Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Joppe

Kjenner jeg egentlig burde holde kjeft, men la gå....

Nå har jeg akkurat flyttet inn i nytt hus, og jeg valgte kjøkken og hvitevarer fra IKEA. Benkeplate, vask og blandebatteri fra andre leverandører. Benkeplate kan bestilles i akkurat den bredden du ønsker selv. Men, tilbake til hvitevarene. Der jeg bodde tidligere hadde jeg alle hvitevarer av kjent merke og jeg betalte flesk for de. Denne gang valgte jeg å kjøpe de på IKEA, og det viser seg at det er samme produsent som står bak. Hvitevarene ser helt identiske ut, bortsett fra at på IKEA sine stå det "produsert av Electrolux for IKEA" og på de dyre stod det AEG Electrolux. Maten smaker akkurat det samme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jørild
2 minutter siden, Joppe skrev:

Kjenner jeg egentlig burde holde kjeft, men la gå....

Nå har jeg akkurat flyttet inn i nytt hus, og jeg valgte kjøkken og hvitevarer fra IKEA. Benkeplate, vask og blandebatteri fra andre leverandører. Benkeplate kan bestilles i akkurat den bredden du ønsker selv. Men, tilbake til hvitevarene. Der jeg bodde tidligere hadde jeg alle hvitevarer av kjent merke og jeg betalte flesk for de. Denne gang valgte jeg å kjøpe de på IKEA, og det viser seg at det er samme produsent som står bak. Hvitevarene ser helt identiske ut, bortsett fra at på IKEA sine stå det "produsert av Electrolux for IKEA" og på de dyre stod det AEG Electrolux. Maten smaker akkurat det samme.

 

Jeg er ganske sikker på at maten nok ikke når samme topp kvalitet på disse kjipe IKEA-koketoppene, ass.

Endret av Jørild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
5 minutter siden, Joppe skrev:

Kjenner jeg egentlig burde holde kjeft, men la gå....

Nå har jeg akkurat flyttet inn i nytt hus, og jeg valgte kjøkken og hvitevarer fra IKEA. Benkeplate, vask og blandebatteri fra andre leverandører. Benkeplate kan bestilles i akkurat den bredden du ønsker selv. Men, tilbake til hvitevarene. Der jeg bodde tidligere hadde jeg alle hvitevarer av kjent merke og jeg betalte flesk for de. Denne gang valgte jeg å kjøpe de på IKEA, og det viser seg at det er samme produsent som står bak. Hvitevarene ser helt identiske ut, bortsett fra at på IKEA sine stå det "produsert av Electrolux for IKEA" og på de dyre stod det AEG Electrolux. Maten smaker akkurat det samme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
4 minutter siden, Jørild skrev:

Jeg er ganske sikker på at maten nok ikke når samme topp kvalitet på disse kjipe IKEA-koketoppene, ass.

Og jeg er totalt uening med deg....ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
7 minutter siden, Jørild skrev:

Jeg er ganske sikker på at maten nok ikke når samme topp kvalitet på disse kjipe IKEA-koketoppene, ass.

Ha ha. Morsomt at dere får det til å handle om kvaliteten på maten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jørild skrev:

Jeg er ganske sikker på at maten nok ikke når samme topp kvalitet på disse kjipe IKEA-koketoppene, ass.

Det er ikke utseende på kjøkkenet som avgjør om retten du lager blir av høy kvalitet, det er råvarene og kokkenes ferdigheter som har noe å si. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Jørild skrev:

Jeg er ganske sikker på at maten nok ikke når samme topp kvalitet på disse kjipe IKEA-koketoppene, ass.

:sjokkert: :fnise: :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med at hun overhodet "forsvarer" å kjøpe et IKEA kjøkken overhodet jeg da.... De har jo masse fine kjøkken. Og dessuten skrive at ingenting annet misunner henne :ohmy: den tanken om å misunne noen noe annet hadde ikke slått meg engang, 

Og til å være Norges største interiørblogger så blir jeg flau på hennes vegne når jeg ser åssen hun har hengt opp liftgardinen på badet. Skal man henge den fra taket så burde den dekke listene på begge sider. Tipper Jorunn vrir seg når hun ser hvordan C har hengt den opp.. Grøss og gru...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
8 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Skjønner ikke greia med at hun overhodet "forsvarer" å kjøpe et IKEA kjøkken overhodet jeg da.... De har jo masse fine kjøkken. Og dessuten skrive at ingenting annet misunner henne :ohmy: den tanken om å misunne noen noe annet hadde ikke slått meg engang, 

Og til å være Norges største interiørblogger så blir jeg flau på hennes vegne når jeg ser åssen hun har hengt opp liftgardinen på badet. Skal man henge den fra taket så burde den dekke listene på begge sider. Tipper Jorunn vrir seg når hun ser hvordan C har hengt den opp.. Grøss og gru...

Haha....tenkte jeg skulle holde kjeft om liftgardinen, men du fikset den du ;) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
2 timer siden, Unika skrev:

Det er valg av råvarer, og hva man gjør med dem som avgjør om maten blir god eller ikke vel. Og interesse kan man vel ikke måle utifra valg av ventilator?!  Mannen min elsker å lage mat, og tryller frem de lekreste retter på IKEA-kjøkkenet vårt :-) Selv om vi er interessert i matlaging er vi ikke villig til å bruke flere hundretusen på kjøkken..

Mitt svar var til Jørild. Jeg er enig med deg. Selvfølgelig har ikke kvaliteten på maten noe å gjøre med hva slags hvitevarer man velger! :) Ingen har skrevet at man ikke kan lage god mat på et IKEA kjøkken, som Jørild har klart å vri det til. (Utrolig hva noen klarer å tolke et innlegg til!  :) ) For å skjønne noe som helst her nå, så får man nesten lese det innlegget Jørild først svarte på.

Endret av PetronellaPetrine
Navn skrevet feil. Tilføyd siste setning.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Jeg velger gladelig kjøkken fra IKEA igjen, men hvitevarer har jeg andre preferanser på. Smakssak egentlig. Utover det har jeg blitt immun mot IKEA på andre ting, men det er en annen sak og vi har vel hoppet av sporet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Kan noen kjøpe en tommestokk til VP! Den liftgardina på badet er enten hakket for smal eller hakket for bred. Det er ikke særlig god reklame for verken leverandøren eller interiørveiledningstjenesten til VP at hun ikke kan ta mål.

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
1 time siden, Jørild skrev:

Og du har tydeligvis ikke skjønt det. Snobberi kalles det.

Ok. Du får leve i den tro at kvalitet på hvitevarer kun har  noe med kvalitet på mat å gjøre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På generelt grunnlag blir jeg fryktelig irritert når bloggere ikke gidder å sette seg inn i regler for merking av innlegg / sponsede produkter...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, CecilieX skrev:

Kan noen kjøpe en tommestokk til VP! Den liftgardina på badet er enten hakket for smal eller hakket for bred. Det er ikke særlig god reklame for verken leverandøren eller interiørveiledningstjenesten til VP at hun ikke kan ta mål.

Agree!!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også bildeutvalget hennes er merkelig å forstå noen ganger. I gårsdagens innlegg har hun flekkete kjole, og det ene bildet hvor hun står ved bordet og holder seg på magen er direkte uflatterende. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, canacas skrev:

Jeg velger gladelig kjøkken fra IKEA igjen, men hvitevarer har jeg andre preferanser på. Smakssak egentlig. Utover det har jeg blitt immun mot IKEA på andre ting, men det er en annen sak og vi har vel hoppet av sporet. 

Hadde ikke C hvitevarer fra SMEG i leiligheten? Ser for meg at det er mer i stilen hennes enn hvitevarene til IKEA. Men SMEG er vel rimelig dyrt, og jeg skjønner godt at hun på et begrenset budsjett velger bort designhvitevarer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
13 minutter siden, Rosalie skrev:

Hadde ikke C hvitevarer fra SMEG i leiligheten? Ser for meg at det er mer i stilen hennes enn hvitevarene til IKEA. Men SMEG er vel rimelig dyrt, og jeg skjønner godt at hun på et begrenset budsjett velger bort designhvitevarer.

De hvitevarene kunne hun fint tatt med seg, i stede for la hun de ut for salg på Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Joppe skrev:

Haha....tenkte jeg skulle holde kjeft om liftgardinen, men du fikset den du ;) :fnise:

Gode venner holder sammen, så sa det for oss jeg :troest:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...