3 uker før termin, så da bør det jo være det?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg