Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, snowcrystal skrev:

Jeg synes det er positivt at hun, med dette innlegget som er re-publisert, viser en noe mer ydmyk side. Jeg har selv blitt forlatt av en mann pga. en annen jente, så jeg vet veldig godt hvordan det er å gå gjennom dette. Forskjellen er at jeg ikke var gravid.

Men, noe ros til C allikevel.

Nå er det sikkert mange som er uenige med meg, men jeg er allikevel ikke enig i at dette innlegget er publisert. Eller; jeg er ikke enig i at innlegget er publisert i den formen det står skrevet i nå. Etter min oppfatning er dette en sak som tilhører privatlivet. Min mening er at det er unødvendig å brette ut detaljer i en "offentlig" blogg. Jeg mener at hun ikke har noen rett til å utlevere tredjeparter som overhodet ikke har bedt om det/godkjent det eller bedt om å være en del av bloggen.

Skal hun først skrive et slikt innlegg, noe jeg i utgangspunktet mener er positivt, så bør hun utelukkende skrive om seg selv. Hun har selvfølgelig all rett til å fortelle sin side av saken. Men, ikke bland inn andre.

Disse andre personene kan ikke forsvare seg. Jeg har FULL forståelse av at C har følt seg såret, bitter, forlatt, ensom, sviktet osv. Jeg har vært der selv, jeg har vært gjennom det (!). Men, det unnskylder ikke all den publiseringen som omfatter tredjeparter i innlegget (og tidligere innlegg). En slik omtale av de personene som er omtalt vil kun skade uskyldige personer opp i dette, blant annet barna (på alle kanter).

Mitt råd til C: Driv bloggen som en del av din forretningsvirksomhet. Ta gjerne med "innskudd" av ditt privatliv. Men, ikke utlever andre.      

Takk:blomst:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ikke utlevere tredjepersoner er et råd Camilla bør ta til seg. Det gjelder alle tredjepersoner. Hun har god smak når det gjelder møbler, og bør ta noen kurs innen interiør, så kanskje hun etterhvert fortjener sin selvutnevnte tittel.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine

Jeg syns at hun ved å utlevere andre fraskriver seg skyld selv, samtidig som hun helgarderer seg ved å skrive at hun selv tar på seg skyld.

At hun ikke lenger er sint, bitter og skuffet tror jeg for øvrig ingenting på. Ser ingen hensikt med å utlevere eksen og hans nye dame hvis hun virkelig har kommet seg videre.

Nok et innlegg for å høste sympati og legge skylda på andre for at det gikk som det gikk. Min mening.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
1 time siden, Spirrevippe skrev:

Å herregud, nå begynner det på igjen 😂😂 "kom å syns synd på meg" 

Ja, here we go again..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MissLily skrev:

Villapaprika hadde aldri ligget så høyt på Blogglisten hvis det ikke var for alle intrigene. Jeg skal ærlig innrømme at jeg lar meg underholde av kommentarfeltet hennes, og ene og alene klikker meg inn pga det. Jeg synes synd på den forsmådde Camilla, men det er hun, og kun hun, som har valgt å gjøre livet sitt til en dårlig såpeopera. Jeg synes også det er litt spesielt at "Norges største interiørblogger" aldri har blitt avbildet i et interiørmagasin.

Det stemmer ikke, hun har vært i Vakre hjem og interiør faktisk! Reportasjen var fra huset hun hadde sammen med H, før det som hun solgte i fjor. Jeg er på ferie nå så får ikke sjekket hvilken utgave, men har bladet hjemme. 🤓

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 var vel flere her som sa hun burde ha publisert det innlegget på bloggen. så hun synes tydeligvis at KG ikke bare er tull siden hun gjør som "vi" (mener ikke vi som vi, men vi som noen her inne) sier ;) KG var visst ikke så dumt alikevel ;) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker jeg selv ble dumpet av det jeg trodde var "mitt livs kjærlighet"  i begynnelsen av 20 årene. Jeg var Stup forelska,  investerte alt av meg selv.. Satt igjen dumpet, med en ex som gikk rett til en ny, og som jeg fikk vite hadde vært utro mot meg flere ganger feks. Men, jeg har aldri fortalt noen om det, og aldri sagt ett eneste negativt ord om han til noen, fordi uansett hvor flat man lager en pannekake så har den alltid to sider... Pluss, det er mye mer "hevn" å leve videre, klare seg bra, og ikke være smålig å "slenge dritt". Så, jeg forstår ikke helt det behovet for å legge ut om exen, virker jo bare som at hun virkelig ikke er over han. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
10 timer siden, loffen skrev:

Det stemmer ikke, hun har vært i Vakre hjem og interiør faktisk! Reportasjen var fra huset hun hadde sammen med H, før det som hun solgte i fjor. Jeg er på ferie nå så får ikke sjekket hvilken utgave, men har bladet hjemme. 🤓

 

http://villapaprika.blogg.no/1410940650_tid_for_vakre_hjem_.html

 

Virker som VP's glansdager var i 2012. Da lå VP faktisk øverst på lista over landets 10 største interiørblogger. (I følge Nettavisen vel å merke... )

http://www.nettavisen.no/nyheter/her-finner-du-interirtipsene/3349138.html

Endret av PetronellaPetrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
2 timer siden, Kvinne31 skrev:

Jeg husker jeg selv ble dumpet av det jeg trodde var "mitt livs kjærlighet"  i begynnelsen av 20 årene. Jeg var Stup forelska,  investerte alt av meg selv.. Satt igjen dumpet, med en ex som gikk rett til en ny, og som jeg fikk vite hadde vært utro mot meg flere ganger feks. Men, jeg har aldri fortalt noen om det, og aldri sagt ett eneste negativt ord om han til noen, fordi uansett hvor flat man lager en pannekake så har den alltid to sider... Pluss, det er mye mer "hevn" å leve videre, klare seg bra, og ikke være smålig å "slenge dritt". Så, jeg forstår ikke helt det behovet for å legge ut om exen, virker jo bare som at hun virkelig ikke er over han. 

 

Enig! Hun har definitivt ikke kommet over han. Skjønner ikke at hun gidder å gi han og den nye dama hans gleden av å vise at hun ikke er kommet over han. Må være bedre å vise at man har det bra og ikke ofre verken han eller den nye dama hans en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg synes det var beklemt å lese det personlige innlegget hennes jeg...altfor privat!!! Masse informasjon som offentligheten ikke har noe med. Er vel hennes forsøk på å "unnskylde seg" for hvordan hun har hengt ham ut osv, men synes ikke det gjorde saken noe bedre. Hun er ustabil og har vanskeligheter med å legge bånd på seg når følelsene tar overhånd. En dårlig kombo når man har en godt lest blogg. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med henne angående bli dumpet som gravid. Dette er vondt å oppleve. Har ikke opplevd det selv, men sett andre bli. Artister synger gjerne om kjærlighetssorg og andre skriver dikt. Det går an å skrive ut sin smerte, men gjerne ikke nevne navn. Maria Mena ga ut en plate om bruddet med sin eks, men ingen negativ omtale om eksen. Alle vet at kjærlighetssorg er vondt og det tar tid å gå videre. Blir nok ikke lettere når den lille blir født. Da vekkes nok minner igjen. Ønsker vp lykke til videre og synes det leit hun blir alene med foreldrerollen. Kanskje en lang bloggpause ville hjulpet på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også ER det jo noe med det å bli gravid når forholdet ikke er bra. Vet selvfølgelig at det kan være "fort gjort", men det kan også forhindres hvis man virkelig ikke vil. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor det snakkes om å bli dumpet når man er gravid. "Dumpingen" hadde jo skjedd en god stund før det. Så var det mye frem og tilbake også ble hun gravid og det fortsatte å være slutt.

Forskjell på å bli gravid når det allerede er slutt og å plutselig bli forlatt mens man er gravid.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
47 minutter siden, neiognei skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor det snakkes om å bli dumpet når man er gravid. "Dumpingen" hadde jo skjedd en god stund før det. Så var det mye frem og tilbake også ble hun gravid og det fortsatte å være slutt.

Forskjell på å bli gravid når det allerede er slutt og å plutselig bli forlatt mens man er gravid.

Jepp. Selv om hun tror vi glemmer det hun ønsker vi skal glemme, ble det faktisk slutt i fjor sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Det kan jo ha skjedd mye mellom de to som vi ikke vet. Selv om "dumpingen" skjedde i fjor sommer så er det ofte slik at sånne ting drar litt ut. Man savner hverandre, det blir gjerne en del frem og tilbake noen uker eller måneder før det blir endelig slutt. Jeg forstår at hun skriver ut fra følelser og tanker hun gjør nå, tror uansett det er vanlig å ha det sånn når man har kjærlighetssorg. Når det gjelder interiørsiden av Villa Paprik så synes jeg stilen er litt merkelig må jeg innrømme. Det er chabby chic (harry...) blandet med Bærumsfrue blandet med dansk design (ref. kjøkkenfronter). Hun er tydelig opptatt av interiør. men ikke så flink på å blande stiler. Håper at det kommer seg etterhvert.  Mulig det er dårlig med tid og ork når man er alene  med 2 barn og i tillegg er høygravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kariannne

Har også blitt forlatt av faren til barnet mitt da jeg gikk gravid. Kom hent uventet etter 6 år sammen. Han pakket på dagen og sa at jeg aldri skulle kontakte han igjen. 

Jeg har heldigvis aldri gått rundt å sagt stygge ting om han, selvom det aldri har vært fristende. Igjen satt jeg med 1000 spørsmål og en kommende baby, og alt som hører med. Men det er jo forskjell på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. juli 2016 at 23.26, MissLily skrev:

Villapaprika hadde aldri ligget så høyt på Blogglisten hvis det ikke var for alle intrigene. Jeg skal ærlig innrømme at jeg lar meg underholde av kommentarfeltet hennes, og ene og alene klikker meg inn pga det. Jeg synes synd på den forsmådde Camilla, men det er hun, og kun hun, som har valgt å gjøre livet sitt til en dårlig såpeopera. Jeg synes også det er litt spesielt at "Norges største interiørblogger" aldri har blitt avbildet i et interiørmagasin.

Det har ho faktisk vært!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reportasjen fra 'det gamle' huset hennes stod i Vakre Hjem & Interiør nr. 2 2013.
Var fint synes jeg! :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som kan dømme noen å ha rent mel i posen selv, men det er likevel de som gaper høyest for å trekke deg ned :opplyser:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...